|
Білім беру ұйымының атауы |
Turan mektebi |
|||||
|
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Дыбыс және әріп |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Маханова Д.Б. |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
1 В сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№12 сабақ. Бәрінен де жақсы Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру. 1.2.8.2.дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну:; 1.3.6.1 әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу ; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап жазу Әріп элементтерін көркем жазу талаптарына сай жазады |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіп – тәрбие бастауы . |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру – Балалар, сендер аналарыңды қалай қуантасыңдар? Аналарыңды қуанту үшін не істейсіңдер? Ендеше, бүгін сабаққа белсенді қатысқан балаларға аналарын қуанту үшін мынадай әдемі гүлдерді тарту етемін. Өткенді пысықтау «Гүл жинау» Гүлдердің артында мынадай сұрақтар болады: –Дыбыс деген не? Әріп деген не? –Сөйлеу не арқылы жүзеге асады? –Дыбыстар нешеге бөлінеді? –Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? –Жуан дауысты дыбыстарды ата. –Жіңішке дауысты дыбыстарды ата. –Қоян, аю, шахтёр, әже, таға т.б. сөздерге дыбыстық талдау жаса. Жаңа тақырып Құндылық мақсаты: Мемлекеттік тілді білу Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу Автор жайында қысқаша мәлімет беріледі. Ыбырай Алтынсарин (шын аты – Ибраһим) – қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогі, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері, ақын. Балалар әдебиетінің атасы, «дала қоңырауы», ең алғаш қазақ қыздарына арнап мектеп ашты, әліпби жазды. Ол 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының аумағында дүниеге келген. Әкесінен ерте айырылған соң, атасы Балқожаның қолында тәрбиеленді. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім болды. Көп оқыды. Оқылым Мұғалім «Бәрінен де жақсы» әңгімесін дауыстап оқиды. Оқушыларға әңгімені тізбектей оқытады. –Ана сөзін тағы қалай айтуға болады? (апа, шеше) –Кішкентай қыз қайда адасып қалды? –Ол не істеді? –Адамдар қызды не деп жұбатты? –Одан не сұрады? –Қыз оларға қалай жауап берді? Жазылым Дәптермен жұмыс Мұнда мұғалім и дыбысының сөздің басында, ортасында, кейбір сөздерде ғана сөз соңында келетінін айтады. Көру диктанты 2-жаттығу Мақалды хормен, дауыстап бірнеше рет оқытып, жатқа айтқызады. Содан кейін жатқа жаздыруға болады. – «Ананың құшағы жылы» дегенді қалай түсінесіңдер? Ең аялы алақан кімдікі? Ең мейірімді жүрек кімдікі? Сергіту сәті. Артикуляциялық жаттығу орындату. 3 – тапсырма Жұптық жұмыс «Диалог» әдісі Төменде берілген сұрақтар бойынша өз отбасың туралы жаз. 1.Отбасында қанша адам бар? 2.Ата-анаңның аты кім? Олар қайда жұмыс істейді? 3.Ағаң, әпкең бар ма? Оның аты кім? 4.Бос уақытыңда немен айналысасың? ЕБҚ Отбасың туралы сурет сал ЕҚБ Өз отбасыңдағы адамдардың орны қандай? Кім отбасына көбірек жауап береді? ФС тапсырмасы ҚЖ: «Менің отбасым» тақырыбы Постер жасап, оны қорғау, талдау
Кері байланыс
|
Өз ойларын айтады Гүлдердің артындағы тапсырмалар ды орындап, гүлді себетке жинайды Автормен танысады Өз білімдерін ортаға салады Сұрақтарға жауап береді Көркем жазу Жұмыс дәптеріндегі көркем жазуды жазады. И И И И И И и и и и и и и и Дәптермен жұмыс жасайды Жаттығу жасайды Диалог жүргізеді Жеке жұмыс жасайды Қосымша жұмыс жасайды Кері байланыс жасайды |
Оқушыларды мақтап,көтермелеп отыру
Дескриптор: Дыбыс және әріптерді ажырата алады Дыбыстарды түрлерін біледі
Тамаша!
Дескриптор. Мәтінді мәнерлеп, тұтас оқиды Сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды Әріп элементтерін көркем жазу талаптарына сай жазады
Дескриптор: Сұрақтарға жауап тауып, жазады Отбасы туралы әңгіме құрастырады Әдемі сурет! Жақсы жауап! Дескриптор. Отбасы мүшелерін атай алады Отбасындағы адамдардың орнын анықтайды
«Білім гүлі» әдісі |
Тілектер парағы Гүлдер суреттері
https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/1166
Суреттер
Оқулық Жұмыс дәптері Жұмыс дәптері
Жаттығу түрлері Отбасы туралы суреттер Оқушы жұмысы Постер жасауға керекті заттар Кері байланыс тақтасы |
||

Таныстырылым. https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/1166



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
12 Бәрінен де жақсы
12 Бәрінен де жақсы
|
Білім беру ұйымының атауы |
Turan mektebi |
|||||
|
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Дыбыс және әріп |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Маханова Д.Б. |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
1 В сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№12 сабақ. Бәрінен де жақсы Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру. 1.2.8.2.дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну:; 1.3.6.1 әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу ; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап жазу Әріп элементтерін көркем жазу талаптарына сай жазады |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіп – тәрбие бастауы . |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру – Балалар, сендер аналарыңды қалай қуантасыңдар? Аналарыңды қуанту үшін не істейсіңдер? Ендеше, бүгін сабаққа белсенді қатысқан балаларға аналарын қуанту үшін мынадай әдемі гүлдерді тарту етемін. Өткенді пысықтау «Гүл жинау» Гүлдердің артында мынадай сұрақтар болады: –Дыбыс деген не? Әріп деген не? –Сөйлеу не арқылы жүзеге асады? –Дыбыстар нешеге бөлінеді? –Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? –Жуан дауысты дыбыстарды ата. –Жіңішке дауысты дыбыстарды ата. –Қоян, аю, шахтёр, әже, таға т.б. сөздерге дыбыстық талдау жаса. Жаңа тақырып Құндылық мақсаты: Мемлекеттік тілді білу Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу Автор жайында қысқаша мәлімет беріледі. Ыбырай Алтынсарин (шын аты – Ибраһим) – қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогі, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері, ақын. Балалар әдебиетінің атасы, «дала қоңырауы», ең алғаш қазақ қыздарына арнап мектеп ашты, әліпби жазды. Ол 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының аумағында дүниеге келген. Әкесінен ерте айырылған соң, атасы Балқожаның қолында тәрбиеленді. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім болды. Көп оқыды. Оқылым Мұғалім «Бәрінен де жақсы» әңгімесін дауыстап оқиды. Оқушыларға әңгімені тізбектей оқытады. –Ана сөзін тағы қалай айтуға болады? (апа, шеше) –Кішкентай қыз қайда адасып қалды? –Ол не істеді? –Адамдар қызды не деп жұбатты? –Одан не сұрады? –Қыз оларға қалай жауап берді? Жазылым Дәптермен жұмыс Мұнда мұғалім и дыбысының сөздің басында, ортасында, кейбір сөздерде ғана сөз соңында келетінін айтады. Көру диктанты 2-жаттығу Мақалды хормен, дауыстап бірнеше рет оқытып, жатқа айтқызады. Содан кейін жатқа жаздыруға болады. – «Ананың құшағы жылы» дегенді қалай түсінесіңдер? Ең аялы алақан кімдікі? Ең мейірімді жүрек кімдікі? Сергіту сәті. Артикуляциялық жаттығу орындату. 3 – тапсырма Жұптық жұмыс «Диалог» әдісі Төменде берілген сұрақтар бойынша өз отбасың туралы жаз. 1.Отбасында қанша адам бар? 2.Ата-анаңның аты кім? Олар қайда жұмыс істейді? 3.Ағаң, әпкең бар ма? Оның аты кім? 4.Бос уақытыңда немен айналысасың? ЕБҚ Отбасың туралы сурет сал ЕҚБ Өз отбасыңдағы адамдардың орны қандай? Кім отбасына көбірек жауап береді? ФС тапсырмасы ҚЖ: «Менің отбасым» тақырыбы Постер жасап, оны қорғау, талдау
Кері байланыс
|
Өз ойларын айтады Гүлдердің артындағы тапсырмалар ды орындап, гүлді себетке жинайды Автормен танысады Өз білімдерін ортаға салады Сұрақтарға жауап береді Көркем жазу Жұмыс дәптеріндегі көркем жазуды жазады. И И И И И И и и и и и и и и Дәптермен жұмыс жасайды Жаттығу жасайды Диалог жүргізеді Жеке жұмыс жасайды Қосымша жұмыс жасайды Кері байланыс жасайды |
Оқушыларды мақтап,көтермелеп отыру
Дескриптор: Дыбыс және әріптерді ажырата алады Дыбыстарды түрлерін біледі
Тамаша!
Дескриптор. Мәтінді мәнерлеп, тұтас оқиды Сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды Әріп элементтерін көркем жазу талаптарына сай жазады
Дескриптор: Сұрақтарға жауап тауып, жазады Отбасы туралы әңгіме құрастырады Әдемі сурет! Жақсы жауап! Дескриптор. Отбасы мүшелерін атай алады Отбасындағы адамдардың орнын анықтайды
«Білім гүлі» әдісі |
Тілектер парағы Гүлдер суреттері
https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/1166
Суреттер
Оқулық Жұмыс дәптері Жұмыс дәптері
Жаттығу түрлері Отбасы туралы суреттер Оқушы жұмысы Постер жасауға керекті заттар Кері байланыс тақтасы |
||

Таныстырылым. https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/1166



шағым қалдыра аласыз


















