Материалдар / 130 бұйрықпен жасалған ҚМЖ

130 бұйрықпен жасалған ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2021
16543
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні


Мажикова Анар Кудайбергеновна

Күні:



Сынып: 4 А

Сабақтың тақырыбы

Айнымалылар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.1 айнымалыларды қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • . Айнымалы түрлерін ажыратып, Scratch бағдарламасында жоба құрастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

- Айнымалы ұғымы саған таныс па?

- Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)?

Жаңа сабаққа кіріспе


«Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушы алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады.


Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімдерін ортаға салады.



















Оқушы Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.


Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі: «Екі жұлдыз, бір тілек».


https://youtu.be/HV4nBrtq2VI




















Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Оқушы алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет.

1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

Логикалық айнымалы деген не?

/мәні: ақиқат немесе жалған/.


Оқушы берілген 1сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

Дескриптор

-1 сұраққа жауап береді.


«Бас бармақ» әдісі бағалау.

.






Сабақтың аяғы


3. Рефлексия


- нені білді, нені үйренді;

- не әлі де түсініксіз;

Оқушы өз ойын жазады.



     







«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні


Мажикова Анар Кудайбергеновна

Күні:



Сынып: 4 А

Сабақтың тақырыбы

Кейіпкердің костюмін өзгерту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты

Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.


Бағалау критерйлері

Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

2. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

- Айнымалы ұғымы саған таныс па?

- Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады?

Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу.

Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

Саралау: оқушының қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
Оқушы Scratch программалау бағдарламасын еске түсіреді. Білімін ортаға салады.




Оқушылар Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады.

Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

https://youtu.be/6UDceW-o2HI

















Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

Оқушы «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып,

кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады:

W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; талдау жүргізіледі.

Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс жасайды.

Костюм- Костюм-Suit,

Ауыстыру-Замена-Replacement

1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

Логикалық айнымалы деген не?

мәні: ақиқат немесе жалған/.

Оқушы жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

Дескриптор

-1 сұраққа жауап береді.

.





Сабақтың аяғы


3. Рефлексия

Оқушы өз ойын жазады.



     

















«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»

Педагогтің аты-жөні


Мажикова Анар Кудайбергеновна

Күні:



Сынып: 4 А

Сабақтың тақырыбы

Өз ойынының сценарийі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім (кесте) жасауды үйренеді.

Бағалау критерйлері

  • Scratch программалау ортасында мәтінде қарапайым тізім пайдаланып, жоба жұмыстарын жасай алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Scratch бағдарламалау ортасына қатысты сұрақтар қойып, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабаққа кіріспе жасау.

  1. Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыр (1-сурет).

  2. Тізім дегеніміз не? Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтір?

  3. Тізім қандай жағдайларда қолданады(2-сурет)?

  4. Scratch-те тізімді пайдаланып әке мен бала арасында диалог жобасын қалай құрастыруға болады?


Сөздікпен жұмыс: Бүгінгі сабақта кездесетін жаңа сөздермен танысу.

  1. Тізім- Список –List, Деректер –Данные-Data

Мен алғаннан соң -Kогда я получу- When I receive


- Отан, ел туралы ата мен немеренің, әже мен немеренің арасында диалог құрастыра алады.

- Сандық және мәтіндік тізімдерге мысалдар келтіре алады.

- Тізім қандай жағдайларда қолданатынын айтады.


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі






Жақсы,

Жарайсың

Өте жақсы



https://youtu.be/Caoz-bsbxKE


Сабақтың ортасы


2. Жаңа сабақты меңгеру.

Тапсырма: «Әке мен бала диалогы» жобасы

Отанды сүйу отбасынан басталады. Бала бойына туған жеріне, елін сүйіспен-шілік пен құрметті мектепте ұстаздары, отбасында ата-анасы, әжесі, атасы дарытады. Scratch программалау ортасында әке мен бала арасында диалог жобасын құрастыр. Диалог қатысушылары : әке және бала.


Оқушы Scratch

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ