Материалдар / 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтар көтерілісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтар көтерілісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтардың хан озбыолығына қарсы шығуы, жер мәселесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2023
276
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

М.Пошанов атындағы №21 жалпы орта мектеп

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

Құттыбай Жәудір

Күні:

08.12.2021ж

Сынып: 7«Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.5 қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

1836-38жж Бөкей Ордасындағы отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық көтерілістің себеп-салдарын анықтап, көтерілістің маңызын талдайды. Исатай мен Махамбеттің ұлт-азаттық күрестегі рөліне баға береді .

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Оқушыларды топтастыру. Қызығушылықты ояту. «Серігіңді ізде,орныңды тап» әдісі бойынша топқа бөліну.

Өткен білімді «Кубизм» әдісі арқылы

пысықтау

Оқушылар кубты лақтыру арқылы берілген сұраққа жауап береді. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландырудан бұрын, өткен материалды еске түсіріп, пысықтап алуға назар аударылады

Оқушылармен сатылап сұрақ қою әдісімен диалог жүргізіліп, өткен материал еске түсіріледі. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландырудан бұрын, өткен материалды еске түсіріп, пысықтап алуға назар аударылады

«Миға шабуыл» әдісі


Оқушыларға «Махамбет Өтемісұлы» бейнематериалынан үзінді көрсетіледі.(7:37 -12:04 аралығы)


Бейнематериалды тыңдата отырып, келесі тапсырмалар орындатылады. Оқушыларға кемінде маңызды деген 6 немесе 4 мағлұматты дәптерге жаздыртып, сол мәліметтер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтатуға әрекет жасау. Бір- екі оқушының жазған маңызды ақпаратымен тақырыпты анықтаймыз.


Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

Оқушылардың жауабы тыңдалып болғаннан кейін, бүгінгі өтетін тақырып айтылады

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырылады. Сабақтың тарихи концептісі мен зерттеу сұрағына назар аударылады.


Оқушылар өздері өз еркімен топ мүшелерін таңдайды



Оқушылар кубикті лақтырып, сұрақтарға жауап береді.










Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу




Мадақ

тау

«Жалауша»



Куб топтарға таратылады.

















https://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o




Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.









Жаңа білім




Зерттеу мен талдау

Мұғалім көтеріліс туралы қысқаша мағлұмат береді.

Зерттеу сұрағы:

Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?

Мәтінмен жұмыс.

Оқушыларды төрт топқа бөліп, мәтін таратып беріңіз. Оқушылар берілген мәтінді оқып, топ ішінде талқылайды, нақты сұраққа жауап қарастырады. Мұғалім топтағы оқушыларды аралап, қолдау-көмек береді.


Топтық тапсырмалар:

Постер қорғау

1-топ.

Көтерілістің алғышарттары мен қамтыған аймағы және тарихи тұлғаларды анықтайды.

Дескриптор:

-Көтеріліс қамтыған аумақты картада көрсетеді;

-Көтерілістің басталуына сылтау болған оқиға мен 2 тарихи тұлғаға сипаттама береді;

-Көтерілістің Бөкей Ордасы территориясын ғана қамтығанын 2 дәлел келтіреді

2-топ.

Көтерілістің басталу себептері, көтерілісшілердің мақсаты мен қозғаушы күштерін анықтайды.

Дескриптор:

-Көтерілістің алғышарттарын анықтайды;

-Көтерілістің 3-4 себебін атайды;

-Көтерілістің қозғаушы күштерін анықтайды;

-Көтерілісшілердің мақсатын сипаттайды;

-Көтерілістің басталуына түрткі болған жағдайды түсіндіреді.

3-топ

. Көтерілістің кезеңдері, барысы, негізгі ошақтары

Дескриптор:

-Көтерілістің негізгі кезеңдерін көрсетеді;

-Шайқас болған негізгі ошақтарды анықтайды;

-Көтерілісті басуға жіберілген жазалау отрядтары туралы әнгімелейді;

-Көтерілістің үдеуі қандай өзгерістерге әкелгенін талдайды.

4-топ.

Көтерілістің нәтижесі, жеңілу себептері мен тарихи маңызы

Дескриптор:

-Көтерілістің нәтижесін анықтайды;

-Көтерілістің жеңілу себептерін атайды;

-Көтерілістің тарихи маңызын түсіндіреді;

Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын талдайды

Кері байланыс.

Мұғалімнің кері байланыс беруі.

Интерпретация

«Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?» деген сабақтың зерттеу сұрағына қайта оралып, оқушыларға қойыңыз. Сыныптық талқылау ұйымдастырыңыз. Оқушыларға көмекші сөздер ұсыныңыз.

Үлгі:

Исатай мен Махамбетті ..... біріктірді

Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы...

Бірінші .....

Екінші .....

Үшінші .....

Бұл оқиға/тұлға маңызды болды, өйткені...

Бұл оқиғаның салдары...

Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі

Оқулықпен жұмыс







Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды






Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.


Дескриптор:

Ұлт-азаттық көтеріліс барысындағы 2тұлғаны анықтап, оның тарихи оқиғадағы қызметі мен ролін талдайды




Дескриптор

30-50 сөзден тұратын қорытынды-ой пікір түйеді








Топтық жұмысты орындайды


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады












«Ең үздік жауап»




Кері байланыс.




Мұғалімнің кері байланыс беруі.








Топтар бір-бірін бағалайды Смайлик арқылы



Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

Қазақстан тарихы. 8 сынып. Хрестоматия.





М. Өтемісұлы өлеңдері. 59 бет.

Махамбеттің өлеңдері: «Ереуіл атқа ер салмай», «Қызғыш құс», «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқан сөзі»

Қазақстан тарихы. 8 сынып. Хрестоматия. М. Өтемісұлы өлеңдері. 59 бет.


Махамбеттің өлеңдері: «Ереуіл атқа ер салмай», «Қызғыш құс», «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқан сөзі»



Карта


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!