Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№69 жалпы білім беретін мектеп____
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
V- тарау. Комплекс сандар. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Талипова Улбосын Темирхановна |
|
Күні: |
18.01.2021ж. |
|
Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.4-квадрат теңдеулерді комплекс сандар жиынында шешу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - комплексті-түйіндес сандары қамтылған есептерге түсініктеме беру және ауызша сипаттау; - комплекс сандарға орындалған амалдарды түсіндіру; - квадрат теңдеудің немесе жоғары дәрежелі теңдеулердің түбірлерінің саны туралы пайымдау. |
|
Құндылықтарды дарыту
|
Шыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық. Дағдылар: 1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге асырылады 2. проблемалық сипатты тапсырмаларды шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды талдау. 3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды жақсарту. Бағалау критерийі Білім алушы
|
Сәлемдеседі
Танысады |
|
Bilimland платформасы |
||
|
Сабақтың ортасы 33 минут |
Есепті шешу алгоритмі. Мысалы, Оқулықпен жұмыс. №18.1 - №18.6 |
Тыңдайды.
Есте сақтайды
тапсырмаларды орындайды |
Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады. |
слайдтар |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:
Үй жұмысы:№18.7 |
Танысады |
|
|
||
Саралау –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша дифференциация, жеке жұмыс, өзара тексеру, жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға түсіндіреді, қолдайды. |
Өзіндік бағалау, өзара бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті, белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты тәрбиелеу. |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды ма? ОМ –на барлық оқушыларжеттіме? Егер жетпесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс өткізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық болды және неліктен? |
|
«Тексерілді»
ДОІЖО: ______________________
№69 жалпы білім беретін мектеп____
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
V- тарау. Комплекс сандар. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Талипова Улбосын Темирхановна |
|
Күні: |
19.01.2021ж. |
|
Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.4-квадрат теңдеулерді комплекс сандар жиынында шешу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - комплексті-түйіндес сандары қамтылған есептерге түсініктеме беру және ауызша сипаттау; - комплекс сандарға орындалған амалдарды түсіндіру; - квадрат теңдеудің немесе жоғары дәрежелі теңдеулердің түбірлерінің саны туралы пайымдау. |
|
Құндылықтарды дарыту
|
Шыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық. Дағдылар: 1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге асырылады 2. проблемалық сипатты тапсырмаларды шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды талдау. 3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды жақсарту. Бағалау критерийі Білім алушы
|
Сәлемдеседі
Танысады |
|
Bilimland платформасы |
||
|
Сабақтың ортасы 33 минут |
Тапсырмалар: Дескриптор: Білім алушы: - квадрат теңдеулерді шешеді; - дискриминанттың мәні теріс болған жағдайда қолданады; - квадрат теңдеу түбірлерін комплес сандар арқылы жазады. Дескриптор: Білім алушы: - теңдеуге х =1 қояды; - а параметрінің мәнін табады; - бұрыштап бөлу нәтижесінде квадрат үшмүшені анықтайды; - квадрат теңдеуді шешеді; - түбірлерін комплекс сандар түрінде жазады. Оқулықпен жұмыс №18.8- 18. 12 |
Тыңдайды.
Дескрипторларды пайдаланып, тапсырмаларды орындайды |
Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады. |
слайдтар |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:
Үй жұмысы:№18.13 |
Танысады |
|
|
||
Саралау –оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабіле Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |