1-5 сандары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1-5 сандары

Материал туралы қысқаша түсінік
0.2.1.1.20көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0.2.1.2.Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттікнөмірін атау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді: _______________

Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

7 ҰОҚ. Тақырыбы: Анама көмектесемін, 5 ке дейін санаймын.

Мектеп/МҰ:


Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Мектепалды сынып/топ: МАД


Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардыңсаны:


Оқыту мақсаттары





0.2.1.1.20көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау.

0.2.1.2.Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттікнөмірін атау.

Күтілетіннəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер:

-5 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды.


Көптеген тəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайалады.


Кейбір тəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардыңреттік нөмірін атайды.

Тілдік мақсаттар


Тəрбиеленушілер:

-өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің

сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияныпайдалана алады.

Пəндік лексика жəне терминология:

бірінші, екінші, ..., бесінші.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

Реттік санау кезінде сандардың атауы қалай туындайтынынтүсіндір.

4 санынан кейін қандай сан тұрады деп ойлайсың?

Сандық ссанау кезіндегі қандай сандар реттік санау кезіндегіқандай сандарға сəйкес келеді?

Жазу:-салынған үзік сызықтар бойынша бастырып жазу.

Алдыңғы білім

Заттардың орналасу тəртібі туралы алғашқы білім, геометриялықфигуралар мен денелердің атауы.

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар


Басталуы 0–5 минут


Ынталандыру.

Педагог тəрбиеленушілерді шаттық шеңберін құруға

Өзектендіру.

Педагог балалардан:

Үйдегі қандай жұмыс түрлерін білесіңдер?

Аналарыңа қалай көмектесесіңдер?–деп сұрайды.



Ортасы

6–15


Мақсат қою ( проблемалық жағдай)

(Ұ) Электрондық жиынтық полотномен (№5) жұмыс

ұйымдастырады. Барлық балалар тапсырманы бірдейорындай алмайды.

Жаңалық ашу.

Туындаған мәселені шешу үшін, балаларға 1-ден 5-ке дейінсанаған кезде сандардың арту тəртібімен əр затқа бірцифрды сəйкестендіріп қойып 5 көлемінде заттарды, дыбыстарды, қозғалыстарды санау ұсынылады.

Балалар 1-тапсырмадағыцифрлардызаттардың санына сəйкестендіре отырып сызып қосады.

Сергіту сәті:

Педагогтің қалауы бойынша. (әдістемелік нұсқаудың соңын қараңыз)

5.

электрондық

жиналмалы

полотно





Үлестірмелі

материалдар.

5 жиынтық

полотно.

16–25

Жаңаны қолдану.

(Ұ) Педагог заттардың санын,сандар мен цифрларды

сəйкестендіру білігін пысықтау үшін №5-8 электрондық

жиынтық полотно материалын қолдана алады.

(Ө) 2-тапсырманы өз бетінше саусақтардың ұсақ

моторикасын дамыту үшін орындайды. Педагог анаға

көмек туралы лексикалық тақырыпты жалғастырады, яғни

тəрелкелердегі жемістерді санауды ұсынады.

3-тапсырмада балалартəрелкедегізаттардыңсанына сәйкес келетін цифрларды жапсырады.Балаларға əліппе-дəптердегі 4 тапсырмада жазылған цифрларды саусақпен жүргізіп, олардың көру бейнесін тактильді түрде бекіту үшін оларды ермексаздан жасау ұсынылады.


Рефлексия

26–30


Рефлексия.

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылыбағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгісатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер азболса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады.Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

Әліппе-дәптер





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2021
605
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі