|
Білім беру ұйымының атауы |
Қарағанды облысы 2 БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ лицей-интернаты |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кожанова Жансая Сапарбаевна |
|||||
|
Күні: |
22.01.2025ж |
|||||
|
Сынып: |
9 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.2 – Кеңес билігінің Қазақстандағы саясатының зардаптарын талдау. 9.3.2.1 – 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себептері мен салдарын анықтау. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы Сабақ тың ортасы Сабақты қорыту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту Топтастыру Топтар: 1. Топ 1 – Желтоқсан оқиғасының себептері мен алғышарттары 2. Топ 2 – Желтоқсан оқиғасының барысы 3. Топ 3 – Желтоқсан оқиғасының салдары мен маңызы 4. Топ 4 – Желтоқсан оқиғасының Қазақстан тарихындағы орны мен тәлімдері 1-тапсырма: Топтық жұмыс Себептерін анықта" Желтоқсан оқиғасының басты себептерін анықтап, оларды жүйелеңіз. 2-тапсырма Жұптық жұмыс Желтоқсан оқиғасына байланысты видео ролик көру 3-тапсырма: Топтық жұмыс Желтоқсан оқиғасының себептері мен салдары,бұл мәселені басқаша шешу жолдарын ұсыныңдар.Оқиғаға баға беріңдер (Оқулық .79 бет) 4-тапсырма Жұптық жұмыс Сұрақтарға жауап беріңдер: 1.Суреттер қай жылға тиесілі? 2.Суреттерде кімдер бейнеленген? 3.Суреттердегі оқиғалардың салдары қандай болды? 4.Суреттердегі оқиғаның тарихтағы маңызы қандай? (Оқулық.79бет) 5-тапсырма: Жеке жұмыс Желтоқсан оқиғасы жайлы сұрақтарға деректік негізде жауап қайтарыңдар. Желтоқсан оқиғасы неліктен еліміздің түкпір-түкпірін қамтыған ұлттық сипатқа ұласты? 2.Әміршіл-әкімшіл жүйеге қарсы шыққан басқа да наразылықтармен сабақтастығын түсіндіріңдер. 6-тапсырмаЖеке жұмыс «Желтоқсан оқиғасы демократия жарсышы»тақырыбында эссе жазыңдар. 7-тапсырма Жұптық жұмыс "Куәгерлер естелігі" Желтоқсан оқиғасына қатысқан куәгерлердің немесе тарихи тұлғалардың сөзін тауып, оларды сипаттап жаз 8-тапсырма Жеке жұмыс "Салыстырмалы талдау» Желтоқсан оқиғасын басқа халықтық көтерілістермен салыстырыңыз (мысалы, 1989 жылғы Тяньаньмэнь көтерілісі). Кері Байланыс: Жасыл алма: сабақ ұнады, барлығын түсіндім Сары алма: Сабақ ұнады бірақ түсінбегендерім бар Қызыл алма: Ештеңе түсінбедім сабақ қызықсыз болды Үй тапсырмасы: Осы тақырыпты оқу |
Өз топтарына барып отырады Тапсырманы орандайды. Видеосабаққа назар аударады Оқиғаға баға береді. Сұрақтарға жауап жазады. Сұрақтарға жауап береді. Эссе жазады Куәгер сөзін тауып жазады. Салыстырада Кері байланыс жасайды Үй тапсырмасын жазып алады |
Тамаша !
Жарайсың!
Керемет !
Керемет!
Тамаша
Тамаша
|
Плакат, маркерлер, стикерлер https://video-preview.s3.yandex.net/SdsXVgIAAAA.mp4 оқулық
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1986жылдапдағы желтоқсан оқиғасы
1986жылдапдағы желтоқсан оқиғасы
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қарағанды облысы 2 БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ лицей-интернаты |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кожанова Жансая Сапарбаевна |
|||||
|
Күні: |
22.01.2025ж |
|||||
|
Сынып: |
9 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.2 – Кеңес билігінің Қазақстандағы саясатының зардаптарын талдау. 9.3.2.1 – 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себептері мен салдарын анықтау. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы Сабақ тың ортасы Сабақты қорыту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту Топтастыру Топтар: 1. Топ 1 – Желтоқсан оқиғасының себептері мен алғышарттары 2. Топ 2 – Желтоқсан оқиғасының барысы 3. Топ 3 – Желтоқсан оқиғасының салдары мен маңызы 4. Топ 4 – Желтоқсан оқиғасының Қазақстан тарихындағы орны мен тәлімдері 1-тапсырма: Топтық жұмыс Себептерін анықта" Желтоқсан оқиғасының басты себептерін анықтап, оларды жүйелеңіз. 2-тапсырма Жұптық жұмыс Желтоқсан оқиғасына байланысты видео ролик көру 3-тапсырма: Топтық жұмыс Желтоқсан оқиғасының себептері мен салдары,бұл мәселені басқаша шешу жолдарын ұсыныңдар.Оқиғаға баға беріңдер (Оқулық .79 бет) 4-тапсырма Жұптық жұмыс Сұрақтарға жауап беріңдер: 1.Суреттер қай жылға тиесілі? 2.Суреттерде кімдер бейнеленген? 3.Суреттердегі оқиғалардың салдары қандай болды? 4.Суреттердегі оқиғаның тарихтағы маңызы қандай? (Оқулық.79бет) 5-тапсырма: Жеке жұмыс Желтоқсан оқиғасы жайлы сұрақтарға деректік негізде жауап қайтарыңдар. Желтоқсан оқиғасы неліктен еліміздің түкпір-түкпірін қамтыған ұлттық сипатқа ұласты? 2.Әміршіл-әкімшіл жүйеге қарсы шыққан басқа да наразылықтармен сабақтастығын түсіндіріңдер. 6-тапсырмаЖеке жұмыс «Желтоқсан оқиғасы демократия жарсышы»тақырыбында эссе жазыңдар. 7-тапсырма Жұптық жұмыс "Куәгерлер естелігі" Желтоқсан оқиғасына қатысқан куәгерлердің немесе тарихи тұлғалардың сөзін тауып, оларды сипаттап жаз 8-тапсырма Жеке жұмыс "Салыстырмалы талдау» Желтоқсан оқиғасын басқа халықтық көтерілістермен салыстырыңыз (мысалы, 1989 жылғы Тяньаньмэнь көтерілісі). Кері Байланыс: Жасыл алма: сабақ ұнады, барлығын түсіндім Сары алма: Сабақ ұнады бірақ түсінбегендерім бар Қызыл алма: Ештеңе түсінбедім сабақ қызықсыз болды Үй тапсырмасы: Осы тақырыпты оқу |
Өз топтарына барып отырады Тапсырманы орандайды. Видеосабаққа назар аударады Оқиғаға баға береді. Сұрақтарға жауап жазады. Сұрақтарға жауап береді. Эссе жазады Куәгер сөзін тауып жазады. Салыстырада Кері байланыс жасайды Үй тапсырмасын жазып алады |
Тамаша !
Жарайсың!
Керемет !
Керемет!
Тамаша
Тамаша
|
Плакат, маркерлер, стикерлер https://video-preview.s3.yandex.net/SdsXVgIAAAA.mp4 оқулық
|
||
шағым қалдыра аласыз
















