Төребекова Сәуле Салахиқызы
Ахмет Байтұрсынұлы атындағы
гимназияның тарих пәні мұғалімі
Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласы
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? |
||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу; Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу; Ар-ұят: Адал еңбекті құрметтеу; Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейрімділік таныту; |
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру
Суретте көрсетілген тұлғалар қоғамда қандай қызмет атқарды? Қазақ зиялыларының басым көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден өткен? Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ Мадақ тау |
Таратпа суреттер Тақырып тық суреттер |
|||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Кеңес қоғамының дамуы жайлы идеялық-саяси күрес Суретпен жұмыс
1. Суреттегі тұлғаға үш сипаттама беріңіз 2. Тоталитарлық жүйе мен демократиялық айырмашылығын жазыңыз PETT формуласы Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдауын жасаңыз.Тарихи оқиғаның өзгерісі мен сабақтастығын талдайық!
Жеке жұмыс «Попс формуласы»: Қазақ қоғамындағы зиялыларды қазақ мемлекеттілігінің тәуелсіздігі әрқашан да толғандырды 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор: Суреттергі тұлғаны анықтайды; Тұлғаға сипаттама жазады; Тоталитарлық жүйенің айырмашылығын анықтайды; Тоталитарлық жүйенің демократиялық айырмашылығын анықтайды;
Дескриптор: ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын анықтайды; Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдау жасайды;
Дескриптор: қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
https://yandex.kz/images/search?pos=23&from=tabbar&img_url=https%3
Попс формуласы
ҚБ парағы
|
|||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің? ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? Үйге тапсырма 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||
|
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалау критерийлер. өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
Төребекова Сәуле Салахиқызы
Ахмет Байтұрсынұлы атындағы
гимназияның тарих пәні мұғалімі
Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласы
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? |
||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу; Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу; Ар-ұят: Адал еңбекті құрметтеу; Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейрімділік таныту; |
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру
Суретте көрсетілген тұлғалар қоғамда қандай қызмет атқарды? Қазақ зиялыларының басым көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден өткен? Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ Мадақ тау |
Таратпа суреттер Тақырып тық суреттер |
|||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Кеңес қоғамының дамуы жайлы идеялық-саяси күрес Суретпен жұмыс
1. Суреттегі тұлғаға үш сипаттама беріңіз 2. Тоталитарлық жүйе мен демократиялық айырмашылығын жазыңыз PETT формуласы Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдауын жасаңыз.Тарихи оқиғаның өзгерісі мен сабақтастығын талдайық!
Жеке жұмыс «Попс формуласы»: Қазақ қоғамындағы зиялыларды қазақ мемлекеттілігінің тәуелсіздігі әрқашан да толғандырды 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор: Суреттергі тұлғаны анықтайды; Тұлғаға сипаттама жазады; Тоталитарлық жүйенің айырмашылығын анықтайды; Тоталитарлық жүйенің демократиялық айырмашылығын анықтайды;
Дескриптор: ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын анықтайды; Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдау жасайды;
Дескриптор: қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
https://yandex.kz/images/search?pos=23&from=tabbar&img_url=https%3
Попс формуласы
ҚБ парағы
|
|||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің? ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? Үйге тапсырма 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||
|
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалау критерийлер. өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз















