Ұйымдастыру
2
мин
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Галереяға
саяхат
Сталин мен саяси
репрессияны бейнелейтін плакаттар мен фотосуреттерді қарастырады,
сұрақтарға жауап береді:


Суреттерде қандай
байланыс бар?
Қандай кереғарлықты
көріп тұрмыз?
Идология аңғарыла
ма?
Неге Сталинді
мадақтайтын плакаттар
шығарған деп
ойлайсыңдар?
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады.
Сабақтың тақырыбы мен
оқу мақсаты таныстырылады,
талқыланады.
Тарихи концепт (фокус): себеп-салдар
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Кубок арқылы
бағалау
|
Таратпа
суреттер
Тақырып
тық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
|
Мағынаны
тану
М. Дулатұлы мен А.
Байтұрсыновтың сөздері:Көзіңді аш, оян қазақ, көтер
басты,
Өткізбей қараңғыда
бекер жасты.
Жер кетті, дін
нашарлап, хал арам боп,
Қарағым, енді жату
жарамас-ты. (М.Д.)
«Өзге жұрттар өрге
қадам басқанда, - дедім, - сен де қатарыңнан
қалыспа!»
Бар ма, қазақ, мұнан
басқа қылғаным? Неңді шаштым, неңді бұздым, былғадым?
Қинамайды абақтыға жапқаны,
Қиын емес дарға асып,
атқаны.
Маған ауыр осылардың
бәрінен
Өз ауылымның иттері
үріп, қапқаны. (Ахмет Б.)
-ХХ ғасырдың басында
қазақ зиялыларын көп алаңдатқан қандай
мәселелер?
-Қазақ зиялыларының
бойынан қандай қасиеттерді байқауға
болады?
Ұжымдық
талдау
Тарихи құжаттарға
дерек ретінде баға беріңіздер
Бейнефильм. Лютый
холод АЛЖИРА
Бейнефильм не
жайлы?
Қандай негізгі ойды
білдіреді?
Саған қатты әсер еткен
бөлігі ?
Сен үшін жаңа ақпарат
болды ма?
Ойыңды
негізде
Кестеге ашаршылық
себептері, уақыты, демографиялық өзгерістер мен салдарын
анықтаңыздар
Ашаршылық
жылдары
|
|
Себептері
|
|
Демографиялық
өзгерістер
|
|
Салдары
|
|
|
Критерийлері:
Құжаттағы тарихи контекст
Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген
айыппен
қаншалықты келісесің?
ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл
жүйе
бойынша қандай қорытынды шығаруға
болады?
Құжаттың құндылығы неде?
Оқушылар
Сталиндік режим жағдайындағы Қазақстандағы тарихи
оқиғаларға талдау жасайды;
Дескриптор:
Ашаршылық себептері мен
уақытыкөрсетеді
Демографиялық өзгерістер мен салдарларды
анықтайды
|
Кубок арқылы бағалау
Кубок арқылы бағалау
|
Ақпарат
тық тақырып
тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
https://www.youtube.com/watch?v=_FU1i-tqq-A
|
Рефлексия
6 мин
|
«Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері
байланыс жасайды.
-
Неліктен...?
-
Егер... болса қалай?
-
Сіз қалай ...?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не
білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|