Биология пәнінің мұғалімі
Аскергалиева А.С.
_________
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5 – БӨЛІМ. ЗАТТАРДЫҢ ТАСЫМАЛДАНУЫ. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы |
|
Күні: |
21.11.2024. |
|
Сыныбы: |
8 «Н» Қатысушылар саны: 32 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§18. Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау 8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру 8.1.3.6 аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау; гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру. Қарапайымдар, саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар келтіріп шығарған аурулардың ерекшеліктерін сипаттау. Аурудың алдын алудағы вакцинацияның рөлін бағалау. Агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылардың көңіл-күйін сұрап, сабаққа назар аударту. |
Оқушылар сәлемдесіп, сабаққа назар аударады. |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. 1.«Wordwall» платформасы бойынша шолу жасау Сұрақтар: 1.Қанның қызметтерін ата 2.Қанның құрамын ата 3.Плазманың құрамын жікте 4.Қан жасушаларын ата 5.Плазма құрамындағы нәруыздарды ата 6.Қан аурулары 7.Эритроцит туралы ақпарат бер 8.Тромбоцит туралы ақпарат бер 9.Лейкоцит туралы ақпарат бер 10.Қан ұю процесі 11.Қан пигменті деген не? 12.Анемия ауруы және емдеу жолы 13.Лейкоциттің эритроциттен айырмашылығы неде? |
Оқушылар кездейсоқ айналым бойынша таңдалып, қойылған сұраққа жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.
|
https://wordwall.net/resource/67602957
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин.
|
Оқушыларға «Фагоцитоз» анимациясы көрсетіледі. Мұғалім бұл үдеріс қай кезде жүреді және оның себебі мен нәтижесі қандай болады деп талқылау жүргізеді Иммунитет тақырыбына қатысты тақырыпты ашу мақсатындағы сұрақтар қойылады: Иммунитет туралы қандай түсінік бар? Қалай ойлайсыңдар иммунитет болмаса не болар еді? Ол біз үшін маңызды ма? Қысқаша түсінік қалыптастыру... Дәптермен жұмыс.
Дәптерге бүгінгі сабақта өтетін термин сөздерді жазады. Тапсырма - 1. «Дұрыс/Бұрыс» әдісі: мұғалім тақтаға сұрақты шығарады, жауап беретін оқушы қолын көтеріп дұрыс немесе бұрыстығын айтады.
Тапсырма – 2 Топтық тапсырма Jeopardylabs платформасы
Деңгей бойынша жіктелген сұрақтар ішінен әр топ бір сұрақты таңдап соған жауап береді, сол арқылы балл жинайды.
Тапсырма – 3 Educaplay платформасы арқылы қан топтарына тапсырма. Сұрақтардың дұрыс жауабын таңдайды.
|
Білім алушылар қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады
Оқушылар дәптерлеріне жаңа терминдерді жазып алады.
Тапсырма – 1. Cынып бойынша сұрақтардың дұрыс бұрыстығын анықтайды.
Тапсырма – 2 Топ болып сұрақтарды таңдап, жауап беру арқылы балл жинайды.
Тапсырма - 3 Сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы бақаны судан қткізу қажет. Қол көт еру арқылы жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. Жарайсың! Алға! Тамаша!
Тапсырма – 1.
Тапсырма - 2
Тапсырма – 3
|
https://youtu.be/3Yhy30adyVY?si=fLN8tXwZ2W5RO3js
Биология 8 сынып - Алматы “Атамұра” 2018 - А. Соловьева, Б. Ибраимова
https://wordwall.net/resource/67544724 https://jeopardylabs.com/play/2024-11-12-270
https://www.educaplay.com/learning-resources/21484104-learning_resource.html\
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Үй тапсырмасы
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Кері байланыс Оқушылар арнайы парақ беттеріне өз кері байланыстарын жазып қалдырады.
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралап оқыту арқылы әр оқушының өзіне деген сенімділігін арттырып, қателессе, оны түзетуге болатынын, сонымен қатар интеллектуалды жылдам ойлау қабілетін дамытуға болады. Қабілетті оқушылар берілген тапсырманы жылдам әрі дұрыс орындайды. Өзіне деген сенімділігін арттыру үшін айналасындағы оқушыларға көмекке барады. |
«Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылардың сабақты қаншалақты деңгейде түсінгендігін анықтаймын. |
1. Оқушыларға биология сыныбында тұратын көрнекіліктерге (микроскоп, адам қаңқасы, т.б.) мұқият болу керектігін айту. 2. Жарықтың түсуі, парталардың дұрыс орналасуын қадағалау. |
|||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау: Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін сынып немесе жекелеген оқушылар туралы не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
§18. Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет
§18. Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет
Биология пәнінің мұғалімі
Аскергалиева А.С.
_________
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5 – БӨЛІМ. ЗАТТАРДЫҢ ТАСЫМАЛДАНУЫ. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы |
|
Күні: |
21.11.2024. |
|
Сыныбы: |
8 «Н» Қатысушылар саны: 32 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§18. Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау 8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру 8.1.3.6 аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау; гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру. Қарапайымдар, саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар келтіріп шығарған аурулардың ерекшеліктерін сипаттау. Аурудың алдын алудағы вакцинацияның рөлін бағалау. Агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылардың көңіл-күйін сұрап, сабаққа назар аударту. |
Оқушылар сәлемдесіп, сабаққа назар аударады. |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. 1.«Wordwall» платформасы бойынша шолу жасау Сұрақтар: 1.Қанның қызметтерін ата 2.Қанның құрамын ата 3.Плазманың құрамын жікте 4.Қан жасушаларын ата 5.Плазма құрамындағы нәруыздарды ата 6.Қан аурулары 7.Эритроцит туралы ақпарат бер 8.Тромбоцит туралы ақпарат бер 9.Лейкоцит туралы ақпарат бер 10.Қан ұю процесі 11.Қан пигменті деген не? 12.Анемия ауруы және емдеу жолы 13.Лейкоциттің эритроциттен айырмашылығы неде? |
Оқушылар кездейсоқ айналым бойынша таңдалып, қойылған сұраққа жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.
|
https://wordwall.net/resource/67602957
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин.
|
Оқушыларға «Фагоцитоз» анимациясы көрсетіледі. Мұғалім бұл үдеріс қай кезде жүреді және оның себебі мен нәтижесі қандай болады деп талқылау жүргізеді Иммунитет тақырыбына қатысты тақырыпты ашу мақсатындағы сұрақтар қойылады: Иммунитет туралы қандай түсінік бар? Қалай ойлайсыңдар иммунитет болмаса не болар еді? Ол біз үшін маңызды ма? Қысқаша түсінік қалыптастыру... Дәптермен жұмыс.
Дәптерге бүгінгі сабақта өтетін термин сөздерді жазады. Тапсырма - 1. «Дұрыс/Бұрыс» әдісі: мұғалім тақтаға сұрақты шығарады, жауап беретін оқушы қолын көтеріп дұрыс немесе бұрыстығын айтады.
Тапсырма – 2 Топтық тапсырма Jeopardylabs платформасы
Деңгей бойынша жіктелген сұрақтар ішінен әр топ бір сұрақты таңдап соған жауап береді, сол арқылы балл жинайды.
Тапсырма – 3 Educaplay платформасы арқылы қан топтарына тапсырма. Сұрақтардың дұрыс жауабын таңдайды.
|
Білім алушылар қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады
Оқушылар дәптерлеріне жаңа терминдерді жазып алады.
Тапсырма – 1. Cынып бойынша сұрақтардың дұрыс бұрыстығын анықтайды.
Тапсырма – 2 Топ болып сұрақтарды таңдап, жауап беру арқылы балл жинайды.
Тапсырма - 3 Сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы бақаны судан қткізу қажет. Қол көт еру арқылы жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. Жарайсың! Алға! Тамаша!
Тапсырма – 1.
Тапсырма - 2
Тапсырма – 3
|
https://youtu.be/3Yhy30adyVY?si=fLN8tXwZ2W5RO3js
Биология 8 сынып - Алматы “Атамұра” 2018 - А. Соловьева, Б. Ибраимова
https://wordwall.net/resource/67544724 https://jeopardylabs.com/play/2024-11-12-270
https://www.educaplay.com/learning-resources/21484104-learning_resource.html\
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Үй тапсырмасы
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Кері байланыс Оқушылар арнайы парақ беттеріне өз кері байланыстарын жазып қалдырады.
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралап оқыту арқылы әр оқушының өзіне деген сенімділігін арттырып, қателессе, оны түзетуге болатынын, сонымен қатар интеллектуалды жылдам ойлау қабілетін дамытуға болады. Қабілетті оқушылар берілген тапсырманы жылдам әрі дұрыс орындайды. Өзіне деген сенімділігін арттыру үшін айналасындағы оқушыларға көмекке барады. |
«Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылардың сабақты қаншалақты деңгейде түсінгендігін анықтаймын. |
1. Оқушыларға биология сыныбында тұратын көрнекіліктерге (микроскоп, адам қаңқасы, т.б.) мұқият болу керектігін айту. 2. Жарықтың түсуі, парталардың дұрыс орналасуын қадағалау. |
|||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау: Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін сынып немесе жекелеген оқушылар туралы не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
























