|
Бөлім: |
10.3C 17-топ элементтері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
|
|
Қатысушылар саны |
|
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары (37-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.1.3 топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
-топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсінеді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
Суретте не көрсетілген? Бүгінгі сабақ тақырыбын анықтап көрейік? |
Периодтық кестедегі элементтердің топ және период бойынша қасиеттерінің өзгеру заңдылығы бейнеленген. Сабақ тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
Активити 1 (С) Кестеде берілген мәндерге қарай отырып галогендердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіріңіз. |
Дескриптор: Галогендердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын кестедегі мәндерге қарай отырып сипаттайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин. |
Активити 2
(Жж)Топ бойынша (жоғарыдан төмен қарай) галогендердің қасиеттерінің заңды өзгеру тенденциясын жазыңыз: |
А) атом құрылысындағы электрон саны В) атомдарының радиусы С) химиялық белсенділігі (реакцияға түсу қабілеті) D) электртерістілік F) бейметалдық, металдық қасиеттер G) тотықтырғыш қасиеті, тотықсыздандырғыш қасиет H) электрондық қабат саны Дескриптор: -галогендердің қасиеттерінің өзгерісін сипаттайды.
(С) сұрақ: Галогендер қасиеттерінің заңды түрде өзгеруінен астаттың физикалық, химиялық қасиеттеріне болжам жасауға бола ма?. |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
||||||||||||
|
Топтық жұмыс 6 мин |
Активити 3. Периодтық кестемен жұмыс (Жж) Оқушыларға ↑ және ↓ белгілері беріледі.Оқушылар төмендегідей сұрақтарға осы белгілер арқылы жауап береді. |
1.Топ бойынша металдық қасиеті .. .артады? (жоғарыдан төмен қарай) 2.Топ бойынша металдық қасиеті ... кемиді? (төменнен жоғары қарай) 3.Топ бойынша атом радиусы ... артады? (жоғарыдан төмен қарай) 4.Топ бойынша атом радиусы ... кемиді? (төменнен жоғары қарай) 5.Период бойынша атом радиусы ...кемиді? (солдан оңға қарай) 6.Период бойынша металдық қасиет кемиді? (солдан оңға қарай) 7. Период бойынша бейметалдық біртіндеп артады? (солдан оңға қарай) Дескриптор: -↑ және ↓ (артады, кемиді) белгілері арқылы жауап береді |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
(Т) Тапсырма: Атом радиусы, иондану энергиясы, электртерістілік, электронтартқыштық және галогендердің реттік нөмірі шамалары арасындағы тәуелділіктің графигін құрыңыз.
|
(С) Оқушыларға тапсырманың осындай түрін ұсыныңыз: Дифференциация: А. Топтағы галогендердің тотығу-тотықсыздану қасиеттері қалай және не себептен өзгереді; В.Фтордың байланыс энергиясы хлорға қарағанда не себептен аз түсіндіріңіз; (немесе не себептен сутек және галогендер молекулаларында байланыс энергиясы төмендегі мәндермен сипатталады ):
С. сутек молекуласында галогендерге қарағанда байланыс энергиясы мәні неліктен үлкен және реттік нөмірінің өсуімен байланыс энергиясы галогендер молекуласында алдымен артып, содан кейін кемуінің себебін түсіндіріңіз. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
17 топ элеметтері
17 топ элеметтері
|
Бөлім: |
10.3C 17-топ элементтері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
|
|
Қатысушылар саны |
|
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары (37-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.1.3 топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
-топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсінеді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
Суретте не көрсетілген? Бүгінгі сабақ тақырыбын анықтап көрейік? |
Периодтық кестедегі элементтердің топ және период бойынша қасиеттерінің өзгеру заңдылығы бейнеленген. Сабақ тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
Активити 1 (С) Кестеде берілген мәндерге қарай отырып галогендердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіріңіз. |
Дескриптор: Галогендердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын кестедегі мәндерге қарай отырып сипаттайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин. |
Активити 2
(Жж)Топ бойынша (жоғарыдан төмен қарай) галогендердің қасиеттерінің заңды өзгеру тенденциясын жазыңыз: |
А) атом құрылысындағы электрон саны В) атомдарының радиусы С) химиялық белсенділігі (реакцияға түсу қабілеті) D) электртерістілік F) бейметалдық, металдық қасиеттер G) тотықтырғыш қасиеті, тотықсыздандырғыш қасиет H) электрондық қабат саны Дескриптор: -галогендердің қасиеттерінің өзгерісін сипаттайды.
(С) сұрақ: Галогендер қасиеттерінің заңды түрде өзгеруінен астаттың физикалық, химиялық қасиеттеріне болжам жасауға бола ма?. |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
||||||||||||
|
Топтық жұмыс 6 мин |
Активити 3. Периодтық кестемен жұмыс (Жж) Оқушыларға ↑ және ↓ белгілері беріледі.Оқушылар төмендегідей сұрақтарға осы белгілер арқылы жауап береді. |
1.Топ бойынша металдық қасиеті .. .артады? (жоғарыдан төмен қарай) 2.Топ бойынша металдық қасиеті ... кемиді? (төменнен жоғары қарай) 3.Топ бойынша атом радиусы ... артады? (жоғарыдан төмен қарай) 4.Топ бойынша атом радиусы ... кемиді? (төменнен жоғары қарай) 5.Период бойынша атом радиусы ...кемиді? (солдан оңға қарай) 6.Период бойынша металдық қасиет кемиді? (солдан оңға қарай) 7. Период бойынша бейметалдық біртіндеп артады? (солдан оңға қарай) Дескриптор: -↑ және ↓ (артады, кемиді) белгілері арқылы жауап береді |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
(Т) Тапсырма: Атом радиусы, иондану энергиясы, электртерістілік, электронтартқыштық және галогендердің реттік нөмірі шамалары арасындағы тәуелділіктің графигін құрыңыз.
|
(С) Оқушыларға тапсырманың осындай түрін ұсыныңыз: Дифференциация: А. Топтағы галогендердің тотығу-тотықсыздану қасиеттері қалай және не себептен өзгереді; В.Фтордың байланыс энергиясы хлорға қарағанда не себептен аз түсіндіріңіз; (немесе не себептен сутек және галогендер молекулаларында байланыс энергиясы төмендегі мәндермен сипатталады ):
С. сутек молекуласында галогендерге қарағанда байланыс энергиясы мәні неліктен үлкен және реттік нөмірінің өсуімен байланыс энергиясы галогендер молекуласында алдымен артып, содан кейін кемуінің себебін түсіндіріңіз. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















