Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі
1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі
Материал туралы қысқаша түсінік
БӨКЕЙ ОРДАСЫ (1801-1845)
Нұралының баласы. ▪ 1799 жылы І Павелге өтініш жасады. ▪
1799 жылы қарашада Орта жүз қазақтарын Ертістің оң жағалауына көшуге І Павел рұқсат берді. ▪
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
№3 мектеп-лицей
КММ
Пәні:
Қазақстан
тарихы
Бөлім:
7.2
Отарлау және ұлт азаттық
күрес
Педагогтің
аты-жөні:
Баймуханова Айгерим
Маликовна
Күні:
11.10.2022ж
Сынып: 7
«И»
Қатысушылар саны:
28
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
1836-1838 жылдардағы Бөкей
Ордасындағы қазақтардың
көтерілісі
Зерттеу
сұрағы: Исатай Тайманұлы мен
Махамбет Өтемісұлының қандай ортақ идеялары
біріктірді?
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
7.3.1.5 қазақ халықының
отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау;
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс
басшыларының рөліне баға беру;
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар: Қазақ халықының отаршылдық
қарсы күресінің себеп-салдарын
анықтайды;
Оқушылар басым
бөлігі:Ұлт-азаттық көтерілістің
басты себептерін талқылайды;
Кейбір
оқушылар:Ұлт-азаттық көтеріліс
басшыларының роліне баға
беру;
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
(10
минут)
Өтілген тақырып бойынша
еске
түсіру
Білім алушыларды 3 топқа бөліп
алу арқылы үй тапсырмасын
талдау
1- топ, 2- топ ,
3-топ
1-тапсырма
«Көршіңмен талқыла
»әдісі
(топтық жұмыс, барлық оқушылар
үшін)сөздерді пайдалана отырып,
дұрыс орналастыру мақсатында
талдайды
І-топ
ІІ-топ
ІІІ-топ
өткен тақырып
бойынша бейнероликті қаншалықты ойларында қалғаның сөздерді
пайдалана отырып,көршісіне
талқылайды
Ауызша бағалау.Өте жақсы! Керемет! Тамаша! Бұл мен күткен
жауап
“BILIM
LAND»пайдалана отырып,
ламинатталған А4 қағаздағы
сөздерді дұрыс
орналастырады түсіндіреді және картамен жұмыс
жүргізіледі
Жаңа
білім
Жаңа сабақтың
тақырыбыТЫҢДАЛЫМ
БӨКЕЙ ОРДАСЫ
(1801-1845)
Нұралының баласы. ▪ 1799 жылы
І Павелге өтініш жасады. ▪
1799 жылы қарашада Орта жүз
қазақтарын Ертістің оң жағалауына көшуге І Павел рұқсат берді.
▪
1801 жылы І Павел Жайық
өзенінің оң жағалауына рұқсатын берді. Оң жағалауға 5 мыңға жуық
отбасы көшіп барды. ▪
І Павел бұйрығымен Ішкі
Орда(Бөкей Ордасы) құрылды.
▪
Бөкей Ордасы Еділ мен Жайық
арасын қамтыды. ▪ 1812 жылы Бөкей сұлтан хан атанды. ▪ 1815 жылы 12
мамырда қайтыс болды.
Бөкей Ордасындағы көтерілістің
басталуына түрткі болған себеп – Қарауылқожа Бабажановтың
озбырлығы;
Исатай мен Махамбет бастаған
көтеріліс 1836-38 жылдары
болды;
1836-38жж ұлт-азаттық
көтерілстердің басты мақсаты – патша үкіметінің отаршылдық саясатын
жою
Жәңгір
хан
Исатай
Тайманұлы
Махамбет
Өтемісұлы
Тарихи оқиғаға қатысты
тұлғалардың бір-бірімен байланысын анықтап, қорытындылау үшін
келесі тапсырмалар орындайды
1-тапсырма
«Ойлан,жұптас,талқыла»
әдісі
(жұппен орындау
)
1-топ
Көтеріліс не себепті дәл осы
уақытта болғаны мен қамтыған аймағы туралы тарихи тұлғаларды
анықтайды?
2-топ
Көтерілістің алғышарттары,
басталу себептері, көтерілісшілердің мақсаты мен қозғаушы күштерін
анықтайды?
3-топ
Көтерілістің кезеңдері,
барысы, негізгі ошақтары?
2-тапсырма
«Рөльдік ойындар»
әдісі(топтық
жұмыс)негізі қатысушылардың басқа
адам кейіпінде (рөліне) еніп, соның ішінде оқушылар бір-біріне
түсіну дағдысын дамытады
І-топ
Жәңгірханжәне оның
маңайындағылар-
Хан Кеңесін
өткізу;
ІІ-топСтаршындар-Ханға шағым
жолдау;
ІІІ-топ
Көтерілісшілер- Халыққа Үндеу
жеткізу;
«Интерпретация»
әдісі(жеке
жұмыс)
Исатай Тайманұлы мен Махамбет
Өтемісұлын қандай ортақ идея
біріктірді?
Исатай
Тайманұлы
Махамбет
Өтемісұлын
Дескриптор:
-көтеріліс қамтыған аумақты
картада көрсетеді;
-көтерілістің
басталуына сылтау болған оқиға мен 2 тарихи тұлғаға сипаттама
береді;
-көтерілістің
Бөкей Ордасы территориясын ғана қамтығанын 2 дәлел
келтіреді
Дескриптор:
Көтерілістің
алғышарттарын анықтайды;
-Көтерілістің 3
себебін атайды;
-Көтерілісшілердің мақсатын
сипаттайды;
Дескриптор:
-Көтерілістің
негізгі кезеңдерін
көрсетеді;
-Шайқас болған
негізгі ошақтарды
анықтайды;
-Көтерілісті
басуға жіберілген жазалау отрядтары туралы
әнгімелейді;
Дескриптор:
Жиналыста күн тәртібінде қаралатын мәселенің жоспарын
дайындау;
Халық атынан арыз-өтініш мәтінін
даярлау;
Халыққа жариялайтын Үндеу мәтінін
даярлау;
Дескрипторы:
Қос батырды
біріктірген ортақ мақсаттың кемінде 1-уіне мысал
беру;
Қос батыр туралы
өзіндік 1 пікір ұсыну
Жаңа сабақты түсіндіру
мақсатында
«Бейнеролик
көрсетіледі»
Исатай Тайманұлы м
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз