1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Тақырып бойынша 20 материал табылды

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Материал туралы қысқаша түсінік
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Төребекова Сәуле Салахиқызы

Ахмет Байтұрсынұлы атындағы

гимназияның тарих пәні мұғалімі

Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласы


Сабақтың тақырыбы:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сабақтың мақсаты

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

Құндылықтар


Ұлттық мүдде: Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу;

Ар-ұят: Адал еңбекті құрметтеу; Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейрімділік таныту;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру


Суретте көрсетілген тұлғалар қоғамда қандай қызмет атқарды?

Қазақ зиялыларының басым көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден өткен?

Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Дескриптор:

Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды

Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ Мадақ

тау

Таратпа суреттер






Тақырып

тық суреттер


Жаңа білім




Мәтінмен жұмыс

Кеңес қоғамының дамуы жайлы идеялық-саяси күрес

Суретпен жұмыс







1. Суреттегі тұлғаға үш сипаттама беріңіз

2. Тоталитарлық жүйе мен демократиялық айырмашылығын жазыңыз

PETT формуласы Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдауын жасаңыз.Тарихи оқиғаның өзгерісі мен сабақтастығын талдайық!

Pace (Қарқын) Өзгерістер қаншалықты жылдам жүрді? Жылдам, баяу, бірізді, бірізсіз?;


Extent (Масштаб) – өзгерістер қаншалықты елеулі/ауқымды болды? Елеулі, елеусіз, жаппай, революциялық?;


Turning points (Бетбұрысты сәттер) – сабақтастық табиғатынан өзгеріс сипатына ауысатынқандай да бір сәттер бар ма?;


Trends (Үрдістер) – ұзақ уақыт кезеңінде прогрестен регреске қарай өзгеру үрдісі болды ма?)


Жеке жұмыс

«Попс формуласы»: Қазақ қоғамындағы зиялыларды қазақ мемлекеттілігінің тәуелсіздігі әрқашан да толғандырды

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»

Мәтінмен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескриптор:

Суреттергі тұлғаны анықтайды;

Тұлғаға сипаттама жазады;

Тоталитарлық жүйенің айырмашылығын анықтайды;

Тоталитарлық жүйенің демократиялық айырмашылығын анықтайды;


Дескриптор:

ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын анықтайды;

Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдау жасайды;




Дескриптор:

қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








Өзін-өзі бағалау



Ақпарат

тық тақырып

тық мәтіндер








Тақырыптық суреттер







Кесте











https://yandex.kz/images/search?pos=23&from=tabbar&img_url=https%3





Попс формуласы


ҚБ парағы


Бекіту





Сабақты қорытындылау

Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің?

ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады?

Үйге тапсырма

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалау критерийлер. өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
300
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі