Материалдар / 1-5 сандары

1-5 сандары

Материал туралы қысқаша түсінік
5- ке дейін реттік санауды бекіту; цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; затарды салыстыру дағдыларын арттыру; 1 цифрының баспаша жазуымен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
709
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылғаноқу іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы: «Таным»Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.Тақырыбы: 1- 5 сандары Мақсаты: 5- ке дейін реттік санауды бекіту; цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; затарды салыстыру дағдыларын арттыру; 1 цифрының баспаша жазуымен таныстыру.

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Шаттық шеңберге тұрып, бәрі хормен «Талапты баланы» айтады. Мен талапты баламын,Дайын дәптер қаламым.Санап, жазып үйренем.Жақсы білім аламын. Балалар шаттық шеңберге тұрып, бір- біріне жылы лебіздерін айтады.
Ұйымдастыру-іздестіру
  • Балалар заттарды аталған тәртіппен орналастыра отырып, олардың арасындағы кеңістіктік қатынасты айқындайды: алдында, кейін, артында, арасында. Тапсырма: «Ойыншықтарды бірінші матрешка, екінші қоян, үшінші аю болатындай орналастырыңдар. Қуыршақты екінші және үшінші нөмірлер арасына қойыңдар...». «Қуыршақ нешінші тұр? Аю ше? Барлығы неше ойыншық? Қоянның алдында не тұр? Қоян реті бойынша нешінші?»
  • «Қағып ал» доппен ойын жүргізіледі. Балалар қатарға тұрады да, санап шығады. Жүргізуші кімге доп лақтырса, сол адам реттік нөмерін айтады. Реттік нөмерді жүргізуші атауға да болады. Мысалы,ол «алтыншы» деп айтқанда, алтыншы тұрған бала бір қадам алға аттап, «Мен алтыншы!» деп жауап береді.


  • №1 тапсырма Суретте толық боялмаған көрініс берілген. Заттың қайсысы нешеуі боялмағанын санаймыз. Сандар қандай цифрмен белгіленген? Бұл цифрларды үлестірмелі материалдан табыңдар. Парта үстіне қойыңдар. Соңына қарай ретімен орналыстырыңдар. Санап, санын салыстырамыз: 1 күн, 2 түйе, 3 тау, 4 гүл, 5 құс. Құс түйеден көп, тау гүлден кем. Суретті толық бояту.

    №2 тапсырма.
  • Суретте қай зат бірден? Екіден? Үштен? Түрлі түсті қарындаштармен бастырып шық. Бұл заттарды қандай топтарға бөлуге болады? Топтарды бір сөзбен ата.
  • Құрал- саймандар.
  • Ойыншықтар
  • Аспаптар
  • Жемістер.


  • Сергіту сәті.Қорбаңдаған аюдың,Құлпынайы көп екен.Теріп- теріп алайық.Қалтамызға салайық.

    №3 тапсырма. Жемісі аз тарелканы қызыл түске, ал жемісі көп тарелкені көк түске бояу қажет. Жеміс саны тең тарелканы сары түске боя.

    №4 тапсырма. Бірліктерді тауып, бастыр. Торкөздерге үзік сызықпен берілген 1 цифрларын жүргізіп шық. Балапан есеп дәптерін толтырады.


    Балалар заттарды аталған тәртіппен орналастыра отырып, олардың арасындағы кеңістіктік қатынасты айқындайды.



    Балалар қатарға тұрады да, санап шығады.









    Бұл цифрларды үлестірмелі материалдан табады.

















    Түрлі түсті қарындаштармен бастырып шығады.



    Тәрбиешімен бірге қимыл- қозғалысты қайталайды.













    Жемісі аз тарелканы қызыл түске, ал жемісі көп тарелкені көк түске бояйды.
    Рефлексивті – түзетушілік Сабақты қорытындылап, алған білімдерін бекіту. Сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтап, ынталандыру.Сұрақтарға жауап береді. Алған білімдерін ортаға салады.


    Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: 1-5 аралығында санайды. Нені игерді: 1-5 аралығындағы сандар реттілігін игереді. Нені біледі: 1 цифрын жаза алады. Түстерді ажыратады.

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ