Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
10
минут
Өткен білімді еске
түсіру
|
Психологиялық
ұстаным:
Бүгінгі сабағымыз сәтті және танымды болады
деп сенемін. Өздеріңізге және басқаларға жақсы күн
сыйлаңыздар! Өткен тақырыптан сұрақтар
қою.
Суреттер арқылы жаңа тақырыпқа
өту
Бұл суреттегі тұлғалар кімдер?
Елге қандай еңбек сіңірген?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Суреттер
|
Жаңа
білім
20
минут
5
минут
5
минут
|
Мәтінмен
жұмыс.
1965-1970 ж
ауылшаруашылығындағы реформа
70-80 ж ауылшаруашылығындағы дағдарыстық
құбылыстар
Ауылшаруашылығын көтеруге
бағытталаған іс шаралар
1- тапсырма. Сәйкестендіру
кестесі
Ыбырай
Жақаев
|
К.Дөненбаева
|
Ж.Қуанышпаев
|
2,6,3
|
4,8
|
1,5,7
|
1)Жамбыл облысы, Мойынқұм
ауданы «Айдарлы» еңшарының шопаны
2) Екі
мәрте Социалистік Еңбек
Ері (1949, 1971), күріш өсіруші, социалистік егін
шаруашылығының даңқты шебері
3) 1891 жылы
қазіргі Қызылорда
облысы, Шиелі
ауданы, Қызылту ауылында
туған. Арғын тайпасының Тарақты руынан
шыққан.
4) 1943
жылы 15
қыркүйек Қостанай
облысы Ұзынкөл
ауданы Ленин совхозында дүниеге келген, ауыл
шаруашылығын дамытуға үлес қосқан атақты механизатор, тың игеруші,
еңбек ардагері, қоғам
қайраткері.
5)Өсірген қойларының елтірісі Дели, Бухарест, Познань мен
Нью-Йорктегі халықаралық көрмелерде, аукциондарда көрсетілді.
6) 1948-1957 жылдары аралығында 20 га жердің әр
гектарынан 150-170 ц тұрақты өнім алған
дихан
7) Әр 100 саулықтан
130 қозы алағаны
үшін 1948
жылы,
1958
жылы
100 қойдан ең жоғарғы, рекордтық көрсеткіш
-145 қозы алғаны
үшін 2
мәрте Социалистік Еңбек
Ері
атағы
берілді
8)
1973 жылы 26579 га, 1974 жылы
38158 га, 1975 жылы 37199 га жер жыртып, жылдық міндеттемелерін
асыра орындаған. Социалистік Еңбек
Ері (1975). КСРО
Мемлекеттік сыйлығының иегері (1976).
Қазақстан Республикасының Құрметті
азаматы.
2-тапсырма. КОКП ОК 1965 жылғы наурыз
Пленумында ауылшаруашылығын көтеру мақсатындағы шаралар
1)
2)
3)
4)
5)
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды;
Оқушылар алдында топпен
қорғайды
Дескриптор:
Берілген тұлғаларға қатысты ақпараттарды
жіктейді
Дескриптор:
ауылшаруашылығын көтеру мақсатындағы шараларды
анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият
тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Өзін-өзі
бағалау
8
балл
5
балл
балл
|
Баға
|
12-13
|
5
|
9-11
|
4
|
6-8
|
3
|
|
Ақпараттық
мәтін
Таратпа
материалдар
|
Бекіту
5 минут
|
Сабақты
қорытындылау
Үйге
тапсырма
А
деңгейі. Оқу, мазмұнын қайталап беру
(жазбаша).
В
деңгейі. «Жоғары және төмен
дәрежедегі» сұрақтар құрастыру.
С
деңгейі.«1965-1985 жылдардағы
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.
Плюстар мен минустар»
тақырыбына эссе жазу.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Бүгін
сабақта мен мынаны білдім…
…қызықты
болды.
…түсіну
қиын болды.
Енді
мен…білемін.
Мен
түсінбедім….
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|