Қысқамерзімді жоспар №24-сабақ
|
Бөлім: |
11.1 Заттардың тасымалдануы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Т.Калабаева |
|
Күні: |
14.10.2024 ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.3.2 - заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіреді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі /Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. |
|||||
|
№2БЖБ Тапсырмалары |
Қоректену» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтарға жауап береді 1.Апопласттық тасымалдану қалай жұмыс жасайды?
2. Симпласттық тасымалдану қалай жүзеге асады?
3. Вакуолярлық заттар тасымалдануының қалай жүзеге асатының сипаттап беріңдер. |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: 1. ДНҚ құрылымындағы өзгерістерді сипатттайды |
видеоролик |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Тапсырма 1.Заттар тасымалдануының жолдарын түсіндіреді.
2. Тамырдағы кислема бойымен симпласттық және вакуолярлық жолдардың жұмысын сипаттайды. 3. Судың тамыр арқылы сіңірілуі механизімін талдайды. |
Дескриптор: 1.Сұлбасын сызып заттардың тасымалдану жолдарын түсіндіреді 2. Тамырдағы кислема бойымен симпласттық және вакуолярлық жолдардың жұмысын сипаттайды. 3. Судың тамыр арқылы сіңірілуі механизімін талдайды |
ДК экраны 11-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
2-Тапсырма «синквейн» әдісімен 1.Заттардың тамырдан жапыраққа қарай қозғалу жолдарын сызады. 2. Апопласттық, симпласттық, вакуолярлық тасымалдау жолдарын түсіндіреді.
3. Өсімдіктердің сабақтары арқылы заттардың қалай тасымалданатынын түсіндіреді. |
Дескриптор: 1.Заттардың тамырдан жапыраққа қарай қозғалу жолдарын сызады. 2. Апопласттық, симпласттық, вакуолярлық тасымалдау жолдарын түсіндіреді. 3. Өсімдіктердің сабақтары арқылы заттардың қалай тасымалданатынын түсіндіреді. 4.Өз ойын сыныптастары мен талқылайды 5.Терминдерге құрастырады. |
ДК экраны 11-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушыларды
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 11 сынып.Биология ҚМЖ Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы
Ашық сабақ 11 сынып.Биология ҚМЖ Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы
Қысқамерзімді жоспар №24-сабақ
|
Бөлім: |
11.1 Заттардың тасымалдануы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Т.Калабаева |
|
Күні: |
14.10.2024 ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заттар тасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.3.2 - заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіреді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі /Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. |
|||||
|
№2БЖБ Тапсырмалары |
Қоректену» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтарға жауап береді 1.Апопласттық тасымалдану қалай жұмыс жасайды?
2. Симпласттық тасымалдану қалай жүзеге асады?
3. Вакуолярлық заттар тасымалдануының қалай жүзеге асатының сипаттап беріңдер. |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: 1. ДНҚ құрылымындағы өзгерістерді сипатттайды |
видеоролик |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Тапсырма 1.Заттар тасымалдануының жолдарын түсіндіреді.
2. Тамырдағы кислема бойымен симпласттық және вакуолярлық жолдардың жұмысын сипаттайды. 3. Судың тамыр арқылы сіңірілуі механизімін талдайды. |
Дескриптор: 1.Сұлбасын сызып заттардың тасымалдану жолдарын түсіндіреді 2. Тамырдағы кислема бойымен симпласттық және вакуолярлық жолдардың жұмысын сипаттайды. 3. Судың тамыр арқылы сіңірілуі механизімін талдайды |
ДК экраны 11-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
2-Тапсырма «синквейн» әдісімен 1.Заттардың тамырдан жапыраққа қарай қозғалу жолдарын сызады. 2. Апопласттық, симпласттық, вакуолярлық тасымалдау жолдарын түсіндіреді.
3. Өсімдіктердің сабақтары арқылы заттардың қалай тасымалданатынын түсіндіреді. |
Дескриптор: 1.Заттардың тамырдан жапыраққа қарай қозғалу жолдарын сызады. 2. Апопласттық, симпласттық, вакуолярлық тасымалдау жолдарын түсіндіреді. 3. Өсімдіктердің сабақтары арқылы заттардың қалай тасымалданатынын түсіндіреді. 4.Өз ойын сыныптастары мен талқылайды 5.Терминдерге құрастырады. |
ДК экраны 11-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушыларды
|
|
||
шағым қалдыра аласыз















