Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 16 (VI)-топ элементтері. Күкірт. №7 көрсетілім «Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістері»
|
Бөлім: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
16 (VI)-топ элементтері. Күкірт. №7 көрсетілім «Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістері» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.1.11-16 (VI)-топ элементтерінің жалпы қасиетін сипаттау 9.2.1.12-күкірттің аллотропиялық түрөзгерістерінің физикалық қасиеттерін салыстыру және күкірттің химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін құрастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
(VI)-топ элементтерінің жалпы қасиетін анықтайды. Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістерінің физикалық қасиеттерін сипаттайды Күкірттің химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Б.Уй тапсырмасын тексеру В.Spinner wheel платформасы арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды .
|
Дәптерде орындаған тапсырмасын түсіндіреді Берілген сұрақтарға жауап береді |
1 балл 1 балл |
Spinner wheel платформасы |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Сұреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашуОқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Сұреттерге қарап өз ойын айтады |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Слайд1 |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
«Кроссенс» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну. Оқушыларға сұрақ қояды. Жауаптарды толықтырып отырады |
«Кроссенс» де берілген сұреттер бойынша жаңа тақырыпқа қатысты ақбарат айтады |
Дұрыс жауап айтқан оқушыға 1 балл беріледі |
Презентация |
|
|
Функционалдық сауаттылыққа бағыталған тапсырма
|
Дескриптор Қандай құбылыс екенің жазады-1 балл Осы құбылыс түзілу процессін түсіндіреді-1 балл Тиісті реакция теңдеуін жазады-1 балл |
Жалпы 3 балл |
Презентация Жұмыс дәптерлері. |
|
|
ҚБ тапсырмасы Берілген реакция теңдеуілерін аяқтап жаз
|
Дескриптор 1.Реакция теңдеуілерін аяқтап жазады |
Жалпы 5 балл 2 дұрыс реакция теңдеуіне 1 балл |
Презентация Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«БББ» әдісі. Білдім Білем Білгім келеді Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
16 (VI)-топ элементтері. Күкірт. №7 көрсетілім «Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістері»
16 (VI)-топ элементтері. Күкірт. №7 көрсетілім «Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістері»
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 16 (VI)-топ элементтері. Күкірт. №7 көрсетілім «Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістері»
|
Бөлім: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
16 (VI)-топ элементтері. Күкірт. №7 көрсетілім «Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістері» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.1.11-16 (VI)-топ элементтерінің жалпы қасиетін сипаттау 9.2.1.12-күкірттің аллотропиялық түрөзгерістерінің физикалық қасиеттерін салыстыру және күкірттің химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін құрастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
(VI)-топ элементтерінің жалпы қасиетін анықтайды. Күкірттің аллотропиялық түр өзгерістерінің физикалық қасиеттерін сипаттайды Күкірттің химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Б.Уй тапсырмасын тексеру В.Spinner wheel платформасы арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды .
|
Дәптерде орындаған тапсырмасын түсіндіреді Берілген сұрақтарға жауап береді |
1 балл 1 балл |
Spinner wheel платформасы |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Сұреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашуОқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Сұреттерге қарап өз ойын айтады |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Слайд1 |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
«Кроссенс» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну. Оқушыларға сұрақ қояды. Жауаптарды толықтырып отырады |
«Кроссенс» де берілген сұреттер бойынша жаңа тақырыпқа қатысты ақбарат айтады |
Дұрыс жауап айтқан оқушыға 1 балл беріледі |
Презентация |
|
|
Функционалдық сауаттылыққа бағыталған тапсырма
|
Дескриптор Қандай құбылыс екенің жазады-1 балл Осы құбылыс түзілу процессін түсіндіреді-1 балл Тиісті реакция теңдеуін жазады-1 балл |
Жалпы 3 балл |
Презентация Жұмыс дәптерлері. |
|
|
ҚБ тапсырмасы Берілген реакция теңдеуілерін аяқтап жаз
|
Дескриптор 1.Реакция теңдеуілерін аяқтап жазады |
Жалпы 5 балл 2 дұрыс реакция теңдеуіне 1 балл |
Презентация Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«БББ» әдісі. Білдім Білем Білгім келеді Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз

















