Материалдар / 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қозғалыс

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Исатай мен Махамбет көтерілісі бойынша ашық сабақ
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Степное негізгі мектеп-балабақша кешені» КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

Дәүлетқанова Б.Т

Күні:

04.12.2024

Сынып: 7А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

1836-38жж Бөкей Ордасындағы отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық басталуы, барысы мен нәтижесі туралы зерттейді


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушыларды топтастыру. (сыныпты екі топқа бөлу, бағалау парақтарын тарату)

Үй тапсырмасын сұрау. Sokrativ әдісі бойынша. Тест сұрақтарын беріп, нәтижесі интербелсенді тақтада көрсетіледі.

Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл»

Оқушыларға «Махамбет Өтемісұлы» бейнематериалынан үзінді көрсетіледі (7:37-12:04 аралығы). Бейнематериалды тыңдай отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтауға әрекет жасау. Бір-екі оқушының жауабын тыңдай отырып тақырыпты анықтаймыз.

Б. Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырылады. Сабақтың тарихи концесптісі мен зерттеу сұрағына назар аударылады.


Үй тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мадақтау

«Махамбет Өтемісұлы»бейнематериалы







https://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o


Жаңа білім




Мұғалім көтеріліс туралы қысқаша мағұлмат береді

Оқулық Атамұра 2018ж.ж: «1836-1838 ж.ж. Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс. (кітаптың 81-82 беттері)

Зерттеу сұрағы:

Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?

Зерттеу және талдау

Мәтінмен жұмыс.

Т 2 топқа мәтін таратып беремін. Оқушылар берілген мәтінді оқып, топ ішінде талқылайды, нақты сұраққа жауап қарастырады, әр топтан бір –екі спикерден сайлап, келесі топқа мәтін бойынша берілген жауаптарын түсіндреді . Мұғалім топтағы оқушыларды аралап, қолдау-көмек береді.

Топтық тапсырмалар:

1-топ.

1. Көтерілістің хронологиялық шеңберін анықтаңыз;

2. Көтерілістің себептерін атаңыз;

3. Қозғаушы күштерді атаңыз;

4. Махамбеттің байланыс жасаған орыс достарын атаңыз.

Дескриптор:

1.Көтерілістің хронологиялық шеңберін анықтайды.

2.Көтеріліс себебін көрсетеді.

3.Көтерілістің қозғаушы күшін анықтайды.

4.Махамбет достарын кемінде 2-ін атайды;

2-топ.

1. 1837 жылдың 15 қарашасындағы шайқасты әңгімелеңіз;

2. 1838 жылы Қиыл және Ақбұлақ өзені бойындағы шайқас нәтижесін анықтаңыз;

3. Көтеріліс басшыларын анықтаңыз;

4. Көтерілістің жеңілу себебін талдаңыз.

Дескриптор:

1.1837 жылдың 15 қарашасындағы шайқасты сипаттайды.

2.1838 жылы Қиыл және Ақбұлақ өзені бойындағы шайқас нәтижесін анықтайды;

3.Көтерілістің басшыларын атайды.

4.Көтерілістің жеңілу себебін талдайды

Мақсаты :Оқушылар тақырыпты тереңірек ұғына түсуіне және сұраққа жылдам әрі нақты жауап беруге дағдыландыру, бір-бірін тыңдай білу, бірін-бірі бағалау дағдысын қалыптастыру.

Т Мәтін бойынша оқушыларға жеке тапсырма (жұп бірін бірі тексеріп, бағалайды)

1 топ «Оқиғаларды ретімен орналастыру»

Оқиғаларды ретпен орналастыр тапсырмасы

1 1837 жылы көтерілісшілер Жайық өзенін кесіп өтті.

2 1838 жылы Қиыл мен Ақбұлақ өзендерінің бойында көтерілісшілер мен жазалаушылар арасында шешуші шайқас өтті.

3 Исатайдың басына 500 сом күміс ақша, оны қолға түсіргенге 1000 сом тігілді.

4 Шайқаста көтерілісшілерден 80-ге жуық адам қаза тапты.

5 1837 жылы 15 қарашада Тастөбе деген жерде көтерілісшілер мен жазалаушы отряд арасында кескілескен қанды шайқас болды.






Бағалау критерийлері:  Оқиғалар толық және дұрыс ретпен орналастырады. .

Дескриптор:

Хронология бойынша бірінші болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша екінші болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша 3 болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша 4болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша 5 болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

2 топ «Сәйкестендіру»

Сәйкестендіру тапсырмасы 2 топ


Р/с

Оқиғалар

Жылдар

Дұрыс жауабы

1

Халық көтерілісі басталды

А) 1836-1838жж.


2

Жайықтың сол жағалауында қатты ашаршылық болған кез

Ә) 1836 ж


3

Кіші жүздің батыс бөлігінде аса ірі ұлт-азаттық көтерілістердің бірі болды.

Б) 1808 жылы


4

Исатай Тайманұлы дүниеге келген жыл

В) 1837 жылы


5

Көтерілісшілер ірі байлардың ауылдарына шабуылды күшейтті.

Г 1791 жылы


Бағалау критерийлері: Оқушылар әр оқиғаны дұрыс жылмен сәйкестендіреді.

Дескриптор:

Бірінші тарихи оқиғамен жылын сәйкестендіреді (1балл)

Екінші тарихи оқиғаны жылмен сәйкестендіреді(1 балл)

Үшінші тарихи оқиғаны жылмен сәйкестендіреді (1 балл)

Төртінші тарихи оқиғаны жылымен сәйкестендіреді (1 балл)

Бесінші тарихи оқиғаны жылымен сәйкестендіреді (1балл)

Бекіту тапсырмасы: Жаңа тақырыпты Quizzis платформасы бойынша жаңа тақырыпты бекіту үшін оқушыларға 10 сұрақтан тұратын тест сұрақтарын беріп, нәтижесі интербелсенді тақтада көрсетіледі.

Мәтінмен жұмыс

Дескриптор:

1.Көтерілістің хронологиялық шеңберін анықтайды.

2.Көтеріліс себебін көрсетеді.

3.Көтерілістің қозғаушы күшін анықтайды.

4.Махамбет достарын кемінде 2-ін атайды;

Дескриптор:

1.1837 жылдың 15 қарашасындағы шайқасты сипаттайды.

2.1838 жылы Қиыл және Ақбұлақ өзені бойындағы шайқас нәтижесін анықтайды;

3.Көтерілістің басшыларын атайды.

4.Көтерілістің жеңілу себебін талдайды















Дескриптор:

Хронология бойынша бірінші болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша екінші болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша 3 болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша 4болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)

Хронология бойынша 5 болған тарихи оқиғаны анықтайды.(1балл)


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»




«Жұлдызшалар»




Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

Қазақстан тарихы. 8 сынып. Хрестоматия. М. Өтемісұлы өлеңдері. 59 бет.

Махамбеттің өлеңдері: «Ереуіл атқа ер салмай», «Қызғыш құс», «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқан сөзі»


Бекіту






Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма №24-25 тақырыпты оқу мазмұндау.

Контур картамен жұмыс 8 бет түсіру.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка



Кері байланыс

Бүгінгі сабақта маған ________________қызықты болмады.

Маған ________________ қиындық туғызды.

Менің көңіл күйім ________________


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі