«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
«Менің Отаным -
Қазақстан», «Адами құндылықтар» |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 4 А |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалылар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерйлері |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
І. Сабақтың басы
|
1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі. 1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. - Айнымалы ұғымы саған таныс па? - Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)? Жаңа сабаққа кіріспе
«Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушы алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады. Scratch
программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды
тыңдай отырып қажетті ақпаратты
алу. |
Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады. Оқушы Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
2. Жаңа сабақты меңгеру.
Оқушы алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет. 1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс. Логикалық айнымалы деген не? /мәні: ақиқат немесе жалған/. |
Оқушы берілген 1сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады. Дескриптор -1 сұраққа жауап береді. |
«Бас бармақ» әдісі бағалау. . |
|
|
Сабақтың аяғы |
3. Рефлексия
- нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; |
Оқушы өз ойын жазады. |
|
|
«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
«Менің Отаным -
Қазақстан», «Адами құндылықтар» |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 4 А |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Кейіпкердің костюмін өзгерту |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру; |
|
Сабақтың мақсаты |
Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады. |
|
Бағалау критерйлері |
Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
І. Сабақтың басы
|
1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. 2. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. - Айнымалы ұғымы саған таныс па? - Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады? Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу. Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды. Саралау: оқушының қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі. |
Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады. Оқушылар Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады. |
Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
|
|
2. Жаңа сабақты меңгеру. “INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс. Оқушы «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып, кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады: W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; талдау жүргізіледі. Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс жасайды. Костюм- Костюм-Suit, Ауыстыру-Замена-Replacement 1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс. Логикалық айнымалы деген не? мәні: ақиқат немесе жалған/. |
Оқушы жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады. Дескриптор -1 сұраққа жауап береді. |
. |
|
|
Сабақтың аяғы |
3. Рефлексия
|
Оқушы өз ойын жазады. |
|
|
«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
«Менің Отаным -
Қазақстан», «Адами құндылықтар» |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 4 А |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Өз ойынының сценарийі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау; |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерйлері |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І. Сабақтың басы
|
1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. Scratch бағдарламалау ортасына қатысты сұрақтар қойып, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабаққа кіріспе жасау.
Сөздікпен жұмыс: Бүгінгі сабақта кездесетін жаңа сөздермен танысу.
Мен алғаннан соң -Kогда я получу- When I receive |
- Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыра алады. - Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтіре алады. - Тізім қандай жағдайларда қолданатынын айтады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі
Жақсы, Жарайсың Өте жақсы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2. Жаңа сабақты меңгеру. Тапсырма: «Әке мен бала диалогы» жобасы Отанды сүйу отбасынан басталады. Бала бойына туған жеріне, елін сүйіспен-шілік пен құрметті мектепте ұстаздары, отбасында ата-анасы, әжесі, атасы дарытады. Scratch программалау ортасында әке мен бала арасында диалог жобасын құрастыр. Диалог қатысушылары : әке және бала. |
Оқушы
Scratch Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ескелді ауданы әкімдігінің
Байысов атындағы орта мектебі МДШО»
КММ
Орта білім беру ұйымдарының
педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді
жоспар Бөлім: «Менің Отаным -
Қазақстан», «Адами құндылықтар» Педагогтің
аты-жөні Күні: Сынып: 4
А Сабақтың
тақырыбы Айнымалылар Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары 4.4.2.1
айнымалыларды қолдану Сабақтың
мақсаты Scratch программалау ортасында
айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды
үйренеді. Бағалау
критерйлері .
Айнымалы түрлерін ажыратып,
Scratch бағдарламасында жоба құрастыра
алады.
Сабақтың
барысы Сабақтың кезеңі/
уақыт Педагогтің
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурстар
І.
Сабақтың
басы
1.Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
Оқушыдан Scratch
программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар
сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер
беріледі.
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын талқылау.
- Айнымалы ұғымы саған таныс
па?
- Суретке қарап математика
пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға
болады(1-сурет)?
Жаңа сабаққа
кіріспе
«Ортақ белгі табу» (немесе «4
сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушы алдыңғы сабақты еске түсіре
отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде
табады. Scratch
программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды
тыңдай отырып қажетті ақпаратты
алу. Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады. Оқушы Scratch программалау
ортасында айнымалыларды қолдана алады.
Сабақтың
ортасы
2. Жаңа сабақты
меңгеру.
Оқушы алдымен тапсырманы өз
бетінше орындау қажет.
1-ші тапсырма. Дәптермен
жұмыс.
Логикалық айнымалы деген
не?
/мәні: ақиқат немесе
жалған/. Оқушы берілген 1сұраққа толық
жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе
алады. Дескриптор
-1 сұраққа жауап береді. «Бас бармақ»
әдісі бағалау.
.
Сабақтың
аяғы 3.
Рефлексия
- нені білді, нені
үйренді; - не әлі де
түсініксіз; Оқушы өз ойын
жазады.
«Ескелді ауданы әкімдігінің
Байысов атындағы орта мектебі МДШО»
КММ
Орта білім беру ұйымдарының
педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді
жоспар Бөлім: «Менің Отаным -
Қазақстан», «Адами құндылықтар» Педагогтің
аты-жөні Күні: Сынып: 4
А Сабақтың
тақырыбы Кейіпкердің костюмін
өзгерту Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары 4.4.1.1
кірістірілген циклды жүзеге асыру; Сабақтың
мақсаты
Scratch
программалау ортасында
кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады. Бағалау
критерйлері Scratch программалау ортасында
кірістірілген циклды құруды үйренеді
Сабақтың
барысы Сабақтың кезеңі/
уақыт Педагогтің
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурстар
І.
Сабақтың
басы
1.Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
2. Оқушыдан Scratch
программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар
сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер
беріледі.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын талқылау.
- Айнымалы ұғымы саған таныс
па?
- Scratch –те спрайттарды
қалай қозғалтады? Scratch программалау ортасында
айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті
ақпаратты алу. Тиімділігі: жаңа материалмен
таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды,
бағалайды. Саралау: оқушының
қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар
беріледі. Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады. Оқушылар Scratch программалау
ортасында айнымалыларды қолдана алады. Оқушы мен мұғалім
тарапынан кері байланыс беріледі.
2. Жаңа сабақты
меңгеру.
“INSERT”
әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен
жұмыс.
Оқушы
«Жаңа
білім» бөліміндегі ақпаратпен
танысып,
кесте бойынша түртіп алу
жүйесімен жұмыс жасалады:
W - білемін; + жаңалық; -
білмеймін; ?- білгім келеді; талдау
жүргізіледі.
Сонымен қатар оқулықта
кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс
жасайды.
Костюм-
Костюм-Suit,
Ауыстыру-Замена-Replacement
1-ші тапсырма. Дәптермен
жұмыс.
Логикалық айнымалы деген
не? мәні: ақиқат немесе
жалған/. Оқушы жаңа материалмен таныса
отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды,
саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап
беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады. Дескриптор -1
сұраққа жауап береді.
.
Сабақтың
аяғы 3.
Рефлексия Оқушы өз ойын
жазады.
«Ескелді ауданы әкімдігінің
Байысов атындағы орта мектебі МДШО»
КММ
Орта білім беру ұйымдарының
педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді
жоспар Бөлім: «Менің Отаным -
Қазақстан», «Адами құндылықтар» Педагогтің
аты-жөні Күні: Сынып: 4
А Сабақтың
тақырыбы Өз ойынының
сценарийі Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары 4.2.1.1 мәтінде
қарапайым кестелер жасау; Сабақтың
мақсаты Scratch
программалау
ортасында мәтінде қарапайым тізім
(кесте)
жасауды үйренеді. Бағалау
критерйлері Scratch программалау ортасында
мәтінде қарапайым тізім пайдаланып, жоба жұмыстарын жасай
алады.
Сабақтың
барысы Сабақтың кезеңі/
уақыт Педагогтің
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурстар
І.
Сабақтың
басы
1.Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады. Scratch
бағдарламалау ортасына
қатысты сұрақтар қойып, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабаққа
кіріспе жасау. Отан, ел туралы ата мен
немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыр
(1-сурет). Тізім дегеніміз не? Сандық
және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтір? Тізім қандай жағдайларда
қолданады(2-сурет)? Scratch-те тізімді пайдаланып
әке мен бала арасында диалог жобасын қалай құрастыруға
болады?
Сөздікпен
жұмыс: Бүгінгі сабақта кездесетін
жаңа сөздермен танысу. Тізім- Список –List,
Деректер –Данные-Data
Мен алғаннан соң -Kогда я
получу- When I receive -
Отан, ел туралы ата мен
немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыра
алады. - Сандық және мәтіндік
тізімдерге мысалдар келтіре алады. - Тізім қандай жағдайларда
қолданатынын айтады. «Мадақтау сөз» әдісі арқылы
қалыптастырушы бағалау жүргізіледі
Жақсы, Жарайсың Өте
жақсы
2. Жаңа сабақты
меңгеру. Тапсырма: «Әке мен бала диалогы»
жобасы Отанды сүйу отбасынан
басталады. Бала бойына туған жеріне, елін сүйіспен-шілік пен
құрметті мектепте ұстаздары, отбасында ата-анасы, әжесі, атасы
дарытады. Scratch программалау ортасында әке мен
бала арасында диалог жобасын құрастыр.
Диалог қатысушылары : әке және
бала. Оқушы
Scratch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















