1916 жыл көтеріліс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1916 жыл көтеріліс

Материал туралы қысқаша түсінік
1916 жылғы көтеріліс жайлы және оның себеп салдары жайлы түсінік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді.........................

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Майлитаев Бекет

Күні:


Сынып: 8 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы:1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;

*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Маңыздылық.

Сабақтың мақсаты

XX ғасыр басындағы Қазақ еліндегі тарихи құбылыстарды, оқиғаларды талдайды және 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс барысын, тарихи тұлғалардың рөлін анықтайды

Бағалау критерийі

Бейнематериалды көру және есту арқылы тақырыптың маңыздылығын анықтайды

1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың себептері мен салдарларын анықтайды.

1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілске қатысқан батырлар мен Алаш зиялыларының көзқарастарын талдайды

Деректік мәтіннің құндылығын бағалайды.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру





Өткен білімді еске түсіру

7 минут










Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут



Берілген бейнематериалды көріп, тыңдап келесі сұрақтар негізінде оқушылармен талқылау ұйымдастырылады.

Бейнематериалды көру арқылы қандай ой түйдіңіз?

Бейнематериалда қандай мәселелер көтерілген?

Бейнематериалдағы тұлғалар бейнесі және іс-әрекеттердің барысы туралы не айта аласыздар?

Оқушылар сабақ тақырыбын болжайды.

М Мұғалім сабақ барысында оқушыларды зерттеу сұрақтарымен таныстырады.

1. XX ғасырдың басында Қазақ елінің қоғамдық-саяси жағдай

2. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің себептері мен салдары

3. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңыздылығы

4. 1916 жылы ұлт-азаттық қозғалыс туралы берілген деректің ерекшелігі

1916 жылғы Қазақстан картасымен презентация слайд көрсетіп, көтеріліс ауқымы туралы жалпылама шолу жасау

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»

Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

































5 минут
























10 минут


Мәтінмен жұмыс

1-тапсырма

Оқушыларға дерек мәтіні таратылып талдау жасайды.

GREАT кестесі 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілісінің барысын талдау жасайды.

G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


R (Remembered) - есте қаларлық


E (Events) - маңызды оқиға


А (Affected) - болашаққа әсері


T (Terrifying) кездескен қиындықтар


ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

2-тапсырма 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың Жетісу өңіріндегі көрінісін сипаттайды жәнек талдайды.

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

3-тапсырмам1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілісінің Торғай өңіріндегі көрінісін сипаттап талдайды

ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

4-тапсырма 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліске қатысқан және басқа да тұлғалардың негізгі ұстанған ұстанымдары


Мәтін бойынша Көтерілістің барысы туралы кестені толтыру


Көтерілістің сипаты


Қозғаушы күштері


Жетекшілері


Оқиғалары


Орталықтары


Жеңілу себептарі


Маңызы


HІPP әдісі

...Көтеріліс туралы ең көп жазған және көтерілістің сипаты туралы айтысып келген көрнекті тұлға - Тұрар Рысқұлов. Оның пікірінше 1916 жылғы көтеріліс «үлкен саяси төңкеріске негіз болған ұлт – азаттық қозғалыс. Ол орыс большевиктері айтқандай байлар мен пан-исламистердің ұйытқы болуымен басталған және буржуазия ұлтшылдарының идеологиясына қызмет еткен қозғалыс емес». Дәл осы тұрғыда «Новый Восток» журналында жазылған мақаласында автор көтерілістің астарында таза экономикалық себептер - жер мәселесі, Ресейден көшіріліп әкелінген келімсектер мәселесі және т.б.

H - istorical context - тарихи контекст (ахуал, жағдайлар)



І- ntended audience - мақсатты аудитория



P - oint of view (author's) - автор көзқарасы



P - urpose (author's) - автор мақсаты



ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

ВЕНН диограммасы: К.Қасымұлы мен А.Иманов көтерілістерін салыстырыңдар

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды


Дескриптор

XX ғасырдың басындағы Қазақ елінің жағдайын және аталмыш көтерілістің себептері мен басшыларын анықтайды.



Дескриптор

Жетісу өңіріндегі көтерілістің барысын, басшыларының саясатын және салдарын анықтайды


Дескриптор

Торғай өңіріндегі көтерілістің барысын, басшыларының саясатын және салдарын анықтайды.


Дескриптор

1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілске қатысқан батырлар мен Алаш зиялыларының көзқарастарын талдайды



Кестеге жазады1916 ж көтерілістің сипатын, қозғаушы күшін, жетекшілерін, ошақтарын кесте түрінде жазады.

Төленова З.М. зерттеуші-ғалымның ғылыми мақаласынан үзінді ұсынылып, үлгі бойынша дерекпен жұмыс жасайды.



Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар





Қазақстан тарихы.

Көне заманнан бүгінге

дейін. – А.: Атамұра,

2002. 3 том. 40 б.



Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс

Мен оны қолданып көремін......

Қызықты болды.....

Мені таңғалдырды....

Қиын болғаны....

Сабақтан өмірге алғаным......

Мен мына тапсырманы орындадым.....

Менің қосарым.....

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект

Үй тапсырмасы

Контурлы картаға 1916 жылғы оқиғалар орнын, аумағын белгілеу







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
38
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі