Сабақтың ортасы
25мин
|
Теңге күнінің
тарихы және оның маңызы туралы қысқаша түсінік
беру.
Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз
демократиялық мемлекет. Оның өз Ата Заңы, мемлекеттік рәміздері,
ұлттық валютасы бар.
Тәуелсіздік алған елдің ең бірінші айрықша белгісі – ұлттық валюта.
Ол – Қазақстан Республикасы көлемінде пайдаланылатын заңды төлем
құралы. Ақша – асыл қазына, халық
байлығы.
Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте
замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы
шеберханаларда
жасаған.
1тапсырма:
топтық
жұмыс
Оқушыларды топтарға бөлу және оларға теңге туралы
презентация жасау тапсырмасын беру.
«Теңгенің тарихы»
постер
2
тапсырма: «Сұрақ - бізден, жауап –
сізден».
1. Ақша тарихын зерттейтін ғылым.
2. Ұлттық валюта дегеніміз не?
3. Қазақстан теңгесі қай жерде басылды?
4. Алғашқы тиындар қай жерде жасалды?
5. Ұлттық валюта - теңге айналымға шыққан мерзім.
6. 1993 жылы 1 теңге неше соммен белгіленді?
7. Ескі ақшаны теңгеге айырбастау жүргізілген
мерзім?
3
тапсырма: Мақал -
мәтелдегі бос орынға төмендегі сөзді жазу.
( дүние, көз, дария, теңге, санап, шашу, есеп, ақшасы, судың,
құлып)
1. _____ тиыннан өсер.
Жылқы құлыннан өсер.
2. Есепсіз ______ жоқ.
3. Алтын тапсаң _______ ал.
4. Ақша кетуге тырысады,
_________ ұстауға тырысады.
5. Тамшыдан тама берсе _______ болар.
6.______ оңай, жинау қиын.
7. Ақша ашпайтын
_________ жоқ.
|
Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша
ақпаратпен танысады
Әр
топ өзінің жасаған постерін сынып алдында
таныстырады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты қысқаша ойын
жинақтап сыныптастарына өз ойлағанын
атады.
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Берілген мақалдардың бос орындарына берілген
сөздерді қойып мақалды аяқтайды.
|
слайд
Таратпа материал
А4
маркер
Мақал -мәтелдер
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
минут
Сабақтың соңы
5
минут
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: Оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен
таныстыру.
Баланың қандай құқықтары
бар?
Баланың өмір сүруге, қорғауға,
денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны
сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы
бар.
Қазақстан Республикасындағы балалардың
құқықтары.
Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8
тамыздағы N 345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы»
заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың
негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың
құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін
регламенттейді.
Баланың өмір сүруге, қорғауға,
денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны
сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан
Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының
2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 Заңы №№15, 16, 16-1,
17,19,20,35,36,37,38,39-1 баптар
Тапсырма: топтық
«Топтастыру»
Бала
құқығы
Рефлексия
-Қажетті білімді толық меңгердің
бе?
-
Қай дағдыларды қалыптастырдың?
|
Берілген ақпаратпен
танысады.
Оқушылар айтылған ұсыныстар мен пайдалы ақпаратты
бір-бірімен бөліседі.
Оқушылар баланың құқықтарын топтастырады және өз
ойларымен бөліседі.
Оқушылар кері байланыс пен рефлексия
береді.
|
Стикерлер қалам
Пайдалы сілтемелер:
https://youtu.be/fqSa28dI6KM
бейнеролик
Стикер
|