Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11-сыныптың Алгебра және анализ бастамалары пәніне арналған қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№69 жалпы білім беретін мектеп____
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
V- тарау. Комплекс сандар. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Талипова Улбосын Темирхановна |
|
Күні: |
13.01.2021ж. |
|
Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1- алгебралық түрде берілген комплекс сандарға арифметикалық амалдар қолдану; 11.1.2.2-алгебралық түрдегі комплекс санды түтін дәрежеге шығарғанда in мәнінің заңдылығын қолдану; 11.1.2.3-комплекс санның квадрат түбірін таба алу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
- квадрат теңдеулердің және жоғары дәрежелі қарапайым теңдеулердің комплекс түбірлерін табады. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - комплексті-түйіндес сандары қамтылған есептерге түсініктеме беру және ауызша сипаттау; - комплекс сандарға орындалған амалдарды түсіндіру; - квадрат теңдеудің немесе жоғары дәрежелі теңдеулердің түбірлерінің саны туралы пайымдау. Пәндік лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
|
Құндылықтарды дарыту
|
Шыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық. Дағдылар: 1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге асырылады 2. проблемалық сипатты тапсырмаларды шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды талдау. 3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды жақсарту. Бағалау критерийі Білім алушы - комплекс санды бүтін дәрежеге шығарғанда in мәнінің заңдылығын қолданады;
|
Сәлемдеседі
Танысады |
|
Bilimland платформасы |
||
|
Сабақтың ортасы 33 минут |
Мұғалім бағыттаушы сұрақтар арқылы тақырыпты түсіндіреді. Екі комплекс санның нақты бөліктері және жорамал бөліктері тең, яғни х1=х2 және у1=у2 болса, онда және комплекс сандары өзара тең болады. Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану: берілсін делік, Қосындысы: Яғни, Мысалы, Айырмасы: Көбейтіндісі: Көз жеткізейік, Мысалы, Бөліндісі: Қорытып шығарсақ, Мысалы, Енді i-санының дәрежелерін есептесек, Оқулықпен жұмыс.№17.1-№17. 3 Дескриптор: Білім алушы: - комплекс санды дәрежелегенде заңдылығын қолданады; - комплекс сандарды бөлуді орындайды; - комплекс сандарды қосуды орындайды; - комплекс сандардың жорамал/нақты бөліктерін анықтайды. |
Тыңдайды.
Есте сақтайды
тапсырмаларды орындайды
Дескрипторды пайдаланып орындайды
|
Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады. |
слайдтар |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
V. Қорытынды Жетістіктер критерийлеріне байланысты оқушылар өз жұмыстарын бағалады, мұғалім жұмысты жақсарту үшін ұсыныс жасайды. Рефлексия Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:
Үй жұмысы:№17. 4 |
Танысады |
|
|
||
Саралау –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша дифференциация, жеке жұмыс, өзара тексеру, жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға түсіндіреді, қолдайды. |
Өзіндік бағалау, өзара бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті, белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты тәрбиелеу. |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды ма? ОМ –на барлық оқушыларжеттіме? Егер жетпесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс өткізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық болды және неліктен? |
|
«Тексерілді»
ДОІЖО: ______________________
№69 жалпы білім беретін мектеп____
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
V- тарау. Комплекс сандар. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Талипова Улбосын Темирхановна |
|
Күні: |
14.01.2021ж. |
|
Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1- алгебралық түрде берілген комплекс сандарға арифметикалық амалдар қолдану; 11.1.2.2-алгебралық түрдегі комплекс санды түтін дәрежеге шығарғанда in мәнінің заңдылығын қолдану; 11.1.2.3-комплекс санның квадрат түбірін таба алу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
- квадрат теңдеулердің және жоғары дәрежелі қарапайым теңдеулердің комплекс түбірлерін табады. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - комплексті-түйіндес сандары қамтылған есептерге түсініктеме беру және ауызша сипаттау; - комплекс сандарға орындалған амалдарды түсіндіру; - квадрат теңдеудің немесе жоғары дәрежелі теңдеулердің түбірлерінің саны туралы пайымдау. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |