14 Ақша қардың әлегі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

14 Ақша қардың әлегі

Материал туралы қысқаша түсінік
14 Ақша қардың әлегі
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

Turan mektebi

Пәні:

Ана тілі

Бөлім:

Дыбыс және әріп

Педагогтің аты-жөні:

Маханова Д.Б.

Күні:


Сынып:

1 В сынып.


Сабақтың тақырыбы:

14 сабақ. Ақша қардың әлегі

Жуан және жіңішке айтылатын сөздер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.3.1.2.мәтін бөліктерін анықтап, жоспар құру;

1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу;

Сабақтың мақсаты

Мәтін бөліктерін анықтайды

Бөліктерге ат қоюды үйренеді

Сөздердің жуан немесе жіңішке айтылу себебін түсіндіреді


Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Тәртіп – тәрбие бастауы .


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут











Өткенді пысықтау

5 минут















Сабақ

тың ортасы

20 минут
































Сергіту сәті

2 минут


















Сабақты қорыту

6минут











Қосымша тапсырма

2минут
















Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Көңіл күйді анықтау»

Оқушылар бір параққа өздерінің көңіл күйін білдіретін суреттер салады.




Өткенді пысықтау

Дыбыстар түріне ажырат



Жуан дауысты

Жіңішке дауысты

А



Т



А






Ә



Ж



Е






Б



А



Л



А













Жаңа тақырып

Құндылық мақсаты: Мемлекеттік тілді білу


Оқулықпен жұмыс.

Таныстырылым

«Ақша қардың әлегі» әңгімесінің авторы Бердібек Соқпақбаев жайлы қысқаша мағлұмат береді.

Бердібек Соқпақбаев – жазушы. 1924 жылы Алматы облысының Нарынқол ауылында туған. Балалар мен жасөспірімдерге арнап 20- дан астам әңгіме, повесть, романдар жазған.

«Менің атым Қожа», «Балалық шаққа саяхат» т.б. шығармалары бар.


Оқылым. Айтылым

1-жаттығу

Мәтінмен жұмыс. Мәтінді тізбектей оқыту. Мәтінді оқып болған соң, мәтін соңында берілген сұрақтарға жеке-жеке жауап береді:

Мәтін неше бөліктен тұрады?

Оны неден байқадың?

Әр бөлікте не туралы айтылған?



ЕБҚ

Мәтіннің басты кейіпкері кім?

Ол қандай бала? Мінездеме беріп көр.



ЕҚБ

Мәтіннің негізгі ойын анықта.

Өзіңнің басыңнан осындай оқиға өтті ме?

Айтып бер






Жазылым

Көркем жазу

К К К К К К К

к к к к к к к к


2-жаттығуда сөздерді көшіріп жазады: Әйнек, кінә, тәртіпсіздік, бүгін.





«Бөшкедегі сөздер» ойыны

3-жаттығу.

Бос торкөздерге керекті әріпті қойып оқы.

Осы сөздердің ішінен өзің қалаған бір сөзден сөйлем құрап жаз.

Күн шықты. Шанамен сырғанадық



ҚЖ:

«Спиральді оқу» әдісі

Өтілген мәтінді әдіс арқылы оқыту




Кері байланыс

















Суреттерін тақтаға іледі









Дыбыстарды ажыратады

















Автормен танысады













Мәтінмен жұмыс жасайды










Жеке жұмыс жасайды








Жаттығу жасайды









Дәптермен жұмыс жасайды









Ойын ойнайды
















Мәтінді дөңгелете оқиды

















Кері байланыс жасайды









Дескриптор:

Дыбыстарды жуан және жіңішкеге ажыратады

Дыбыстық талдау жасайды








Тамаша!








Дескриптор:

Мәтіннің неше бөліктен тұратынын анықтайды

Бөліктерге ат қояды

Мәтінді өз ойымен жалғастырады




Керемет!



Әсерлі әңгіме болды!







Дескриптор:

Сөздерді оқып шығады

Қатесіз көшіріп жазады

Сұрақтарға жауап береді.






Дескриптор:

Бос торкөздерге керекті әріпті қойып оқиды.

Осы сөздердің ішінен қалаған бір сөзден сөйлем құрап жазады








Дескриптор:

Мәтінді дөңгелете, мәнерлеп оқиды

Мәтін мазмұнын түсінеді












«Білім сандығы» әдісі





Көңіл күй смайликтері









Кесте








Суреттер







https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/2223







Оқулық








Оқулық











Әуен








Жұмыс дәптері













Суреттер














Мәтін жазылған парақтар



















Кері байланыс парағы















Таныстырылым https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/2223

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі