Бекітілді: _______________
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
№7 ҰОҚ. Тақырыбы: Анама көмектесемін, 5 ке дейін санаймын. |
Мектеп/МҰ: |
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||
|
Мектепалды сынып/топ: МАД |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардыңсаны: |
||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.1.1.20көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0.2.1.2.Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттікнөмірін атау. |
|||
|
Күтілетіннəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: -5 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды. |
|||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайалады. |
||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардыңреттік нөмірін атайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тəрбиеленушілер: -өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияныпайдалана алады. Пəндік лексика жəне терминология: бірінші, екінші, ..., бесінші. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Реттік санау кезінде сандардың атауы қалай туындайтынынтүсіндір. – 4 санынан кейін қандай сан тұрады деп ойлайсың? – Сандық ссанау кезіндегі қандай сандар реттік санау кезіндегіқандай сандарға сəйкес келеді? Жазу:-салынған үзік сызықтар бойынша бастырып жазу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Заттардың орналасу тəртібі туралы алғашқы білім, геометриялықфигуралар мен денелердің атауы. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0–5 минут |
Ынталандыру. Педагог тəрбиеленушілерді шаттық шеңберін құруға Өзектендіру. Педагог балалардан: –Үйдегі қандай жұмыс түрлерін білесіңдер? Аналарыңа қалай көмектесесіңдер?–деп сұрайды. |
|
||
|
Ортасы 6–15 |
Мақсат қою ( проблемалық жағдай) (Ұ) Электрондық жиынтық полотномен (№5) жұмыс ұйымдастырады. Барлық балалар тапсырманы бірдейорындай алмайды. Жаңалық ашу. Туындаған мәселені шешу үшін, балаларға 1-ден 5-ке дейінсанаған кезде сандардың арту тəртібімен əр затқа бірцифрды сəйкестендіріп қойып 5 көлемінде заттарды, дыбыстарды, қозғалыстарды санау ұсынылады. Балалар 1-тапсырмадағыцифрлардызаттардың санына сəйкестендіре отырып сызып қосады. Сергіту сәті: Педагогтің қалауы бойынша. (әдістемелік нұсқаудың соңын қараңыз) |
№5. электрондық жиналмалы полотно
Үлестірмелі материалдар. №5 жиынтық полотно. |
||
|
16–25 |
Жаңаны қолдану. (Ұ) Педагог заттардың санын,сандар мен цифрларды сəйкестендіру білігін пысықтау үшін №5-8 электрондық жиынтық полотно материалын қолдана алады. (Ө) 2-тапсырманы өз бетінше саусақтардың ұсақ моторикасын дамыту үшін орындайды. Педагог анаға көмек туралы лексикалық тақырыпты жалғастырады, яғни тəрелкелердегі жемістерді санауды ұсынады. 3-тапсырмада балалартəрелкедегізаттардыңсанына сәйкес келетін цифрларды жапсырады.Балаларға əліппе-дəптердегі 4 тапсырмада жазылған цифрларды саусақпен жүргізіп, олардың көру бейнесін тактильді түрде бекіту үшін оларды ермексаздан жасау ұсынылады. |
|
||
|
Рефлексия 26–30 |
Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылыбағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгісатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер азболса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады.Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
Әліппе-дәптер |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1-5 сандары
1-5 сандары
Бекітілді: _______________
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
№7 ҰОҚ. Тақырыбы: Анама көмектесемін, 5 ке дейін санаймын. |
Мектеп/МҰ: |
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||
|
Мектепалды сынып/топ: МАД |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардыңсаны: |
||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.1.1.20көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0.2.1.2.Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттікнөмірін атау. |
|||
|
Күтілетіннəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: -5 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды. |
|||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайалады. |
||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардыңреттік нөмірін атайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тəрбиеленушілер: -өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияныпайдалана алады. Пəндік лексика жəне терминология: бірінші, екінші, ..., бесінші. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Реттік санау кезінде сандардың атауы қалай туындайтынынтүсіндір. – 4 санынан кейін қандай сан тұрады деп ойлайсың? – Сандық ссанау кезіндегі қандай сандар реттік санау кезіндегіқандай сандарға сəйкес келеді? Жазу:-салынған үзік сызықтар бойынша бастырып жазу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Заттардың орналасу тəртібі туралы алғашқы білім, геометриялықфигуралар мен денелердің атауы. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0–5 минут |
Ынталандыру. Педагог тəрбиеленушілерді шаттық шеңберін құруға Өзектендіру. Педагог балалардан: –Үйдегі қандай жұмыс түрлерін білесіңдер? Аналарыңа қалай көмектесесіңдер?–деп сұрайды. |
|
||
|
Ортасы 6–15 |
Мақсат қою ( проблемалық жағдай) (Ұ) Электрондық жиынтық полотномен (№5) жұмыс ұйымдастырады. Барлық балалар тапсырманы бірдейорындай алмайды. Жаңалық ашу. Туындаған мәселені шешу үшін, балаларға 1-ден 5-ке дейінсанаған кезде сандардың арту тəртібімен əр затқа бірцифрды сəйкестендіріп қойып 5 көлемінде заттарды, дыбыстарды, қозғалыстарды санау ұсынылады. Балалар 1-тапсырмадағыцифрлардызаттардың санына сəйкестендіре отырып сызып қосады. Сергіту сәті: Педагогтің қалауы бойынша. (әдістемелік нұсқаудың соңын қараңыз) |
№5. электрондық жиналмалы полотно
Үлестірмелі материалдар. №5 жиынтық полотно. |
||
|
16–25 |
Жаңаны қолдану. (Ұ) Педагог заттардың санын,сандар мен цифрларды сəйкестендіру білігін пысықтау үшін №5-8 электрондық жиынтық полотно материалын қолдана алады. (Ө) 2-тапсырманы өз бетінше саусақтардың ұсақ моторикасын дамыту үшін орындайды. Педагог анаға көмек туралы лексикалық тақырыпты жалғастырады, яғни тəрелкелердегі жемістерді санауды ұсынады. 3-тапсырмада балалартəрелкедегізаттардыңсанына сәйкес келетін цифрларды жапсырады.Балаларға əліппе-дəптердегі 4 тапсырмада жазылған цифрларды саусақпен жүргізіп, олардың көру бейнесін тактильді түрде бекіту үшін оларды ермексаздан жасау ұсынылады. |
|
||
|
Рефлексия 26–30 |
Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылыбағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгісатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер азболса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады.Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
Әліппе-дәптер |
||
шағым қалдыра аласыз













