Материалдар / 1917 жж революциялар аралығындағы Қазақстан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1917 жж революциялар аралығындағы Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
1917 жж революциялар аралығындағы Қазақстан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы 4

1917 жж революциялар аралығындағы Қазақстан

.


Мақсаты

1917 жж революциялар аралығындағы Қазақстан туралы топпен талдау арқылы зерттейді , ойын дамытуға дағдыланады, диалогпен сөйлеуге жаттығады

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады


7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, Кестиктер-нөлдіктер әдісі, Жұптық әңгіме, Кубиз

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі







Тренинг

«Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінеді

Оқушылардың мұндағы мақсаты суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 3 топтар құралды

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

«Миға шабуыл» сұрақ жауап

Үй тапсырмасын сұрау Талқылау үшін сұрақтар беріледі


Түсіну

Түсіну сатысында «Крестиктер-нөлдіктер» әдісін пайдалау

Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады


Топ мүщелері таңдаған есептерімен тапсырмаларын топ арқылы орындайды

Қолдану

Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Берілген сөздерге шағын эссе жазады


Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру


Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Кубизм әдісі

6 қырлы кубик

Әр топқа кубикте жазылған сұрақты беру

6 қырлы күбиктин 6 жағына жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазу

Кубиктегі сұрақтарға жауап беру, жаңа тақырыпты талдау әрекеттерін көрсетеді

Жинақтау

«Өмірлік ахуалды талдау» әдісі арқылы тақырыпты сабақты жинақтау

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақыртыпты сипаттау арқылы жинақтайды

Бағалау

Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ

Бағалау парақшаларын тарату

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!