Ширату
жаттығулары:
-1ондық 2бірліктен тұратын
санды құр.
-4 ондық 3бірліктен тұратын
санды құр.
1ондық 2бірліктен тұратын
санды құр.
Оқу матералын
жариялау:
«Аялы
алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін,
еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер
болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» —
сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы
жанындағы көршісінің қолын ұстайды.
Сабақта жоспарлаған
іс-әрекет
1-тапсырма
(Ө)
«Түсіндіру»әдісі арқылы жүзеге
асады.
А)Өрнектер құрастыру үшін екі
түрлі түстен 12 бөлшек қажет.Домино бөлшектерін қалай есептегенін
түсіндіру.
Белсенді оқу ортасын
құру.
Дискриптор:
-12 бөлшектен доминоны қалай
есептегенін түсіндірді.
ҚБ
«Банан»әдісі арқылы
жүреді.
Балалар банандар арқылы
есептер шығарады.
Ширату «Көбелек»
әдісі.
Үстіне қағаз қояды.Балалардан
кез келген екі таңбалы сан жазылуын сұрайды.2 таңбалы сандарды
балалар бірлік ондығын табады.
ҚБ «Бес
саусақ»әдісі.
2-тапсырма
(Ө) «Кім жылдам?»
әдісі.
Тез арада балалар жылдам
шығарады:
2+10= 10+1=
5+7=
6+6= 9+2=
4+6=
Дискрептор:
-амалды разрядты қосылғыштарға
жіктей отырып есептейді.
Мұғалімнің қолдануын аз
қажет ететін оқушы:
Өрнектің мәнін
тап.
4+(6+2)=
6+(4+2)=
Дискриптор
-12
санын разрядтап,модельін салып
дәлелдейді
Мұғалімнің қолдануын көп
қажет ететін оқушы:
6 торғайға 6 тарғайды
қос;
4 тотықұсқа 6 тотықұсты
қос;
Дискриптор
Берілген есепті есеп ретінде
жазып шығарады.
ҚБ
«Жапырақ»әдісі
Үлкен-тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Орташа-тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Кіші-тапсырманы орындауда
қиналса.
3-тапсырма
(Ж) Сұрақты оқып, есептің
шартын құрастыр және оны шығар.
Кірпіде: - 12с ?
артық
Тиында: - 7с
Шешуі: 12-7=12-2-5=5
Жауабы: тиінде 5 саңырауқұлақ
артық.
Дискриптор:
-Берілген есептің қысқаша
шартын жазып,шншуін табу.
ҚБ «Жетістік баспалдағы»әдісі
арқылы жүзеге асады.
|