18 миллионыншы тұрғын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

18 миллионыншы тұрғын

Материал туралы қысқаша түсінік
Т2 9-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйым атауы

А.Розыбақиев атындағы №153 МГ.

Тексерді :

Педагогтің аты-жөні:

Турганова Н.М

Пәні:

Қазақ тілі мен әдебиеті

Күні:08.04.2024ж.


Сынып:

9 «А»

Әмбебап картасы

Оқушылар саны:

Бөлім:

Жаһандық мәселе:демография

Сабақтың тақырыбы

18 миллоныншы тұрғын

ОБ сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру

(9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу.)


9.5.2.1 жазба жұмыстарында (себеп) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

Сабақтың мақсаты

-прозалық шығарма мазмұнын түсінеді

-қоғамдық мәселені анықтап, өз пікірін білдіре алады

-өз ойларын себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдер арқылы жазбаша жеткізеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (Оқушылардың субъектілік

тәжірибесін өзектендіру)


10 МИНУТ

Ұйымдастыру кезеңі. Мотивация

Тапсырма №1 немесе Өткен сабақ тақырыбы негізінде тірек сөздерді жатқа жазады


Оргумент. “ Біз жас ұлтпыз.Еліміздегі орташа жас-35 жас. Алға жылжуға жақсы негіз бар”




Редакциялау. Қажетті сөздермен толықтырады, мұғалім ойларын толықтырады

Үй тапсырмасы:

Оқушылар өткен сабаққа кері байланыс ретіндде 40 тірек сөзді жатқа жазады


Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады. №1 кесте.

Бірінші баға. Нәтиже бойынша барлық оқушыларға плюс немесе минус қойылады.

5 минут ішінде 40 сөз жаған оқушыларға + белгісі қойылады.

2БАЛЛ


Редакциялау үшін тақтадағы сөздермен салыстырады, толықтырады.

1 слайд

Сабақтың ортасы

А. Қабылдауды ұйымдастыру

2МИНУТ









Б. Ұғынуды ұйымдастыру

5 МИНУТ






В. Түсінудің бірінші тексерілуі

15 МИНУТ

Тапсырма №2 немесе Бірінші сыни нүкте.

Берілген уақытта оқушылар оқулықтағы мәтінді оқып бітіру керек. (166-бет. 1-тапсырма )

Мұғалім оқыған материал бойынша білімді тексеру мақсатында оқушылардан сұралатынын ескереді.











Әлеуметтік жағдай дегеніміз не?

Несібе сөзін қалай түсінесіңдер?

Мәтінде қандай мәселемен келіспей отыр?

Қандай қарама -қарсы ой бар?

Мәтіндегі негізгі ой?

Не себепті Оңтүстік қазақстанға қарағанда Солтүстік Қазақстанда халық саны аз?





Қой егіз туса, бір түп жусан артық шығады” ғибратты әңгімесін тыңдап, өз пікірлерін белдіреді

Оқушылар өз пікірін білдіру үшін тірек сөздер беріледі


Мәтінді түсініп оқиды



Сұрақтарға жауап береді























Топ мүшелері келісу, келіспеу себептеріне байланысты сұрақтар дайындап, бірі-біріне қояды

Мәтінді оқу уақытының нормативі.

7-11 сыныптар: 5 минут


Екінші белгі. Нәтиже бойынша сұраққа жауап берген оқушыларға плюс немесе минус.


Уақыт: 2 минут

Тақтаға нәтижені жазу:

3 кезең ≤ немесе ≥ нормалар.

2БАЛЛ











Үшінші белгі. Өз пікірін білдіре алған оқушыларға + белгісі қойылады.

Дайындық үшін берілетін уақыт 5 минут

Құнды пікір, ойлы сұрақ қойған оқушыларға үлкен + белгісі қойылады.(3 балл) Ойы қысқа болса кіші +белгісі(1 балл)

2БАЛЛ



Оқулық.

166-бет, 1-тапсырма.



















Слайд№2








https://yandex.kz/video/search?channelId=d3d3LnlvdXR1YmUuY29tO1VDUEdmLUhZTmpPTFpHOEpHUVVaazJydw%3D%3D&from=tabbar&how=tm&parent-reqid=1712468443993894-17768374738124600778-balancer-term-kz-yp-vla-7-BAL&text=Сұңғат+Тәжиев


Үлестірмелі қағазда жазылған тірек сөздер



Сабақтың соңы



5 МИНУТ

Тапсырма №4.

Себеп бағыныңқылы сабақтастар арқылы ой қорытып жазады


Дүниеге келген баланың бір қуанышы мен жарты қиындығы болады, себебі...

Шүкір, елімізде қозы тіпті де таусылған жоқ, жусан әлі де шығып жатыр, себебі...


Төртінші белгі.

Оқушылар берілген сөйлемдерді аяқтап жазады.

Грамматикалық, мазмұндық сауаттылығы ескеріліп + белгісі қойылады

4 БАЛЛ

Сапа нормативі: 63% оқушы 4 ұпай алу керек.



Рефлексия

5МИНУТ

Дейін-кейін. Бөлім басталғанда нені білетін едік. Сөз саны қанша еді? Эссе жазуда кіріспе, оргумент жаза аламыз ба?

Бағалар

3МИНУТ

Журналға баға қою нормативі:Журналға баға қою нормативі:


4 – 5 баға – 8-10 балл

3 баға – 6-7 балл

2 баға – 4-5 балл

1 баға – 2-3 балл


Сапа нормативі: 63% оқушы 4 + ұпай алу керек.

Үй тапсырмасы

Зерттеу сұрағы:Не себепті Оңтүстік қазақстанға қарағанда Солтүстік Қазақстанда халық саны аз?. Қысқаша зерттеу жұмысын жазу

Сөздік қор 50 сөз. 5минут


Ғаламтор, энциклопедиялық мәліметтер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2024
357
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі