Материалдар / 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Қазақстан тарихыү1836-1838 Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерлісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2023
218
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

А.Байтұрсынұлы атындағы №48 мектеп-лицейі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

Кожахметова Айнур Капановна

Күні:

13.12.2022

Сынып: 7 Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

1836-38жж Бөкей Ордасындағы отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық басталуы, барысы мен нәтижесі туралы зерттейді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

3 мин



Өткен білімді еске түсіру

4 минут

Амандасу.

Қызығушылықты ояту.

«Миға шабуыл» Кинометафора әдісі.

Оқушыларға «Махамбет Өтемісұлы»бейнематериалынан үзінді көрсетіледі.

Бейнематериалмен таныстыру

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырылады.

Үй тапсырмасына кері байланыс.

«Сиқырлы қобдиша» әдісі.

Оқушыларды топтастыру.

«Flippity» әдісі бойынша топқа бөлу

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу








Қобдишадан сұрақтар алып жауап береді

Мадақ

тау












«Махамбет Өтемісұлы»бейнематериалhttps://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o


Жаңа білім



15 минут





































4 минут











5 минут


1 топ «GREАT» кестесі

Көтерілістің шығу себебі,барысы.

G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


R (Remembered) - есте қаларлық


E (Events) - маңызды оқиға


А (Affected) - болашаққа әсері


2 топ. «Т» кестесі

Тастөбе,Ақбұлақ шайқасын салыстыру. Тастөбе шайқасы 1838 ж қарашада болған.

Ақбұлақ шайқасы 1838 ж 12 шілдеде болған.


3 топ Ролдік ойын.Махамбеттің өлең шумақтары

4 топ

ПТМС- формуласы арқылы көтерілістің жеңілу себебі мен салдары баға беру.

Бірінші сөйлем «Біздің ойымша,..........»

Екінші сөйлем «Себебі,мен оны былай түсіндіремін.....»

Үшінші сөйлем «Оны мен мына 1 дәлел,1 дәйек арқылы келтіре аламын.......»

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты біз»




Сергіту сәті . «Шатасқан әріптер»

1. РӘҢІГЖ -Жәңгір

2.   БӨЕТСАТ - Тастөбе

3.   РАТУАЫ –Атырау

4.   ТИСАЙА -Исатай

5.  ЙЖЫҚА-Жайық

6.ВУСЮОП -Юсупов

7.НИЕКАЛР –Карелин


«Жылдар сөйлейді» әдісі .Жұппен жұмыс.

1836-1838 ж Бөкей хандығында Кіші жүздің батыс бөлігінде көтеріліс болды

1791-1838 ж Исатай Тайманұлының өмір сүрген жылы

1803-1846 ж Махамбет Өтемісұлының өмір сүрген жылы

1836 ж ақпанда көтерілісшілер Жәңгір ханға ашықтан-ашық шабуыл жасады

1837 ж жазы мен күз айларында көтерілісшілер ірі байлардың ауылдарына шабуыл жасады.

1837ж 15 қараша Тастөбе деген жерде көтерілісшілер мен жазалаушы отрядтар арасында кескілескен шайқас болды.

2003 ж Махамбет Өтемісұлының туғанына 200 жылдығы ЮНЕСКО бойынша аталып өтті.

1838ж Ақбұлақ өзендерінің бойында көтерілісшілер мен жазалаушылар арасында шешуші шайқас болды.


Дескриптор:

-Көтерілістің басталуына сылтау болған оқиға мен 2 тарихи тұлғаға сипаттама береді;

-Көтерілістің Бөкей Ордасы территориясын ғана қамтығанын 2 дәлел келтіреді

-Көтерілістің негізгі кезеңдерін көрсетеді;

-Шайқас болған негізгі ошақтарды анықтайды;

-Көтерілісті басуға жіберілген жазалау отрядтары туралы әнгімелейді;

-Көтерілістің үдеуі қандай өзгерістерге әкелгенін талдайды.

-Көтерілістің нәтижесін анықтайды;

-Көтерілістің жеңілу себептерін атайды;

-Көтерілістің тарихи маңызын түсіндіреді;

Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын талдайды






Шатасқан әріптерді орналастырады.

.





«Күн шуағы» әдісі бойынша кері байланыс



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»

Мұғалімнің кері байланыс беруі




«Жұлдызшалар»









ҚБ

«Еркін микрофон»


https://flippity.net/rp.php?c=%D0%,

Бекіту


Сабақты қорытындылау Wordwall.программасында викториналық сұрақтар арқылы сұрау.

Үйге тапсырма

Тақырып бойынша материалдарды қайталау-пысықтау.

«1836-1838 жылдарға саяхат» тақырыбында ой- толғау(әңгіме жазу)

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпарат

тық карточка

Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ