Сабақтың басы:
(5-7
мин)
|
Сыныппен
сәлемдесу,түгелдеу,сабаққа назарын аудару.
Топқа
бірігу.
Сыныптағы
оқушыларды
«Light» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін.
1топ. Ромб
тобы.
2топ.
Моноклин тобы.
3топ.
Пластик тобы.
Үй
тапсырмасын сұрау.
«learningapps.org» платформасында Пазл арқылы үй тапсырмасы сұралады.
Бұл әдісте
led экранда пазл түрінде берілген сұрақтарды
қоямын.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі. Оқушылар фонарь жарығының көмегімен өздеріне берілген
карточкалар арқылы топқа бірігеді.
Оқушылар
өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді,
экрандағы
|
Дескриптор
-
Хлордың
физикалық қасиеттерін біледі – 1 балл
-
Тұз
қышқылы бір негізді, күшті қышқыл екендігін анықтай алады – 2
балл
|
Фонарь,
led экран, карточкалар.
Led экран,
9 сынып химия оқулығы
https://learningapps.org/watch?v=pckzdxrdj23
|
Сабақтың ортасы:
35
мин
15
мин
10
мин
10
мин
|
Жаңа
сабақ.
«Sketchbook» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсінуге тапсырма
беремін.
«S
use»
әдісі
Оқушыларға
құрамында күкірт кездесетін күнделікті өмірдегі заттарды
көрсетемін.
Тиімділігі: өмірмен байланыс
Тапсырма. «Take an umbrella» әдісі
Оқушыларға
қолшатырды айналдыра отырып, кездейсоқ таңдай отырып сұрақтар
беремін.
|
Оқушылар
берілген плакатқа сызба немесе сурет арқылы күкірт және оның
аллотропиялық түрөзгерістерінің физикалық және химиялық қасиеттерін
көрсетеді.
Оқушылар берілген тапсырманы топпен
орындайды.
Берілген
заттардың құрамын, физикалық және химиялық қасиеттерін, өмірде қай
кезде қолданылуын түсіндіреді.
Берілген
сұраққа жауап беріп, тақтаға шығып, реакция теңдеуін
көрсетеді.
|
Дескриптор
-
VI топ
элементтерінің қасиеттерін біледі – 1 балл
-
Күкірттің
күнделікті өмірде қандай заттардың құрамында кездесетінін көрсетеді
– 2 балл
-
Күкірттің
аллотропиялық түрөзгерістерінің құрылымдық формуласын жаза алады –
3 балл
Дескриптор
Дескриптор:
-
Күкірттің
аллотропиялық түрөзгерісін біледі – 1 балл
-
Күкірттің
медицинадағы маңыздылығын айта алады – 2 балл
-
Күкірт
металмен әрекеттесуін реакция теңдеуімен көрсете алады – 3
балл
|
Плакат, түрлі-түсті фломастерлер, 9 сынып химия
оқулығы.
Әртүрлі
көрнекіліктер.
9 сынып
химия оқулығы, қолшатыр, кеспе қағаздар.
|
Сабақтың соңы:
(3
мин)
|
«Білім
почтасы»
әдісі
Оқушыларға
пікірлер жазылған карточкалар таратамын.
1) Менің
ойымша...
2)
Себебі...
3)
Мысалы...
4) Қорыта
айтқанда...
Оқулықтан
№ 1 есепn3 орындау,оқулықтың 28 б.
|
Оқушылар
карточкаларды пікірлерді жалғастырып, сабақ туралы өз ойларымен
бөліседі.
.
|
Бағалау:
Сабақ
барысында дескриптор арқылы оқушыларды «Баскетбол» әдісі арқылы бағалаймын. Үй тапсырмасын осы
әдіс арқылы өзім бағалаймын. Сабақта берілген тапсырмаларда
оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау қорытындысы тақтадағы плакат
бойынша есептеледі..
|
Led экран,
плакат, баскетбол доптары.
|