Материалдар / 11 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

11 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
11сыныпқа арналған материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2021
579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

69 жалпы білім беретін мектеп____

(білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

V- тарау. Комплекс сандар.

Педагогтің аты-жөні

Талипова Улбосын Темирхановна

Күні:

18.01.2021ж.

Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.4-квадрат теңдеулерді комплекс сандар жиынында шешу;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

  • комплекс сандардың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және түсінеді;

  • алгебралық түрде берілген комплекс сандарға амалдар қолдана алады;

  • квадрат теңдеулердің және жоғары дәрежелі қарапайым теңдеулердің комплекс түбірлерін табады.

Бағалау

критерийлері

  • комплекс сандар ұғымын енгізу қажеттілігін түсінеді;

  • комплекс сандарға қатысты келесі түсініктерді біледі және ажыратады: нақты бөлік, жорамал бөлік, модуль, аргумент, таза жорамал сандар, тең және түйіндес сандар;

  • алгебралық түрде берілген комплекс сандарға арифметикалық амалдар қолданады;

  • түйіндес комплекс сандардың қасиеттерін қорытып шығарады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- комплексті-түйіндес сандары қамтылған есептерге түсініктеме беру және ауызша сипаттау;

- комплекс сандарға орындалған амалдарды түсіндіру;

- квадрат теңдеудің немесе жоғары дәрежелі теңдеулердің түбірлерінің саны туралы пайымдау.

Құндылықтарды дарыту


Шыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік

Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық.

Дағдылар:

1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге асырылады

2. проблемалық сипатты тапсырмаларды шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды талдау.

3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен сәлемдесу.


Психологиялық ахуалды жақсарту.

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Квадрат теңдеуді шешеді

  • Квадрат теңдеудің түбірлерін комплекс сан түрінде жазады

Сәлемдеседі






Танысады


Bilimland

платформасы


Сабақтың ортасы

33 минут

Есепті шешу алгоритмі.

Мысалы,

Оқулықпен жұмыс.

18.1 - №18.6

Тыңдайды.





















Есте сақтайды








тапсырмаларды орындайды

Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады.

слайдтар


Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:

  • Бүгін мен білдім …

  • Қызық болды …

  • Мен мынаны түсіндім …

  • Маған не түсініксіз болып қалды …

  • Мен тағы білгім келеді

Үй жұмысы:№18.7






Танысады



Саралау –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша дифференциация, жеке жұмыс, өзара тексеру, жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға түсіндіреді, қолдайды.

Өзіндік бағалау, өзара бағалау

Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті, белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты тәрбиелеу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды ма?

ОМ –на барлық оқушыларжеттіме?

Егер жетпесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс өткізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық болды және неліктен?



«Тексерілді»

ДОІЖО: ______________________



69 жалпы білім беретін мектеп____

(білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

V- тарау. Комплекс сандар.

Педагогтің аты-жөні

Талипова Улбосын Темирхановна

Күні:

19.01.2021ж.

Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеулердің комплекс түбірлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.4-квадрат теңдеулерді комплекс сандар жиынында шешу;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

  • комплекс сандардың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және түсінеді;

  • алгебралық түрде берілген комплекс сандарға амалдар қолдана алады;

  • квадрат теңдеулердің және жоғары дәрежелі қарапайым теңдеулердің комплекс түбірлерін табады.

Бағалау

критерийлері

  • комплекс сандар ұғымын енгізу қажеттілігін түсінеді;

  • комплекс сандарға қатысты келесі түсініктерді біледі және ажыратады: нақты бөлік, жорамал бөлік, модуль, аргумент, таза жорамал сандар, тең және түйіндес сандар;

  • алгебралық түрде берілген комплекс сандарға арифметикалық амалдар қолданады;

  • түйіндес комплекс сандардың қасиеттерін қорытып шығарады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- комплексті-түйіндес сандары қамтылған есептерге түсініктеме беру және ауызша сипаттау;

- комплекс сандарға орындалған амалдарды түсіндіру;

- квадрат теңдеудің немесе жоғары дәрежелі теңдеулердің түбірлерінің саны туралы пайымдау.

Құндылықтарды дарыту


Шыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік

Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық.

Дағдылар:

1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге асырылады

2. проблемалық сипатты тапсырмаларды шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды талдау.

3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен сәлемдесу.


Психологиялық ахуалды жақсарту.

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Квадрат теңдеуді шешеді

  • Квадрат теңдеудің түбірлерін комплекс сан түрінде жазады

Сәлемдеседі






Танысады


Bilimland

платформасы


Сабақтың ортасы

33 минут

Тапсырмалар:

Дескриптор: Білім алушы:

- квадрат теңдеулерді шешеді;

- дискриминанттың мәні теріс болған жағдайда қолданады;

- квадрат теңдеу түбірлерін комплес сандар арқылы жазады.


Дескриптор: Білім алушы:

- теңдеуге х =1 қояды;

- а параметрінің мәнін табады;

- бұрыштап бөлу нәтижесінде квадрат үшмүшені анықтайды;

- квадрат теңдеуді шешеді;

- түбірлерін комплекс сандар түрінде жазады.


Оқулықпен жұмыс №18.8- 18. 12

Тыңдайды.











Дескрипторларды пайдаланып,

тапсырмаларды орындайды

Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады.

слайдтар


Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:

  • Бүгін мен білдім …

  • Қызық болды …

  • Мен мынаны түсіндім …

  • Маған не түсініксіз болып қалды …

  • Мен тағы білгім келеді

Үй жұмысы:№18.13






Танысады



Саралау –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабіле

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!