Мектеп
|
№66 жалпы орта білім беретін
мектебі
|
Бөлім
|
Демалыс
мәдениеті,мерекелер
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Нұржанова
Альдина 87016094001
|
Күні:
|
21.05.2024ж
|
Сынып:3
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
№165Уақыт өлшем бірліктерін
түрлендіру
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
|
3.1.3.5 әртүрлі сағат бойынша уақытты
анықтау:сағат, минут, секундты 3.1.3.2 ** секунд өлшем бірлігін
қолданып өлшеу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Секунд өлшем бірлігін қолданып
өлшейді
Әртүрлі сағат
бойынша уақытты анықтау:сағат, минут, секундты
салыстыру және амалдар орындайды
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Ұлттық мүдде.Елінің
тарихын құрметтейді
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы жүреді.
Математика қызық қой,
Есептерін сызып қой.
Математика үйренсең:
Озат бала боласың,
Космосқа да ұшасың,
Айға барып қонасың!
«Ауызша жаттығу»
әдісі:
-4 минутта неше
секунд?
-180секунд неше минут
болады?
-2тәулікте неше
сағат?
-75 минут неше сағат неше
минут? Тсс
-Уақыттың ең үлкен өлшем
бірлігі не?
-Ал бүгінгі сабағымызда ғасырды
анықтауға тапсырмалар орындайтын боламыз.
Оқу мақсаты жарияланады.
|
Тренингке қатысып,
көңіл-күйлерін көтереді.
Өткен тақырыпты қайталап, жаңа
тақырыпты ашады.
|
Бағалау
«Бәйге»
|
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
ФС 1,2-
тапсырма
ОДД: білу, түсіну,
қолдау
Топтық
жұмыс
Әртүрлі
сағаттарды қара. Әр сағаттағы уақытты анықтай аласың
ба?
Сағаттардағы уақытты дәл секундына дейін анықта және
жазыңдар.
07сағ45мин5с, 10 сағ15мин30с,
12сағ15мин00с
|
Әр
сағаттағы уақытты анықтайды, жазады-
|
Дескриптор
- Әр сағаттағы уақытты анықтайды,
жазады-1балл
|
|
10
мин
|
ФС 3,4-
тапсырма
ОДД: білу, түсіну,
қолдану
Жұптық
жұмыс
1 жұп Есепті
шығарыңдар.
Жеңіс
күні мерекесіне орай ұйымдастырылған әскери шеру сағат 10.00-де
басталып, сағат 11.15-те аяқталды. Әскери шеру қанша уақытқа
созылды? Жауабын минутпен
өрнектеңдер.
Ш:
11сағ15мин-10сағ00мин=1сағ15мин
1сағ15мин=75мин
Ж:
Әскери шеру 1сағ15минут(75мин) уақытқа
созылды
2 жұп
Есептің сандық мәндерін
өзгертіп, қайтадан
шығарыңдар.
ЕБҚО ойлау жоғары оқушыға
тапсырма
Диаграммада соғыс жылдары
Қазақстанда жасақталып, майданға аттандырылғн әскери бөлімдер
туарлы мәлімет берілген. Диаграмма бойынша сұрақтар құрастырыңдар.
Оны топтағы балаларға қойыңдар. Есептер құрастырып, оны
шығарыңдар.
Ж: Жеке полктер мен
батальондар нешеу құрылды?
тсс
|
Есептердің шешуін, жауабын
шығарады-
|
Дескриптор:
Есептердің шешуін, жауабын
шығарады-3балл.
Өлшем бірліктерін
салыстырады-2балл.
|
|
5мин
|
Сергіту
сәті.
|
Балалар бірге
орындайды
|
|
|
10
мин
|
ФС 6,7-
тапсырма
ОДД: білу, түсіну,
қолдану
«Зерттеушілер»
әдісі
Есепті
шығар.
1 топ
Мектепте ҰОС жылдарындағы фотосуреттерден көрме ұйымдастырылды.
Бірінші залға 64 фотосурет, екінші залға одан 2 есе кем фотосурет
қойылды. Ал үшінші залға бірінші мен екінші залға қанша фотосурет
қойылса, сонша фотосурет қойылды. Көрмеге барлығы неше фотосурет
қойылды?
Ж:
Көрмеге барлығы 192 фотосурет
қойылды.
Ш:
64:2=32
64+32=96
64+32+96=192
2
топЕсепті шығар.
Сыныпта
25 оқушы бар. Олардың ішінде 5 оқушы шахмат та, дойбы да ойнай
алмайды. 18 оқушы дойбы, 20 оқушы шахмат ойнайды. Сыныпта қанша
оқушы шахмат та, дойбы да ойнайтынын
анықта.
Ш:
25-5=20
20-18=2
Ж: 2
оқушы шахмат та, дойбы да
ойнайды.
ЕБҚО ойлау төмен оқушыға
тапсырма
Есептің шартын құрады
|
Есептерді шығарып, жауабын
табады
|
Дескриптор
Есептерді шығарып, жауабын
табады-4балл.
|
|
Сабақтың
соңы
5мин
|
Рефлексия «Бағалау
шкаласы»
Үй
тапсырмасы: 5
мысал
|
Оқушылар жинаған
балдарын
санайды.
|
ҚБ
қойылады.
|
|