Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: 1- 5 сандары
Мақсаты: 5- ке дейін реттік санауды бекіту; цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; затарды салыстыру дағдыларын арттыру; 1 цифрының баспаша жазуымен таныстыру.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңберге тұрып, бәрі хормен «Талапты баланы» айтады. Мен талапты баламын, Дайын дәптер қаламым. Санап, жазып үйренем. Жақсы білім аламын. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып, бір- біріне жылы лебіздерін айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
№1 тапсырма Суретте толық боялмаған көрініс берілген. Заттың қайсысы нешеуі боялмағанын санаймыз. Сандар қандай цифрмен белгіленген? Бұл цифрларды үлестірмелі материалдан табыңдар. Парта үстіне қойыңдар. Соңына қарай ретімен орналыстырыңдар. Санап, санын салыстырамыз: 1 күн, 2 түйе, 3 тау, 4 гүл, 5 құс. Құс түйеден көп, тау гүлден кем. Суретті толық бояту. №2 тапсырма.
Сергіту сәті. Қорбаңдаған аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп- теріп алайық. Қалтамызға салайық.
№3 тапсырма. Жемісі аз тарелканы қызыл түске, ал жемісі көп тарелкені көк түске бояу қажет. Жеміс саны тең тарелканы сары түске боя. №4 тапсырма. Бірліктерді тауып, бастыр. Торкөздерге үзік сызықпен берілген 1 цифрларын жүргізіп шық. Балапан есеп дәптерін толтырады. |
Балалар заттарды аталған тәртіппен орналастыра отырып, олардың арасындағы кеңістіктік қатынасты айқындайды.
Балалар қатарға тұрады да, санап шығады.
Бұл цифрларды үлестірмелі материалдан табады.
Түрлі түсті қарындаштармен бастырып шығады. Тәрбиешімен бірге қимыл- қозғалысты қайталайды. Жемісі аз тарелканы қызыл түске, ал жемісі көп тарелкені көк түске бояйды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Сабақты қорытындылап, алған білімдерін бекіту. Сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтап, ынталандыру. |
Сұрақтарға жауап береді. Алған білімдерін ортаға салады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: 1-5 аралығында санайды.
Нені игерді: 1-5 аралығындағы сандар реттілігін игереді.
Нені біледі: 1 цифрын жаза алады. Түстерді ажыратады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1-5 сандары
1-5 сандары
Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: 1- 5 сандары
Мақсаты: 5- ке дейін реттік санауды бекіту; цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; затарды салыстыру дағдыларын арттыру; 1 цифрының баспаша жазуымен таныстыру.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңберге тұрып, бәрі хормен «Талапты баланы» айтады. Мен талапты баламын, Дайын дәптер қаламым. Санап, жазып үйренем. Жақсы білім аламын. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып, бір- біріне жылы лебіздерін айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
№1 тапсырма Суретте толық боялмаған көрініс берілген. Заттың қайсысы нешеуі боялмағанын санаймыз. Сандар қандай цифрмен белгіленген? Бұл цифрларды үлестірмелі материалдан табыңдар. Парта үстіне қойыңдар. Соңына қарай ретімен орналыстырыңдар. Санап, санын салыстырамыз: 1 күн, 2 түйе, 3 тау, 4 гүл, 5 құс. Құс түйеден көп, тау гүлден кем. Суретті толық бояту. №2 тапсырма.
Сергіту сәті. Қорбаңдаған аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп- теріп алайық. Қалтамызға салайық.
№3 тапсырма. Жемісі аз тарелканы қызыл түске, ал жемісі көп тарелкені көк түске бояу қажет. Жеміс саны тең тарелканы сары түске боя. №4 тапсырма. Бірліктерді тауып, бастыр. Торкөздерге үзік сызықпен берілген 1 цифрларын жүргізіп шық. Балапан есеп дәптерін толтырады. |
Балалар заттарды аталған тәртіппен орналастыра отырып, олардың арасындағы кеңістіктік қатынасты айқындайды.
Балалар қатарға тұрады да, санап шығады.
Бұл цифрларды үлестірмелі материалдан табады.
Түрлі түсті қарындаштармен бастырып шығады. Тәрбиешімен бірге қимыл- қозғалысты қайталайды. Жемісі аз тарелканы қызыл түске, ал жемісі көп тарелкені көк түске бояйды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Сабақты қорытындылап, алған білімдерін бекіту. Сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтап, ынталандыру. |
Сұрақтарға жауап береді. Алған білімдерін ортаға салады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: 1-5 аралығында санайды.
Нені игерді: 1-5 аралығындағы сандар реттілігін игереді.
Нені біледі: 1 цифрын жаза алады. Түстерді ажыратады.
шағым қалдыра аласыз













