Басы
10
мин
|
І.
Психологиялық дайындық
Қал
қалай?
– Осылай!
(Бас бармағын көтереді).
Жүріс
қалай? – Осылай! (Алақанда екі саусақпен
«адымдайдыы»).
Жүгіріс ше? Осылай! (Қолдарын шынтағынан бүгіп, жүгіргендегідей
етіп қозғалтады).
Түнгі ұйқы?– Осылай! (Қолдарын бетінің астына салып,
бастарын
түсіреді).Аласың ба?
-Осылай!
(Қолдарымен қармайтын əрекеттер жасайды).
Бергенде ше? Осылай! (Қолдарымен бір затты беріп тұрғандай
қозғалтады).
Ойын қалай? Осылай! (Езулерін ауаға толтырып, оларды алақандарымен
ұрады).
Ұрысқанда? – Осылай! (Саусағымен көршісін
қорқытады)
ІІ.Өткен сабақты бекіту.
№10
А=6,с=2
96:(а+с)=96:(6+2)96:8=12 топ
12*6=72
(ұл)
12*2=24
(қыз)
Ж:Байқауға
72 ұл, 24 қыз қатысты.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар
психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау
Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
Керемет!
Жарайсыздар!
|
Слайд
1
Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма.
№1Сурет
бойынша бөлшектерді жаз. Әрбір сан нені білдіретінін
түсіндір. Бөлшектерді
екі-екіден салыстыр..
а) <
ә) <


2-тапсырма
№2
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін есіңе түсір.
Есепте
+ + = = -( + )= =
-( + )= =
+( - )= + =
- ( + )= - =
-( + )= =
ЕБҚ
тапсырмасы

3-тапсырма
№3
Салыстыр
+ <
+ - <
-
+ >
+
+
> 4-тапсырма
№4
Сандардың бөлігін тап. 1)360000:3*1=120000
360000:10*1=36000
2)420000:3*1=140000
420000:10*1=42000
3)27000:3*1=9000
27000:10*1=2700
4)3000:3*1=1000 3000:10*1=300
5-тапсырма.
№5 А)
есепте
+ +
= -
( + ) = - = 
+ + ( - ) = + = =1
+( - ) = = = 1
( - ) - = - = - ( -
)
= - =0
6-тапсырма
№6Есепті
шығар
А )Барлығы
– 24 адамнан 3 б.
С ылақшылар
- ?, б.
С
ырлаушылар - ?, б.
Кірпіш
қалаушылар -?
Ш:1)24*3=72 (барлық адам саны)
2)72:4*1=18 (сылақшылар)
3)18:9*4=8
(сырлаушылар)
4)72-18=54
(кірпіш қалаушылар)
Ж:Бригадада 54 кірпіш қаалушы
болды.
Ә)
Ш:1)36*3=108 (барлығы)
2)108:4*1=27 (мұғалімдер)
3)27:9*4=12 (ер мұғалімдер)
4)108-27=81 (оқушылар)
Ж:Автобуста 81 оқушы болды.
ЕБҚ
тапсырмасы

7-тапсырма
№7
Салыстыр
тәул > 340 мин м <
м
сағ < 35 мин тәул < 12
сағ
тәул = 12 сағ m = 250
кг
м < 60 см км = 200
м
8-тапсырма.
№8 Сызба
бойынша санды өрнектер құр және олардың мәнін
тап.
1)(100-28):12*31+114=300
2)(12*12:18*31)*(12*12:18*31)=61504
9-тапсырма
№10 Суретте
берілген фигуралардың периметрі мен ауданын тап. Жалпы ауданын
есепте.
1)а=7
см
в=9
см
S1=? см2
P1= ? см
Ш:
S1=а*в=7*9=63 см2
P1=2*(а+в)=2*(7+9)=32 см
Ж:Фигураның периметрі - 32 см , ауданы - 63
см2
2)а=2
см
S2=? см2
P2=? см
Ш:
S2=а2=2*2=4 см2
P2=4*а=4*2=8 см
Ж:Фураның
ауданы - 4 см2 , периметрі – 8 см.
3)а=8
см
в=11
см
S3=? см2
P3=? См
Ш:
S3=а*в=8*11=88 см2
P3=2*(а+в)=2*(8+11)=38 см
Ж:Фигураның ауданы - 88 см2, периметрі – 38 см.
S=
S1+
S2+
S363+4+88=155
см2
Фигураның
жалпы ауданы - 155
см2
|
Жұлдызшалар
да
берілген тапсырмаларды таңдап алу
арқылы
орындайды. Суреттің боялған бөліктері бойынша
бөлшектер
жазады.
Оқушылар
бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу
ережесін
естеріне түсіре отырып, өрнектердің мәндерін
табады. Берілген амалдарды салыстырады
Берілген
амалдарды есептейді, жауабын ағашқа теріп
жазады.
Есептерді
шығарады.
Уақыт
өлшем бірліктеріне берілген есепті салыстырады.
Оқушылар
барлық фигуралардың периметрін және ауданын
есептейді.
Оқушылар
жалпы ауданын есептейді.
|
Дескриптор:
-Сурет бойынша бөлшектерді жазып,
салыстырады-1б
Дескриптор:
- Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін есіне
түсіріп, есептейді-1б
Дескриптор:
- Берілген амалдарды
салыстырады-1б
Дескриптор:
- Сандардың бөлігін табады-1б
Дескриптор:
Берілген
амалдарды есептейді-1б
Дескриптор:
-есептердің шартын құрады-1б
-шешуі мен
жауабын жазады-1 б
Дескриптор:
-Бөлшектерді салыстырады-1б
Дескриптор:
- Сызба бойынша санды өрнектер құр және олардың
мәнін табады-1 б
Дескриптор:
- Суретте берілген фигуралардың периметрі мен
ауданын табады-1б
|
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
Слайд
9
|