Материалдар / «15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні»./Менің негізгі құқықтарым мен міндеттерім

«15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні»./Менің негізгі құқықтарым мен міндеттерім

Материал туралы қысқаша түсінік
«15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні»./Менің негізгі құқықтарым мен міндеттерім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
200
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбие сағаты бойынша жоспар

Мектеп:


Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:

7 Қатысушылар

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

«15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні»./Менің негізгі құқықтарым мен міндеттерім

Құндылық

«Тәуелсіздік және отаншылдық»

Мақсаты:

Оқушыларға Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы – теңге туралы білім беру.

Теңгенің тарихын және оның маңыздылығын түсіндіру.

Оқушылардың қаржылық сауаттылығын арттыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сынып сағаттың басы

5 минут



Үйымдастыру кезеңі Мұғалімнің амандасуы.

КР гимні орындалады

Сынып сағаттың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.


Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады.


Нақыл сөздер



Сабақтың ортасы


25мин

Теңге күнінің тарихы және оның маңызы туралы қысқаша түсінік беру.

Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз демократиялық мемлекет. Оның өз Ата Заңы, мемлекеттік рәміздері, ұлттық валютасы бар.
Тәуелсіздік алған елдің ең бірінші айрықша белгісі – ұлттық валюта. Ол – Қазақстан Республикасы көлемінде пайдаланылатын заңды төлем құралы. Ақша – асыл қазына, халық байлығы.

Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасаған.

1тапсырма: топтық жұмыс

Оқушыларды топтарға бөлу және оларға теңге туралы презентация жасау тапсырмасын беру.


«Теңгенің тарихы» постер


2 тапсырма: «Сұрақ - бізден, жауап – сізден».


1. Ақша тарихын зерттейтін ғылым.
2. Ұлттық валюта дегеніміз не?
3. Қазақстан теңгесі қай жерде басылды?
4. Алғашқы тиындар қай жерде жасалды?
5. Ұлттық валюта - теңге айналымға шыққан мерзім.
6. 1993 жылы 1 теңге неше соммен белгіленді?
7. Ескі ақшаны теңгеге айырбастау жүргізілген мерзім?


3 тапсырма: Мақал - мәтелдегі бос орынға төмендегі сөзді жазу.
( дүние, көз, дария, теңге, санап, шашу, есеп, ақшасы, судың, құлып)
1. _____ тиыннан өсер.
Жылқы құлыннан өсер.
2. Есепсіз ______ жоқ.
3. Алтын тапсаң _______ ал.
4. Ақша кетуге тырысады,
_________ ұстауға тырысады.
5. Тамшыдан тама берсе _______ болар.
6.______ оңай, жинау қиын.
7. Ақша ашпайтын _________ жоқ.


Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша ақпаратпен танысады









Әр топ өзінің жасаған постерін сынып алдында таныстырады.







Оқушылар тақырыпқа байланысты қысқаша ойын жинақтап сыныптастарына өз ойлағанын атады.



Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.






Берілген мақалдардың бос орындарына берілген сөздерді қойып мақалды аяқтайды.



слайд















Таратпа материал



А4 маркер














Мақал -мәтелдер









Қауіпсіздік сабағы

10 минут












Сабақтың соңы


5 минут


Қауіпсіздік сабағының мақсаты: Оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру.

Баланың қандай құқықтары бар?

Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар.

Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары.

Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді.

Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 Заңы №№15, 16, 16-1, 17,19,20,35,36,37,38,39-1 баптар


Тапсырма: топтық «Топтастыру»

Shape1

Shape2 Shape3

Бала құқығы


Shape5 Shape4

Shape6

Рефлексия

-Қажетті білімді толық меңгердің бе?

- Қай дағдыларды қалыптастырдың?



Берілген ақпаратпен танысады.








Оқушылар айтылған ұсыныстар мен пайдалы ақпаратты бір-бірімен бөліседі.











Оқушылар баланың құқықтарын топтастырады және өз ойларымен бөліседі.





Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді.

Стикерлер қалам


Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/fqSa28dI6KM





бейнеролик









Стикер






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ