№125 сабақ. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану

Тақырып бойынша 27 материал табылды

№125 сабақ. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
№125 сабақ. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану Ашық сабақтың ҚМЖ мен презентациясымен бірге салынған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3 «А» сынып


Сабақтың тақырыбы:

125 сабақ. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды меңгереді

Құндылықтар:

Наурыз айы: Тәуелсіздік пен Отаншылдық

Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Апта дәйексөзі: Тәуелсіздік-тәтті сөз ғана емес,ұлттық жауапкершілік

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

15 минут




































Сергіту сәті

2 минут







































Сабақты қорыту

8минут

































Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру

Аптаның дәйек сөзін талдау, пысықтау.

Көрісу туралы түсінік беру

Топқа бөлу: Қызыл, жасыл, сары асықпен топқа бөлу.

Өткенді пысықтау

7-тапсырма. А)

Қыз-120

Ұл-180

Әр қатарға-20 бала

Отырды-?қатар

Шешуі: (120+180):20=15

Жауабы: Балалар 15 қатарға отырды.

Құндылық мақсаты: : Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу

-Қазақстанды одан әрі экономикасын дамыту үшін не істеуіңіз керек?

-Кітап оқу керек. Білім алуымыз керек.

Жаңа тақырып

1-тапсырма (Әр топ екі кітаптың жауабын тауып, автормен сәйкестендіреді.)

Есепте. Өрнектерді жауабымен сәйкестендірсең,шығармалардың авторларын білетін боласың Сен бұл авторлардың шығармаларын оқыдың ба?

458*2=916 522-395=127

513+403=916 229-102=127

1000-84=916 381:3=127

127- М.Әлімбаев

916-Е.Өтетілеуов


Әр топқа гүл сыйлау

Фонар әдісі: 2-тапсырма

Өрнектер бойынша есептер құрастыр.

Үлгі:

А)Қалам-15тг-ден 3дана

?тг

Сызғыш-23тг-ден 4дана

Ш: 15*3+23*4=137

Ж:Барлығы 137тг төленді.


Ә) Альбом-458тг

Желім-362 тг

Кетіргіш-23 тг

458+362+23=843

Ж: Барлығы 843тг


Б)Бекзатта-1000тг

Қарындаш-15тг-5дана

Қалды-? Тг

Ш: 1000-15*5=925тг

Жауабы: Бекзатта 925тг қалды.


«Кесемен шәй ішу» әдісі: 3-тапсырма

Өрнектерді құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

А)(202*4)/2=404

Ә)(210+540)+(160/2)=830

Б)(770/10)-7=70

В)(500-65)/5=87


ЕБҚ

Г)(345+325)-125=545


Сергіту сәті «Келіншек» күйі

Топтық жұмыс әр топқа №4 а, №7, №8а

4-тапсырма

Есептерді шығар

А)Аудиокітаптар-90диск

Балалар әндері-65диск

Қойылды-5 сөре

Әр сөреге -?диск

Ш:(90+65)/5=31 диск (1сөреде)

Ж:Әр сөреге 31дискіден қойылды.


7-тапсырма

Есепті шығар.

Әр топқа -5 е.к.7ж.к,20б

Сатып алынды-?с

Ш(5+7+20)*9=288 сыйлық

Ж:Барлығы 288сыйлық сатып алынды.


8-тапсырма

Кесте бойынша есеп құрастыр және шығар.

ҚПравая фигурная скобка 1 уыршақ -42тг,? дана 84 тг

?

Мәшине -29тг, ? дана 87 тг

84:42=2

87:29=3

3+2=5

Ж: Барлығы 5 ойыншық сатып алынды


Айналмақ ойыны. Әр топ айналып жүріп бөлу, көбейту алгоритімін орындайды.


6-тапсырма

Фигураның боялған бөлігінің ауданын тап.

A=9см

B=6см

SПрямоугольник 1 -?см2

SРавнобедренный треугольник 1 -?см2


Sтікт.=a*b

Sүшб,=(a*b):2

Sтікт.=9*6=54см2

Sтікт.=54см2

Sүшб,=54:2=27см2

Sүшб,=27см2

Ж: Фигураның боялған бөлігінің ауданы 27см2

Үй тапсырмасы

5-тапсырма

Есепте

(501-73):2=214

(442-352)*2=180

(457-129):2=293

134*3+(474:6)=481

(58+208)*3=383

119*2+725:5=383


Кері байланыс

Өте жақсы түсіндім, түсіндім, сұрақтарым бар,







Өлең жолдарын хормен оқиды








Өткенді пысықтайды












Тапсырманы орындайды







Тақырыпты түсініп алады








Жеке жұмыс жасайды










Өрнектер құрастырады





Жеке жұмыс жасайды










Есептерді шығарады















Тапсырманы орындайды







Фигураның ауданын табады








Есепті шығарады









Кесте бойынша есеп құрастырады










Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс жасайды




















Дескриптор:

Үй жұмысын табады-1б










Дескриптор:

Өрнектерді жауабымен сәйкестендіріп,шығармалардың авторларын біледі-1б




Тамаша жұмыс!







Жарайсыңдар!








Дескриптор:

Өрнектерді құрастырады және жазады-2б.



Тамаша!




Дескриптор:

Сөрелерде барлығы неше диск қойылғ,анын табады-1б




Дескриптор:

Барлығы қанша сыйлық алынғанын табады-




Дескриптор:

Барлығы қанша ойыншық сатып алынғанын табады-






Дескриптор:

Фигураның боялған бөлігінің ауданын табады-2б







Керемет!




























Суреттер











Жұмыс дәптері








Оқулық







Ереже жазылған плакат





Оқулық





Жұмыс дәптері














Суреттер







Дисктер






Оқулық







Жұмыс дәптері









Оқулық




Фигура-лар







Оқулық










Оқулық





Жұмыс дәптері










ОҚУЛЫҚ







Кері байла-ныс тақтасы





















































«№12 бастауыш мектеп» КММ



















Тақырыбы: №125 сабақ. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану







3 «А» сынып жетекшісі: Аманова Г.Д

























2024/2025 оқу жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.04.2025
208
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі