Ашық сабақ 11 сынып.Биология ҚМЖ Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 11 сынып.Биология ҚМЖ Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып.Биология ҚМЖ Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар №24-сабақ

Бөлім:

11.1 Заттардың тасымалдануы

Педагогтің аты-жөні:

А.Т.Калабаева

Күні:

14.10.2024 ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.3.2 - заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіреді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

2БЖБ

Тапсырмалары

Қоректену» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

11.1.2.1 Хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату

        1. Фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру

11.1.2.3.Фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру

11.1.2.4.С3 және С4 өсімдіктердегі көміртекті тұту (фиксация) жолдарын оқып білу

11.1.2.6 Фотосинтез және хемосинтез үдерістерінің ерекшеліктерін салыстыру


Жаңа сабаққа кіріспе



«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін

мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтарға жауап береді

1.Апопласттық тасымалдану қалай жұмыс жасайды?


2. Симпласттық тасымалдану қалай жүзеге асады?


3. Вакуолярлық заттар тасымалдануының қалай жүзеге асатының сипаттап беріңдер.



Сабақтың ортасы


Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады.

Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор:

1. ДНҚ құрылымындағы өзгерістерді сипатттайды

видеоролик


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Тапсырма

1.Заттар тасымалдануының жолдарын түсіндіреді.

2. Тамырдағы кислема бойымен симпласттық және вакуолярлық жолдардың жұмысын сипаттайды.

3. Судың тамыр арқылы сіңірілуі механизімін талдайды.

Дескриптор:

1.Сұлбасын сызып заттардың тасымалдану жолдарын түсіндіреді

2. Тамырдағы кислема бойымен симпласттық және вакуолярлық жолдардың жұмысын сипаттайды.

3. Судың тамыр арқылы сіңірілуі механизімін талдайды

ДК экраны

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.





2-Тапсырма «синквейн» әдісімен

1.Заттардың тамырдан жапыраққа қарай қозғалу жолдарын сызады.

2. Апопласттық, симпласттық, вакуолярлық тасымалдау жолдарын түсіндіреді.


3. Өсімдіктердің сабақтары арқылы заттардың қалай тасымалданатынын түсіндіреді.

Дескриптор:

1.Заттардың тамырдан жапыраққа қарай қозғалу жолдарын сызады.

2. Апопласттық, симпласттық, вакуолярлық тасымалдау жолдарын түсіндіреді.

3. Өсімдіктердің сабақтары арқылы заттардың қалай тасымалданатынын түсіндіреді.

4.Өз ойын сыныптастары

мен талқылайды

5.Терминдерге құрастырады.

ДК экраны

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы


Рефлексия



«Бір ауыз сөз» әдісі.


Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушыларды





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі