|
Тәрбие сағаты |
Буллингтен қорған |
|
|
Күні: |
09.12.2024 ж. |
|
|
Сынып жетекші: |
Муратбекова П.М. |
|
|
Сынып: 6 Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
14.«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға буллинг, зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсіндіру және зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін айту. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
интернеттегі жас шектеулерінің маңыздылығын және оның балалардың қауіпсіздігіне әсерін түсіну. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
https://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16 |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Жанұям қорғаным,ата анам тірегім! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылар назарын сабаққа аудару. Миға шабуыл Буллинг дегеніміз не? Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. Миға шабуыл (бейнеролик) Мұғалім: (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик не туралы? Видеодан кейінгі сұрақтар: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
|
Компьютер
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo
|
|
Сабақ басы (13 мин)
|
Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда "қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг - агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін. Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда "қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг - агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін. |
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: өзгерістерін жіктейді
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады. |
Презентация |
|
Ортасы (20 мин) |
|
|
Презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
1. Кіріспе (2 минутқа дейін): талқылау, жас шектеулері және олар қайда қолданылады. Танымал сайттар мен қосымшалардағы жас шектеулерінің мысалдары (презентацияда). Цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы және интернет желісінің кең таралуы адамдарға қарым-қатынас пен даму үшін үлкен мүмкіндіктер береді. Мектеп оқушыларына сынып сағатының ұсынылған тақырыбының өзектілігін көрсетуге бағытталған балалар сауалнамасы: ✓ интернетті күнделікті қолданатындар қолдарыңызды көтеріңіздер; ✓ әлеуметтік желілерде тіркелген балалар қолымызды көтереміз; ✓ интернетте өздері туралы ақпарат қалдырған адамдар қолымызды көтереміз, мысалы: аты-жөні, туған күні, телефон нөмірі, фотосуреттер және т.б. |
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Жас шектеулерін енгізу себептерін талқылау (қажетсіз мазмұннан қорғау, жеке қауіпсіздікті сақтау). - Жас шектеулерін бұзудың жағымсыз салдарының мысалдары (кибербуллинг, орынсыз контентті қарау). Педагог балаларға сауалнама жүргізеді: сіздердің біреулеріңіз интернетте осындай жағдайларға тап болдыңыздар ма және қалай әрекет еттіңіздер? ЕСІҢІЗДЕ БОЛСЫН! 1. Ең алдымен, интернеттегі өзіңіз туралы ақпарат көлемін шектеу керек. !!! Артық фотосуреттерді, бейнелерді, мекенжайларды, телефон нөмірлерін, туған күн, туыстар мен жақындар туралы мәліметтерді жойыңыз. 2. Интернетте танысқан және оларды нақты өмірде білмейтін адамдарға бейнелер мен фотосуреттер жібермеңіз. 3. Әртүрлі есептік жазбалар мен қызметтер үшін әртүрлі құпия сөздерді ғана қолданыңыз. 4. Құпия сөздерді жиі өзгертуге тырысыңыз. 5. Үйдегі компьютерлерде вирустар бар-жоғын жүйелі түрде тексеріңіз. 6. Маңызды деректердің сақтық көшірмесін жасаңыз. 3. |
https://www.youtube.com/watch?si=k3hCv2yT-jLKGDfR&v=9-2FDWjemLY&feature=youtu.be |
|
Соңы
|
Қажетті толық меңгердің бе ? Қай дағдыларды қалыптастырдым Үйге тапсырма Буилинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін |
ХХІ ғасыр, қазақ халқының ғасыры болсын. Қазақ елім мәдениетті дамыған ел болсын. Қазақстан тәуелсіз егемендігін сақтасын. Елде бейбітшілік орнасын. Данышпандардың саны көбейе берсін. Қазақ тілі мемлекеттік тіл болсын. Сыр елдермендостығымызнығаяберсін. Экономикамызөрге бассын.
|
презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
14.«Буллингтен қорған!»
14.«Буллингтен қорған!»
|
Тәрбие сағаты |
Буллингтен қорған |
|
|
Күні: |
09.12.2024 ж. |
|
|
Сынып жетекші: |
Муратбекова П.М. |
|
|
Сынып: 6 Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
14.«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға буллинг, зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсіндіру және зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін айту. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
интернеттегі жас шектеулерінің маңыздылығын және оның балалардың қауіпсіздігіне әсерін түсіну. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
https://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16 |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Жанұям қорғаным,ата анам тірегім! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылар назарын сабаққа аудару. Миға шабуыл Буллинг дегеніміз не? Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. Миға шабуыл (бейнеролик) Мұғалім: (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик не туралы? Видеодан кейінгі сұрақтар: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
|
Компьютер
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo
|
|
Сабақ басы (13 мин)
|
Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда "қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг - агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін. Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда "қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг - агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін. |
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: өзгерістерін жіктейді
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады. |
Презентация |
|
Ортасы (20 мин) |
|
|
Презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
1. Кіріспе (2 минутқа дейін): талқылау, жас шектеулері және олар қайда қолданылады. Танымал сайттар мен қосымшалардағы жас шектеулерінің мысалдары (презентацияда). Цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы және интернет желісінің кең таралуы адамдарға қарым-қатынас пен даму үшін үлкен мүмкіндіктер береді. Мектеп оқушыларына сынып сағатының ұсынылған тақырыбының өзектілігін көрсетуге бағытталған балалар сауалнамасы: ✓ интернетті күнделікті қолданатындар қолдарыңызды көтеріңіздер; ✓ әлеуметтік желілерде тіркелген балалар қолымызды көтереміз; ✓ интернетте өздері туралы ақпарат қалдырған адамдар қолымызды көтереміз, мысалы: аты-жөні, туған күні, телефон нөмірі, фотосуреттер және т.б. |
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Жас шектеулерін енгізу себептерін талқылау (қажетсіз мазмұннан қорғау, жеке қауіпсіздікті сақтау). - Жас шектеулерін бұзудың жағымсыз салдарының мысалдары (кибербуллинг, орынсыз контентті қарау). Педагог балаларға сауалнама жүргізеді: сіздердің біреулеріңіз интернетте осындай жағдайларға тап болдыңыздар ма және қалай әрекет еттіңіздер? ЕСІҢІЗДЕ БОЛСЫН! 1. Ең алдымен, интернеттегі өзіңіз туралы ақпарат көлемін шектеу керек. !!! Артық фотосуреттерді, бейнелерді, мекенжайларды, телефон нөмірлерін, туған күн, туыстар мен жақындар туралы мәліметтерді жойыңыз. 2. Интернетте танысқан және оларды нақты өмірде білмейтін адамдарға бейнелер мен фотосуреттер жібермеңіз. 3. Әртүрлі есептік жазбалар мен қызметтер үшін әртүрлі құпия сөздерді ғана қолданыңыз. 4. Құпия сөздерді жиі өзгертуге тырысыңыз. 5. Үйдегі компьютерлерде вирустар бар-жоғын жүйелі түрде тексеріңіз. 6. Маңызды деректердің сақтық көшірмесін жасаңыз. 3. |
https://www.youtube.com/watch?si=k3hCv2yT-jLKGDfR&v=9-2FDWjemLY&feature=youtu.be |
|
Соңы
|
Қажетті толық меңгердің бе ? Қай дағдыларды қалыптастырдым Үйге тапсырма Буилинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін |
ХХІ ғасыр, қазақ халқының ғасыры болсын. Қазақ елім мәдениетті дамыған ел болсын. Қазақстан тәуелсіз егемендігін сақтасын. Елде бейбітшілік орнасын. Данышпандардың саны көбейе берсін. Қазақ тілі мемлекеттік тіл болсын. Сыр елдермендостығымызнығаяберсін. Экономикамызөрге бассын.
|
презентация |
шағым қалдыра аласыз















