130 бұйрық бойынша жасалған, Үйден оқыту (на дому) сыныпқа ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

130 бұйрық бойынша жасалған, Үйден оқыту (на дому) сыныпқа ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
130 бұйрық бойынша жасалған, Үйден оқыту (на дому) сыныпқа ҚМЖ Цифрлық сауаттылық пәнінен сыныпқа на дому ҚМЖ ҮЙДЕН оқитын балаға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

1-сабақ

Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні

Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

05.09.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Айнымалылар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.1 айнымалыларды қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • Айнымалы түрлерін ажыратып, Scratch бағдарламасында жоба құрастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

- Айнымалы ұғымы саған таныс па?

- Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)?

Жаңа сабаққа кіріспе


«Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушы алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады.


Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімдерін ортаға салады.



















Оқушы Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.


Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі: «Екі жұлдыз, бір тілек».


https://youtu.be/HV4nBrtq2VI




















Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Оқушы алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет.

1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

Логикалық айнымалы деген не?

/мәні: ақиқат немесе жалған/.


Оқушы берілген 1сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

Дескриптор

-1 сұраққа жауап береді.


«Бас бармақ» әдісі бағалау.

.






Сабақтың аяғы


3. Рефлексия


- нені білді, нені үйренді;

- не әлі де түсініксіз;

Оқушы өз ойын жазады.



     





2 сабақ


Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

12.09.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Кейіпкердің костюмін өзгерту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты

Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.


Бағалау критерйлері

Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

2. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

- Айнымалы ұғымы саған таныс па?

- Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады?

Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

Саралау: оқушының қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімін ортаға салады.




Оқушылар Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.

Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

https://youtu.be/6UDceW-o2HI

















Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

Оқушы «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып,

кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады:

W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; талдау жүргізіледі.

Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс жасайды.

Костюм- Костюм-Suit,

Ауыстыру-Замена-Replacement

1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

Логикалық айнымалы деген не?

мәні: ақиқат немесе жалған/.

Оқушы жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

Дескриптор

-1 сұраққа жауап береді.

.





Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Оқушы өз ойын жазады.



     


















3 сабақ


Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

19.09.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты

Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.


Бағалау критерйлері

Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

2. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

- Айнымалы ұғымы саған таныс па?

- Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады?

Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

Саралау: оқушының қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімін ортаға салады.




Оқушылар Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.

Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

https://youtu.be/6UDceW-o2HI

















Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

Оқушы «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып,

кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады:

W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; талдау жүргізіледі.

Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс жасайды.

Костюм- Костюм-Suit,

Ауыстыру-Замена-Replacement

1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

Логикалық айнымалы деген не?

мәні: ақиқат немесе жалған/.

Оқушы жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

Дескриптор

-1 сұраққа жауап береді.

.





Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Оқушы өз ойын жазады.



     























4 сабақ


Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні

Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:


26.09.2025

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Өз ойынының сценарийі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім (кесте) жасауды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім пайдаланып, жоба жұмыстарын жасай алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Scratch бағдарламалау ортасына қатысты сұрақтар қойып, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабаққа кіріспе жасау.

  1. Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыр (1-сурет).

  2. Тізім дегеніміз не? Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтір?

  3. Тізім қандай жағдайларда қолданады(2-сурет)?

  4. Scratch-те тізімді пайдаланып әке мен бала арасында диалог жобасын қалай құрастыруға болады?


Сөздікпен жұмыс: Бүгінгі сабақта кездесетін жаңа сөздермен танысу.

  1. Тізім- Список –List, Деректер –Данные-Data

Мен алғаннан соң -Kогда я получу- When I receive


- Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыра алады.

- Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтіре алады.

- Тізім қандай жағдайларда қолданатынын айтады.


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі






Жақсы,

Жарайсың

Өте жақсы



https://youtu.be/Caoz-bsbxKE


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: «Әке мен бала диалогы» жобасы

Отанды сүйу отбасынан басталады. Бала бойына туған жеріне, елін сүйіспен-шілік пен құрметті мектепте ұстаздары, отбасында ата-анасы, әжесі, атасы дарытады. Scratch программалау ортасында әке мен бала арасында диалог жобасын құрастыр. Диалог қатысушылары : әке және бала.


Оқушы Scratch программалау ортасында тізімдерді пайдаланып екі кейіпкер арасында диалог құрастырады.

Дескриптор:

-Жобаның фонына даланың суретін, жобаға қажетті әке кейіпкерінің және бала кейіпкерінің спрайттарын дайындайды.

- Отан жайлы әке мен бала диалог- мәтінін құрастырады.

- Әке және Бала атауымен екі тізім жасайды.

- Тізімдегі сөздер кезегімен қол жетімді болу үшін индексін белгілеуге Сөз айнымалысын енгізеді.

-Кейіпкерлер спрайтын енгізіп, жоба скриптерін құрастырады.


.





Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

  • Scratch –те тізімдердің қандай маңыздылығы бар?

  • Тізімдер көмегімен қандай жобалар құруға болады?


оқушы төмендегі сұрақтар бойынша өз ойымен бөліседі.




     















5 сабақ


Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

03.10.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Логикалық операторлар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану;

Сабақтың мақсаты

  • Логикалық ақиқат және жалған ұғымдарымен танысады.

  • Scratch программалау ортасында логикалық операторларды пайдалануды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • Scratch программалау ортасында ақиқат және жалған ұғымдарымен, логикалық операторларды пайдаланып жоба құрастырады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

оқушы бейнежазбаны көріп және тыңдай отырып талдау жасайды.

Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

  • Ақиқат- Истина-True,

  • Жалған-Лож-False,

  • немесе-или -or

Оқушыға төмендегі сұрақтар беріледі.

1. Еңбек адамға не үшін қажет?

2. Еңбектің адамның өміріндегі маңызы жайлы әңгімеле (1-сурет).

3. Логика дегенім не?

4. Қандай логи-калық есептермен таныссың?

5. Ақиқат пен жалған ұғымдарының математика пәніне қандай қатысы бар деп ойлайсың?

6. Scratch-те еңбекке (жұмысқа) байланысты математикалық есеп-терді қалай жобалауға болады?


Жауап беру оқушының өз таңдауы бойынша жүргізіледі.

Жаңа сабаққа кіріспе жасау мақсатында берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойын еркін жеткізуге, сыни ойлауға дағдыланады.

«Мадақтау» сөздерінің көмегімен кері байланыс жасап отырамын

https://youtu.be/tWiApQdfTe4


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

1-тапсырма: Достық кітапханасы.

Орыс жазушысы Аркадий Гайдардың «Темур және оның командасы» әңгімесінің желісімен берілген суреттер (5-сурет) бойынша жоба жұмысын жоспарлаңдар. Жобаға тақырып таңда. Жобаға қажетті фон мен спарайттарын, кейіпкерлер арасында диалогтың мәтінін құра.


Дескриптор:

жаңа операторларды қолданып жоба жасауды үйренеді.

- ЖӘНЕ операторының мәнін дұрыс, толық орындайды.

- -НЕМЕСЕ операторының мәнін дұрыс, толық орындайды.

- -ЕМЕС операторының мәнін дұрыс, толық орындайды.

- Достық кітапханасы жобасына диалогтің мәнін құрады.

- Жобаға қажетті фон мен спрайттарын жасайды.






Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

«Еркін микрофон» әдісі


Оқушы жаңа тақырыпқа байланысты сабақ барысында не түсінгенін және сабақ жайлы өзінің қысқаша ойын айтады.



     





















6 сабақ

Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

10.10.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Салыстыру операторлары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану;


Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында салыстыру операторларын пайдалануды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • Scratch программалау ортасында салыстыру операторларын үйреніп, жоба құрастырады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

оқушы бейнежазбаны көріп және тыңдай отырып талдау жасайды.

«Сұрақты тосып ал» әдісінде қойылатын сұрақтар:

  • «Спорт- денсаулық кепілі»?.

  • Спорт-тың денсулыққа пайдасы жайлы әңгімеле?.

  • Сен қандай спорт түрімен айналысуды ұнатасың?

  • Қандай спорт үйірмесіне мүшесін?

  • Салыстыру опреаторларын пайдаланып, Scratch-те спортқа байланысты қандай жобалар құрастыруға болады?

Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

Үлкен-Больше- Big,

Тең –Равно-Equals,

Кіші-Меньше- Less

Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үштілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.


https://youtu.be/8gRMKGbHEIc


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Оқулықтағы «Жаңа білім» бөлімінде берілген ақпаратты оқуға беремін.

Тапсырма: Салыстыру және логикалық операторлардың қандай ұқсастық пен ерекшеліктері бар екендігін салыстырыңдар.

Оқушының диаграммасын тексеру барысында жетпей тұрған ақпараттарға оқулықтан нұсқау беру арқылы қолдау көрсетемін.



Оқуға зейіні шоғырланып, өз ойын еркін айтуға дағдыланады.

Нәтижесін ВЕНН диаграммасы арқылы көрсетеді.








Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

«Еркін микрофон» әдісі

Бұл сөздер оқытудың мақсаттарымен сәйкес келуін қадағалаймын.


Оқушы жаңа тақырыпқа байланысты сабақ барысында не түсінгенін және сабақ жайлы өзінің қысқаша ойын айтады.






























7 сабақ


Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

17.10.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Өз ойыным 1 сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау;


Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойын жасауды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • Scratch программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойынның сюжетін ұүрады және скрипттерін құрастырады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. Оқушы бейнежазбаны көріп және тыңдай отырып талдау жасайды. Оқулық және жұмыс дәптерімен жұмыс.

Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

  1. Кейіпкер-Персонаж- Character,

  2. Ойын ережесі-Правила игры-Rule of the Game

Сұрақтар үлгісі төменде:

  1. Өзің ойын жоспарлап, құрастыр-ғаның барма? Қандай ойындар құрастырдың?

  2. Ойынды қандай ретпен құрастыру керек? Ойын сюжеті дегенімі не?

  3. Scratch-те қандай ойын жобала-рын жоспарлауымызға болады?

Саралау: Диaлог және қолдaу көрсету

Оқулықтан «Жаңа білім» бөлімі бойынша оқып шығып, керекті сөз тіркестерінің түсініктемесін жұмыс дәптерлеріне жазып алады.

Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады.Балалар үш тілділікке дағдыланады..

Дескриптор

-2 сұраққа жауап береді.

-3 сұраққа жауап береді.

-4 сұраққа жауап береді.

Әрбір дұрыс жaуaпқa «жұлдызшa» aлып отырaды.

https://youtu.be/klPT6FEHYwU


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: Күнделікті өздеріңе таныс бір ойынның жобасын жоспарлап, үлгі бойынша ұсыныңдар.

Мақсаты: уақытты үнемді пайдалана отырып барлық оқушыларды бір мезетте проблеманы шешуге, өз ойынан идея туындатуға, сыний ойлана білуге жұмылдыру.

Оқушының шығармашылық ойлауына, жаңа идея табуы мен оның шешімін іздеуіне түрткі жасайды.

Дескриптор:

-Ойынның жобасын жоспарлайды.

-Ойын жанрын жазады.

-Ойын атауын жазады.

-Ойынға сипаттама жазады.

-Ережесін жазады.

-Кейіпкерлерді жазады.

-Дамуын жазады.

-Өткізу орнын жазады.

«Бағдаршам» әдісімен






Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Ой бөлісу!

  1. Ойының сәтті шығуы үшін ойын құрудың қай кезеңдеріне ерекше назар аудару керек деп ойлайсың?

  2. Scratch-те ортасында құрастырылған ойындардың басқа программаларда құрастырылған ойындардан қандай ерекшелігі бар? Себебін түсіндір.

оқушының пікіріне кері байланыс беремін.

Төменде берілген сұрақтар бойынша ой бөліседі.

«Мадақтау»
























8 сабақ

Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

24.10.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Өз ойыным 2 сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойын жасауды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • Scratch программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойынның сюжетін ұүрады және скрипттерін құрастырады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Бейнежазба көрсетемін.

Scratch программалау ортасында логикалық және салыстыру операторларын қандай жобалар құрастыруда пайдалану тиімді?


Оқушы бейнежазбаны көріп және тыңдай отырып талдау жасайды.


«Мадақтау» сөздердің көмегімен оқушыларға қолдау көрсетіп, кері байланыс беремін.


https://youtu.be/hThkn3vW3Go


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма:

«Жеңімпаз» ойынының жобасындағы спарайттардың скриптеріне талдау жасаңдар. Бұл жобада жеңімпаз, алдын ала енгізілген тізімдегі нәтиже-лердің арасыныан ең үлкенін табу арқылы анықталуда. Жобаға 3-4 қатысушыны енгізіп, олардың секіру қашықтықтарына қарап жеңім-пазды анықтау үшін қандай скриптер қосу керек? Өз ұсынысыңды бер.Жұмысты орындау кезінде қиындық кездессе оқушыға бағыт-бағдар беріп қолдaу көрсетіп отырамын.

Тапсырма орындау барысында жоба жұмысына талдау жасап, өз ұсынысын білдіре алады. Бұл тапсырмада оқушы өз ойын ортаға салуға, сыни ойлануға дағдыланады. Оқушы қосымша ақпаратты дереккөздер көмегімен іздеуге мүмкіндік алады.

«Бас бармақ» әдісі




Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Picture 9


оқушы А-4 параққа желпуіш жасап, әрбір бөлігіне кезекпен түйінді идеялар жазады.




































9 сабақ

Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

07.11.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Түс датчигі



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботының түс датчигімен танысады.

Бағалау критерйлері

  • Lego Mindstorm EV3 жиынтығының түс датчигінің қызметі-мен танысып, түс датчигіне арналған программа құрастырады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Түс датчигі» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.


  1. Қазақ салт – дәстүрінде (киімдер, бұйымдар және т.б.с.с) қандай түстердің орны ерекше (1-сурет)? Мысалдар келтір.

  2. Қалай ойлайсың Робот адам сияқты түс, жарықты ажырата ма?

  3. Күнделікті өмірден саған датчик ұғымы таныспа? Не үшін қолданады деп ойлайсың?

Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

Түс датчик-Датчик цвета- Color sensor

Жарықтық-Яркость- Вrightness

бейнероликтен түсінгенін ауызша өз ойын айтады.

Оқушы сұрақтарға жауап береді.

«Күлегештермен» бағалаймын



Picture 13


https://youtu.be/V57BMjEJzwg


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: Түс датчигіне 7 түстің кез келген біріне жақындатқанда, сол түсті танып, оның атын дауыстап айтатын программа құрастыр.


Оқушы алдымен талдап, ой бөліседі, пікірін ұсынады. Талдау қорытындысы бойынша компьютерде программа құрастырады.

Дескриптор:

  • Оқулықта берілген программа құрудың 6 қадамын ретімен орындайды.




Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

«Еркін микрофон» әдісі арқылы ой бөлісу.

1.Роботтың түстерді, шағылған жарықтың жарықтығын анықтау, сыртқы жартыудың жарықтығын анықтау қабілетінен тағы қандай жобаларға қолдануға болады деп ойлайсың?

Төмендегі берілген сұрақ аясында оқушы өз ойымен бөліседі.
























10 сабақ


Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

14.11.2025

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Түс датчигі 2 сабақ



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботының түс датчигімен танысады.

Бағалау критерйлері

  • Lego Mindstorm EV3 жиынтығының түс датчигінің қызметі-мен танысып, түс датчигіне арналған программа құрастырады.

     

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Түс датчигі» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.

  1. Робот бағдаршам түстеріне қарай жол ережесін сақтай отырып, қозғалуы мүмкін бе (2-сурет)?




бейнероликтен түсінгенін ауызша өз ойын айтады.

Сұраққа жауап береді.

Мадақтау арқылы бағалаймын.

https://youtu.be/vxmlKintBUIhttps://youtu.be/vxmlKintBUI


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: Робот қозғалысын қара сызыққа жеткенде тоқтататын программа жұмысын талда (13-сурет). Таладу барысында программадағы 3 командалық блоктардың қызметтеріне жеке–жеке тоқталып, түсіндір.



Оқушы алдымен программаны қалай жасау керектігін дәптеріне жазады.

Дескриптор

-Робот қозғалысына талдау жасайды.

-программадағы 3 командалық блоктардың қызметін түсіндіреді.

-Программа нәтижесін шығарады.




Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Түс датчигі орнатылған роботтарды қандай салаларға пайдаланған тимді? Не үшін?

Төмендегі берілген сұрақ аясында оқушы өз ойымен бөліседі.







































11 сабақ

Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

21.11.2025

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Бағдаршам-робот

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;


Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботында түс датчигін қолданады.

Бағалау критерйлері

  • Lego Mindstorm EV3 жиынтығының робот –бағдаршам жобасын құруға дайындап,программасын құрастырады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Бағдаршам-робот» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.

Миға шабуыл!

«Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға, мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.


Берілген тақырып бойынша
саған не белгілі? Мен не білемін?

Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?





бейнероликтен түсінгенін ауызша өз ойын айтады.

Оқушы келесі кестедегі сұрақтарға жауап жазады

https://youtu.be/yov0rj27kDM


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: Оқулықпен жұмыс.

/Бағдаршам түстеріне қарай жол ережесін сақтай отырып, қозғалатын робот жобасын қалай жасауға болады?/


Оқу кезіндегі үзілісте оқушы тақырыпты өз ойымен, тәжірибесімен байланыстырып, «Борт журналының» бағандарын толтырады. Мұғалім оқушымен бірлесе отырып жұмыс орындайды, оқушының кейін жазбаларын пайдалана білулеріне мүмкіндік туғызады.

Мәтіннің түйінді ойын оқушы өзінің «Борт журналына» енгізеді.

Дескриптор

- Берілген тақырып бойынша не белгілі екенін жазады.

- Тақырып бойынша нені білетіндігін жазады.

-Мәтіннен қандай жаңалық білгендігін жазады.





Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Төменде берілген сұрақ бойынша өз ойын жүйелеп, өз ойымен бөліседі.
/Бағдаршам-робот
программасындағы (3-сурет) блоктарды кері ретпен орналастырып орындасақ, робот қозғалысында қандай өзгеріс болады?


Төмендегі берілген сұрақ аясында оқушы өз ойымен бөліседі.
























12 сабақ

Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

28.11.2025

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Ультрадыбыс датчигі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;


Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботында ультрадыбыс датчигін қолданумен танысып, программа құрастырады.

Бағалау критерйлері

  • Lego Mindstorm EV3 жиынтығының ультрадыбыс датчигінің қызметімен танысып, оған арналған программа құрастырады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

БShape1 ағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Ультрадыбыс датчигі» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.

Сұрақтар:

  1. Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?

  2. Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?

  3. Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?

Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic

бейнероликтен түсінгенін ауызша өз ойын айтады.

Оқушы келесі сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

Сұраққа жартылай жауап береді.

Сұраққа дұрыс жауап береді.

Сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді.


https://youtu.be/G6H0CSWu-Pw


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: Оқулықпен жұмыс.

Ультрадыбыс датчигінің роботқа бірге орнатып пайдалансақ, роботты қолдану аясы қаншалықты ұлғаяды? Екі датчикті бір роботта бірге қолданауға болатын робот жобасын жоспарла.



Оқулықтағы мәліметтен хабардар болу, қосымша ақпараттармен танысу. Оқушы оқулықта берілген ақпараттан, дереккөздерден мәлімет іздеп, берілген тапсырма бойынша жоба жоспарлайды.

Дескриптор:

-Робот жобасын жоспарлайды.

«Күлегештер» әдісі






Оқулық, жұмыс дәптері



Сабақтың аяғы


3. Рефлексия «Рефлексивті нысан».










Нысана арқылы өзінің, мұғалімнің іс-әрекетін бағалайды.































13 сабақ


Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

05.12.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Лабиринттан шығу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботының ультрадыбыс датчигін қолдануды үйренеді

Бағалау критерйлері

  • Роботтармен өткізілетін «Лабиринттан шығу» жарысының ережесімен танысып, қарапайым лабиринттен өз бетімен шығатын роботтың программасын құрастырады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Лабиринттан шығу» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.

Тақырыпты ашу әрекеті.

«Ой қозғау» әдісі

  • Лабиринт дегеніміз не?

  • Лабиринттің шығу тарихы жайлы қандай деректермен бөлісе аласың(1-сурет)?

Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

Робот қозғалысы – Движения роботовmovement of robot

Лабиринттен шығу – Выход из лабиринта-Еxit from labyirinth

Бейнероликты көреді.

Оқушы келесі сұрақтарға жауап береді. Оқушы алдымен оқулықта берілген ақпаратты оқиды.Ой бөліседі.

Дескриптор:

Лабиринт дегеніміз не екенін айтады.

Лабиринттің шығу тарихы жайлы айтады.

Робот лабиринттан жол тауып шығу үшін қандай датчиктерді қоладу керек екенін айтады.


https://youtu.be/2B7vBuTWnOk


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: Робот лабиринттің сыртқы ашық тұрған қабырғасынан кіріп, қабырғалары бойымен қозғалып, екінші ашық қабырғасынана шығу жобасын қарастыр (4-сурет). 5-суретте робот қозғалысының жалпы сипаты берілген.

Дескриптор:

-Робот лабиринггтан ашық тұрған қабырғанадан кіреді.

-Екінші ашық қабырғасынан шығу жобасын қарастырады.




Оқулық, жұмыс дәптері



Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Талқылау!

Роботтың лабиринттен жол тауып шығу қозғалысын күнделікті өмірде қандай жағдайларға немесе қай салада қолдануымызға болады?


Сұраққа жауап береді
































14 сабақ


Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

12.12.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Кегльринг

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботының ультрадыбыс датчигі мен түс датчигін қолданады.

Бағалау критерйлері

  • Робото техника бойынша «Кегельринг» жарысының ережесімен танысады.

  • Шеңберде орналасқан кегельдерді сыртқа сүріп шығаратын роботтың программасын құрастырып, тексереді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Кегльринг» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.

Тақырыпты ашу әрекеті.

Ой қозғау! "Диалог" әдісі

Берілген сұрақтар, суреттер бойынша оқушы өз ойын, жауаптарын тақырыпты ашу мақсатында айтады.

Сұрақтар үлгісі төмендегідей:

  • 1-ші және 2-суреттерде қандай мамандық иелері бейнеленген?

  • 3-сурет жайлы не айтар едің?

  • 1- ші мен 3- ші, 2-ші мен 3-ші суреттердің өзара қандай байланысы бар деп ойлайсың? Себебеін түсіндір?


«Мадақ сөз» арқылы кері байланыс беремін

Бейнероликты көреді. Сабақтың мақсатымен оқушы танысады.

Оқушы келесі сұрақтарға жауап береді. Оқушы өз ойын еркін айтады. Сын тұрғысынан ойлануға дағдыланады.

«Мадақ сөз» арқылы

https://youtu.be/95F_Rem4Ybc


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: 7-суретте берілген робот жобасының программаcын талдаңдар. Әрбір командалық блоктың қызметіне жеке -жеке баға беріңдер.


Дескриптор

-7-суретте берілген робот жобасының программаcын талдайды.

- Әрбір командалық блоктың қызметіне жеке -жеке баға береді.




Оқулық, жұмыс дәптері



Сабақтың аяғы


3. Рефлексия


«Бес саусақ» әдісі бойынша оқушы жұмыс дәптеріне өзінің алақанын бастыра сызып,берілген нұсқаулық бойынша бүгінгі сабаққа өзінің ой пікіін білдіреді.
























15 сабақ


Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

19.12.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Кегльринг 2 сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;


Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботының ультрадыбыс датчигі мен түс датчигін қолданады.

Бағалау критерйлері

  • Робото техника бойынша «Кегельринг» жарысының ережесімен танысады.

  • Шеңберде орналасқан кегельдерді сыртқа сүріп шығаратын роботтың программасын құрастырып, тексереді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Кегльринг 2 сабақ» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.

Өткен тақырыпты қайталау мақсатында

«Ашық микрофон» әдісін пайдаланып ойын ұйымдастырамын,өткен тақырып бойынша сұрақтар қоямын.

Сұрақтар:

1. Ультрадыбыс және түс датчигін роботқа бірге немес жекелей қоладнып қандай робот жобаларын құрастыруға болады?


Бейнероликты көреді.

оқушы жауап беруі керек.


https://youtu.be/oofBNP4UyvM


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: «Жазық лабаиринттен шығу» жобасы

Робот қалындығы 1 см болған қара сызықтармен сызылған жазық-тықтағы лабиринттің кірісінде тұр (1-сурет). Осы лабиринттің кірісінен қозғалып, шығысына жол тауып баратын роботтың жобасын құрастыр. Роботқа тек түс датчигін қолдан.

Тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

- Файл -Жаңа жоба (Новая проект) командаларын орындап, жаңа жұмыс алаңына ауысады.

-Қара сызықтармен салынған жазық лабириттен жол тауып шығатын робот программасын құрастыады.




Оқулық, жұмыс дәптері



Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Талдау!

4-суретте берілген робот жобалары қандай қызмет атқарады деп ойлайсың? Осы жобаларға қарап, өзің қандай жоба ұсынған болар едің?

Сұраққа жауап береді

«Жетондар әдісі» арқылы бағалаймын.













16 сабақ


Бөлім:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтің аты-жөні


Ғалым Аяжан Ғалымқызы

Күні:

26.12.2025ж

Сынып: 4 В

Жалғас Раяна

Сабақтың тақырыбы

Қайталау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • Lego Mindstorm роботының ультрадыбыс датчигі мен түс датчигін қолданады.

Бағалау критерйлері

  • Робото техника бойынша «Кегельринг» жарысының ережесімен танысады.

  • Шеңберде орналасқан кегельдерді сыртқа сүріп шығаратын роботтың программасын құрастырып, тексереді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. «Кегльринг» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.

Тақырыпты ашу әрекеті.

Ой қозғау! "Диалог" әдісі

Берілген сұрақтар, суреттер бойынша оқушы өз ойын, жауаптарын тақырыпты ашу мақсатында айтады.

Сұрақтар үлгісі төмендегідей:

  • 1-ші және 2-суреттерде қандай мамандық иелері бейнеленген?

  • 3-сурет жайлы не айтар едің?

  • 1- ші мен 3- ші, 2-ші мен 3-ші суреттердің өзара қандай байланысы бар деп ойлайсың? Себебеін түсіндір?


«Мадақ сөз» арқылы кері байланыс беремін

Бейнероликты көреді. Сабақтың мақсатымен оқушы танысады.

Оқушы келесі сұрақтарға жауап береді. Оқушы өз ойын еркін айтады. Сын тұрғысынан ойлануға дағдыланады.

«Мадақ сөз» арқылы

https://youtu.be/95F_Rem4Ybc


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: 7-суретте берілген робот жобасының программаcын талдаңдар. Әрбір командалық блоктың қызметіне жеке -жеке баға беріңдер.


Дескриптор

-7-суретте берілген робот жобасының программаcын талдайды.

- Әрбір командалық блоктың қызметіне жеке -жеке баға береді.




Оқулық, жұмыс дәптері



Сабақтың аяғы


3. Рефлексия


«Бес саусақ» әдісі бойынша оқушы жұмыс дәптеріне өзінің алақанын бастыра сызып,берілген нұсқаулық бойынша бүгінгі сабаққа өзінің ой пікіін білдіреді.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.10.2025
61
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі