Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    7 сынып Дүниежүзі тарихы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Дүниежүзі тарихы

    Бөлім:

    Француз бұржуазиялықреволюциясының көрінісі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;

    7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану

    Сабақтың мақсаты

    -Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;

    - экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау;

    - «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Психологиялық сергіту

    Б. Оқушылар бейнемен қамтамасыз етіледі. Олармен төмендегі мәселелерді талқылаңыз:

    -Не көрдіңіздер ?

    - Неліктен суретші осы лауазымды адамдарды бейнеленген?

    -Карикатура нені көрсетеді?

    Оқушылардің жауабын талқылағанда, феодалдық қоғамда үш : дворяндар , діни және үшінші (шаруалар, қолөнершілер, саудагерлер) болғанын еске салған жөн. Үшінші сословие неге «жұмысшылар » деп аталды?

    Әлеуметтік құрылымның біртіндеп өзгеруін де еске түсіріңіз: буржуазияның тап ретінде пайда болуы және құқықтардың болмауы, олар туралы алдыңғы бөлімдерден біледі.

    М.Оқушыларға буржуазиялық революцияның нәтижесі ретінде Франциядағы өзгерістерді қарастыратын сабақты түсіндіріңіз.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    Мұғалім презентациясы

    Жаңа білім




    Сабақ тақырыбын оқушыларға айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылаңыз.

    Тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «өзгеріс пен сабақтастық»екенін түсіндіріп, талқылыңыз.

    Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарына негізделген зерттеу бағытын қалыптастыру:

    1. Буржуазияның 1789-1793 жылдардағы Франциядағы өзгерістерге әсерін анықтау.

    1789 жылғы 1793 жылға дейінгі кезеңде негізгі оқиғалардың хронологиясынан қателерді табу үшін оқушылардан сұраңыз. Англиядағы конституциялық монархия, индустриалды революция, ағартушылық, Үндістанды колонизациялау, американдық революция және француз революциясының күнін анықтаңыз.

    Олармен осы оқиғалардың өзара байланысын, Франциядағы революцияның болжамды себептерін талқылап, ондағы ішкі жағдайды түсіндіріңіз.

    «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы/ пролетариат» ұғымдарын пайдаланып, Францияның әлеуметтік құрылымы мен қоғамдағы қарама-қайшылықтар туралы әңгіме жасауға оқушылардың жұптарын шақырыңыз. Оқу кезеңінде француз қоғамы туралы ақпаратты тарату, тарату

    Терминдердің бірін талқылаңыз, талқылау кезінде басқа жұптар өз жұмысын бағалай алады.

    оқушыларға Француз буржуазиялық революциясының себептерін анықтауға, ақпараттық мәтінді қолдануға және жасаған болжамдарға баға беруге ынталандыру

    Ағылшын және америкалық буржуазиялық революциялардың себептерін оқушыларға дәптерлеріне жазуды еске түсіріңіз.

    Сұрақтарды талқылаңыз:

    - революцияның себептері бірдей ме;

    - қысқа мерзімді немесе ұзақ мерзімді себептер бойынша ұқсастық бар ма?

    Оқушылар революциялық үдерістердің тұрақтылығын , буржуазияның күшеюі олардың құқықтарына қарсы күреске әкелгендігі мен дамыған елдердегі ұзақмерзімді себептердің дәл осыған ұқсастығын ашып көрсетуі маңызды.

    М.Ағартушыларының идеяларын және мерзімдік жұмысын еске түсіруді ұсынып, мәселені талқылаңыз:

    - Ағартушылық идеясы француз революциясына қалай әсер етуі мүмкін?

    Оқушылардың жорамалдарын тыңдап, оларды Француз революциясының ұраны мен Адам мен Азаматтардың құқықтарының Декларациясын қабылдау фактісін біліп алыңыз.оқушыларға революциялық кесте мен алғашқы екі қадамның сипаттамасын ұсыныңыз

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


    Тапсырманың дескрипторы:

    - оқушы осы тұжырымдамаларды француз қоғамындағы қайшылықтарды сипаттау үшін дұрыс тұрғыда пайдалану.

    Тапсырманың дескрипторы:

    - Оқушы кем дегенде 2 негізгі өзгерістерді дұрыс анықтайды;

    - Оқушы осы өзгерістерге кем дегенде 3 себеп анықтайды.



    Тапсырма сипаттамасы:

    -оқушы кезеңдердің кемінде 2 ерекшелігін дұрыс анықтайды;


    Оқушылар революцияның алғашқы екі кезеңге бөлу критерийлерін түсіндіруі керек.

    - оқушы кезеңдергебөлуді дұрыс түсіндірді.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





    «Ең үздік жауап»








    «Алақан-жұдырық»










    «Жұлдызшалар»




    Тақырыпты сипаттайтын слайдтар,






    оқу мақсаттары, бағалау критерийлері және сабақтың мақсаты






    1-қосымша.





    Оқиғалардың хронологиясы.









    2-қосымша.




    Ақпараттық мәтін

    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    Оқушылардың назарын қаншалықты сабақтың мақсатын, оқу мақсатын және бағалау критерийлеріне аударып,оқушылардың өз деңгейлерін бағалауға мүмкіндік беріп, қандай қосымша жұмыс істеу қажеттілігін анықтаңыз

    Үйге тапсырма

    Оқушыларға революцияның салдарын зерттеуге және өз ойларынша ең маңыздыларын көрсетуге тапсырма беріледі.

    Оқушылар революцияның ұранын , Тәуелсіздік декларациясы мен алғашқы екі кезеңнің нәтижесі арасындағы қарым-қатынасты, халыққа еркіндік, тең құқықтар берілгендігін ашыра білу керектігі тапсырылады.

    Бейне ресурсты көруге ұсыныс жасалады. Ондағы «біз зұлымдық пен жеңілдіктерді жойдық», «біз ежелгі зұлымдықты жойдық», «біз кішіпейіл адамның теңдігін жарияладық». сөздерін түсіндіру қажеттігі ескертіледі .

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка

    Видеоресурс.

    Якобинцы. Великая Французская революция.





    Кері байланыс

    • Қиын болды…

    • Бүгін мен білдім…

    • Қызықты болды…


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект




    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Дүниежүзі тарихы

    Бөлім:

    Француз бұржуазиялықреволюциясының көрінісі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен Давид пен Бодридің Марат туралы көзқарастары әртүрлі болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;

    7.2.2.2 өнердегі негізгі стильдер мен ағымдардың белгілерін (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау;

    7.3.1.1 республикалық құрылымның ерекшеліктерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    суреттердіңкейіпкерлерінеқатыстыәртүрліпікірлердітүсіндіруүшін Дэвид пен Бодридіңсуреттерінинтерпретациялау;

    - өнердегінегізгітенденциялардыңбелгілерінанықтау (Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм);

      - Билік формасы өгеруінің суреткейіпкерлерінедегенқатынасқаәсерінанықтау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дарханова Айгуль Туранкызы
    11 Қараша 2021
    2820
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; - экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; - «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    7 сынып Дүниежүзі тарихы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Дүниежүзі тарихы

    Бөлім:

    Француз бұржуазиялықреволюциясының көрінісі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;

    7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану

    Сабақтың мақсаты

    -Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;

    - экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау;

    - «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Психологиялық сергіту

    Б. Оқушылар бейнемен қамтамасыз етіледі. Олармен төмендегі мәселелерді талқылаңыз:

    -Не көрдіңіздер ?

    - Неліктен суретші осы лауазымды адамдарды бейнеленген?

    -Карикатура нені көрсетеді?

    Оқушылардің жауабын талқылағанда, феодалдық қоғамда үш : дворяндар , діни және үшінші (шаруалар, қолөнершілер, саудагерлер) болғанын еске салған жөн. Үшінші сословие неге «жұмысшылар » деп аталды?

    Әлеуметтік құрылымның біртіндеп өзгеруін де еске түсіріңіз: буржуазияның тап ретінде пайда болуы және құқықтардың болмауы, олар туралы алдыңғы бөлімдерден біледі.

    М.Оқушыларға буржуазиялық революцияның нәтижесі ретінде Франциядағы өзгерістерді қарастыратын сабақты түсіндіріңіз.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    Мұғалім презентациясы

    Жаңа білім




    Сабақ тақырыбын оқушыларға айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылаңыз.

    Тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «өзгеріс пен сабақтастық»екенін түсіндіріп, талқылыңыз.

    Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарына негізделген зерттеу бағытын қалыптастыру:

    1. Буржуазияның 1789-1793 жылдардағы Франциядағы өзгерістерге әсерін анықтау.

    1789 жылғы 1793 жылға дейінгі кезеңде негізгі оқиғалардың хронологиясынан қателерді табу үшін оқушылардан сұраңыз. Англиядағы конституциялық монархия, индустриалды революция, ағартушылық, Үндістанды колонизациялау, американдық революция және француз революциясының күнін анықтаңыз.

    Олармен осы оқиғалардың өзара байланысын, Франциядағы революцияның болжамды себептерін талқылап, ондағы ішкі жағдайды түсіндіріңіз.

    «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы/ пролетариат» ұғымдарын пайдаланып, Францияның әлеуметтік құрылымы мен қоғамдағы қарама-қайшылықтар туралы әңгіме жасауға оқушылардың жұптарын шақырыңыз. Оқу кезеңінде француз қоғамы туралы ақпаратты тарату, тарату

    Терминдердің бірін талқылаңыз, талқылау кезінде басқа жұптар өз жұмысын бағалай алады.

    оқушыларға Француз буржуазиялық революциясының себептерін анықтауға, ақпараттық мәтінді қолдануға және жасаған болжамдарға баға беруге ынталандыру

    Ағылшын және америкалық буржуазиялық революциялардың себептерін оқушыларға дәптерлеріне жазуды еске түсіріңіз.

    Сұрақтарды талқылаңыз:

    - революцияның себептері бірдей ме;

    - қысқа мерзімді немесе ұзақ мерзімді себептер бойынша ұқсастық бар ма?

    Оқушылар революциялық үдерістердің тұрақтылығын , буржуазияның күшеюі олардың құқықтарына қарсы күреске әкелгендігі мен дамыған елдердегі ұзақмерзімді себептердің дәл осыған ұқсастығын ашып көрсетуі маңызды.

    М.Ағартушыларының идеяларын және мерзімдік жұмысын еске түсіруді ұсынып, мәселені талқылаңыз:

    - Ағартушылық идеясы француз революциясына қалай әсер етуі мүмкін?

    Оқушылардың жорамалдарын тыңдап, оларды Француз революциясының ұраны мен Адам мен Азаматтардың құқықтарының Декларациясын қабылдау фактісін біліп алыңыз.оқушыларға революциялық кесте мен алғашқы екі қадамның сипаттамасын ұсыныңыз

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


    Тапсырманың дескрипторы:

    - оқушы осы тұжырымдамаларды француз қоғамындағы қайшылықтарды сипаттау үшін дұрыс тұрғыда пайдалану.

    Тапсырманың дескрипторы:

    - Оқушы кем дегенде 2 негізгі өзгерістерді дұрыс анықтайды;

    - Оқушы осы өзгерістерге кем дегенде 3 себеп анықтайды.



    Тапсырма сипаттамасы:

    -оқушы кезеңдердің кемінде 2 ерекшелігін дұрыс анықтайды;


    Оқушылар революцияның алғашқы екі кезеңге бөлу критерийлерін түсіндіруі керек.

    - оқушы кезеңдергебөлуді дұрыс түсіндірді.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





    «Ең үздік жауап»








    «Алақан-жұдырық»










    «Жұлдызшалар»




    Тақырыпты сипаттайтын слайдтар,






    оқу мақсаттары, бағалау критерийлері және сабақтың мақсаты






    1-қосымша.





    Оқиғалардың хронологиясы.









    2-қосымша.




    Ақпараттық мәтін

    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    Оқушылардың назарын қаншалықты сабақтың мақсатын, оқу мақсатын және бағалау критерийлеріне аударып,оқушылардың өз деңгейлерін бағалауға мүмкіндік беріп, қандай қосымша жұмыс істеу қажеттілігін анықтаңыз

    Үйге тапсырма

    Оқушыларға революцияның салдарын зерттеуге және өз ойларынша ең маңыздыларын көрсетуге тапсырма беріледі.

    Оқушылар революцияның ұранын , Тәуелсіздік декларациясы мен алғашқы екі кезеңнің нәтижесі арасындағы қарым-қатынасты, халыққа еркіндік, тең құқықтар берілгендігін ашыра білу керектігі тапсырылады.

    Бейне ресурсты көруге ұсыныс жасалады. Ондағы «біз зұлымдық пен жеңілдіктерді жойдық», «біз ежелгі зұлымдықты жойдық», «біз кішіпейіл адамның теңдігін жарияладық». сөздерін түсіндіру қажеттігі ескертіледі .

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка

    Видеоресурс.

    Якобинцы. Великая Французская революция.





    Кері байланыс

    • Қиын болды…

    • Бүгін мен білдім…

    • Қызықты болды…


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект




    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Дүниежүзі тарихы

    Бөлім:

    Француз бұржуазиялықреволюциясының көрінісі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен Давид пен Бодридің Марат туралы көзқарастары әртүрлі болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;

    7.2.2.2 өнердегі негізгі стильдер мен ағымдардың белгілерін (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау;

    7.3.1.1 республикалық құрылымның ерекшеліктерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    суреттердіңкейіпкерлерінеқатыстыәртүрліпікірлердітүсіндіруүшін Дэвид пен Бодридіңсуреттерінинтерпретациялау;

    - өнердегінегізгітенденциялардыңбелгілерінанықтау (Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм);

      - Билік формасы өгеруінің суреткейіпкерлерінедегенқатынасқаәсерінанықтау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    11.11.2021
    2820
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дарханова Айгуль Туранкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации