Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

    Педагогтің аты-жөні


    Мажикова Анар Кудайбергеновна

    Күні:



    Сынып: 4 А

    Сабақтың тақырыбы

    Айнымалылар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.4.2.1 айнымалыларды қолдану

    Сабақтың мақсаты

    • Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды үйренеді.

    Бағалау критерйлері

    • . Айнымалы түрлерін ажыратып, Scratch бағдарламасында жоба құрастыра алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы

    1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

    1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

    - Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    - Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)?

    Жаңа сабаққа кіріспе


    «Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушы алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады.


    Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

    Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
    Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімдерін ортаға салады.



















    Оқушы Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.


    Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі: «Екі жұлдыз, бір тілек».


    https://youtu.be/HV4nBrtq2VI




















    Сабақтың ортасы


    2. Жаңа сабақты меңгеру.

    Оқушы алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет.

    1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

    Логикалық айнымалы деген не?

    /мәні: ақиқат немесе жалған/.


    Оқушы берілген 1сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

    Дескриптор

    -1 сұраққа жауап береді.


    «Бас бармақ» әдісі бағалау.

    .






    Сабақтың аяғы


    3. Рефлексия


    - нені білді, нені үйренді;

    - не әлі де түсініксіз;

    Оқушы өз ойын жазады.



         







    «Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

    Педагогтің аты-жөні


    Мажикова Анар Кудайбергеновна

    Күні:



    Сынып: 4 А

    Сабақтың тақырыбы

    Кейіпкердің костюмін өзгерту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

    Сабақтың мақсаты

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.


    Бағалау критерйлері

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы

    1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    2. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

    - Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    - Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады?

    Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

    Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

    Саралау: оқушының қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі.

    Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
    Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімін ортаға салады.




    Оқушылар Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.

    Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

    https://youtu.be/6UDceW-o2HI

















    Сабақтың ортасы


    2. Жаңа сабақты меңгеру.

    “INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

    Оқушы «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып,

    кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады:

    W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; талдау жүргізіледі.

    Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс жасайды.

    Костюм- Костюм-Suit,

    Ауыстыру-Замена-Replacement

    1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

    Логикалық айнымалы деген не?

    мәні: ақиқат немесе жалған/.

    Оқушы жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

    Дескриптор

    -1 сұраққа жауап береді.

    .





    Сабақтың аяғы


    3. Рефлексия

    Оқушы өз ойын жазады.



         

















    «Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

    Педагогтің аты-жөні


    Мажикова Анар Кудайбергеновна

    Күні:



    Сынып: 4 А

    Сабақтың тақырыбы

    Өз ойынының сценарийі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

    Сабақтың мақсаты

    • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім (кесте) жасауды үйренеді.

    Бағалау критерйлері

    • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім пайдаланып, жоба жұмыстарын жасай алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы

    1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Scratch бағдарламалау ортасына қатысты сұрақтар қойып, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабаққа кіріспе жасау.

    1. Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыр (1-сурет).

    2. Тізім дегеніміз не? Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтір?

    3. Тізім қандай жағдайларда қолданады(2-сурет)?

    4. Scratch-те тізімді пайдаланып әке мен бала арасында диалог жобасын қалай құрастыруға болады?


    Сөздікпен жұмыс: Бүгінгі сабақта кездесетін жаңа сөздермен танысу.

    1. Тізім- Список –List, Деректер –Данные-Data

    Мен алғаннан соң -Kогда я получу- When I receive


    - Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыра алады.

    - Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтіре алады.

    - Тізім қандай жағдайларда қолданатынын айтады.


    «Мадақтау сөз» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі






    Жақсы,

    Жарайсың

    Өте жақсы



    https://youtu.be/Caoz-bsbxKE


    Сабақтың ортасы


    2. Жаңа сабақты меңгеру.

    Тапсырма: «Әке мен бала диалогы» жобасы

    Отанды сүйу отбасынан басталады. Бала бойына туған жеріне, елін сүйіспен-шілік пен құрметті мектепте ұстаздары, отбасында ата-анасы, әжесі, атасы дарытады. Scratch программалау ортасында әке мен бала арасында диалог жобасын құрастыр. Диалог қатысушылары : әке және бала.


    Оқушы Scratch

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мажикова Анар Кудайбергеновна
    05 Қаңтар 2021
    21602
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    130 бұйрықпен жасалған ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    130 бұйрықпен жасалған ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақта қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

    Педагогтің аты-жөні


    Мажикова Анар Кудайбергеновна

    Күні:



    Сынып: 4 А

    Сабақтың тақырыбы

    Айнымалылар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.4.2.1 айнымалыларды қолдану

    Сабақтың мақсаты

    • Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды үйренеді.

    Бағалау критерйлері

    • . Айнымалы түрлерін ажыратып, Scratch бағдарламасында жоба құрастыра алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы

    1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

    1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

    - Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    - Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)?

    Жаңа сабаққа кіріспе


    «Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушы алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады.


    Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

    Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
    Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімдерін ортаға салады.



















    Оқушы Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.


    Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі: «Екі жұлдыз, бір тілек».


    https://youtu.be/HV4nBrtq2VI




















    Сабақтың ортасы


    2. Жаңа сабақты меңгеру.

    Оқушы алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет.

    1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

    Логикалық айнымалы деген не?

    /мәні: ақиқат немесе жалған/.


    Оқушы берілген 1сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

    Дескриптор

    -1 сұраққа жауап береді.


    «Бас бармақ» әдісі бағалау.

    .






    Сабақтың аяғы


    3. Рефлексия


    - нені білді, нені үйренді;

    - не әлі де түсініксіз;

    Оқушы өз ойын жазады.



         







    «Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

    Педагогтің аты-жөні


    Мажикова Анар Кудайбергеновна

    Күні:



    Сынып: 4 А

    Сабақтың тақырыбы

    Кейіпкердің костюмін өзгерту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

    Сабақтың мақсаты

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.


    Бағалау критерйлері

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы

    1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    2. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

    - Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    - Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады?

    Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

    Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

    Саралау: оқушының қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі.

    Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
    Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімін ортаға салады.




    Оқушылар Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.

    Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

    https://youtu.be/6UDceW-o2HI

















    Сабақтың ортасы


    2. Жаңа сабақты меңгеру.

    “INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

    Оқушы «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып,

    кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады:

    W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; талдау жүргізіледі.

    Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс жасайды.

    Костюм- Костюм-Suit,

    Ауыстыру-Замена-Replacement

    1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

    Логикалық айнымалы деген не?

    мәні: ақиқат немесе жалған/.

    Оқушы жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

    Дескриптор

    -1 сұраққа жауап береді.

    .





    Сабақтың аяғы


    3. Рефлексия

    Оқушы өз ойын жазады.



         

















    «Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

    Педагогтің аты-жөні


    Мажикова Анар Кудайбергеновна

    Күні:



    Сынып: 4 А

    Сабақтың тақырыбы

    Өз ойынының сценарийі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

    Сабақтың мақсаты

    • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім (кесте) жасауды үйренеді.

    Бағалау критерйлері

    • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім пайдаланып, жоба жұмыстарын жасай алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы

    1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Scratch бағдарламалау ортасына қатысты сұрақтар қойып, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабаққа кіріспе жасау.

    1. Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыр (1-сурет).

    2. Тізім дегеніміз не? Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтір?

    3. Тізім қандай жағдайларда қолданады(2-сурет)?

    4. Scratch-те тізімді пайдаланып әке мен бала арасында диалог жобасын қалай құрастыруға болады?


    Сөздікпен жұмыс: Бүгінгі сабақта кездесетін жаңа сөздермен танысу.

    1. Тізім- Список –List, Деректер –Данные-Data

    Мен алғаннан соң -Kогда я получу- When I receive


    - Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыра алады.

    - Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтіре алады.

    - Тізім қандай жағдайларда қолданатынын айтады.


    «Мадақтау сөз» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі






    Жақсы,

    Жарайсың

    Өте жақсы



    https://youtu.be/Caoz-bsbxKE


    Сабақтың ортасы


    2. Жаңа сабақты меңгеру.

    Тапсырма: «Әке мен бала диалогы» жобасы

    Отанды сүйу отбасынан басталады. Бала бойына туған жеріне, елін сүйіспен-шілік пен құрметті мектепте ұстаздары, отбасында ата-анасы, әжесі, атасы дарытады. Scratch программалау ортасында әке мен бала арасында диалог жобасын құрастыр. Диалог қатысушылары : әке және бала.


    Оқушы Scratch

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 4 сынып
    05.01.2021
    21602
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мажикова Анар Кудайбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации