Материалдар / 1-5 сандары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1-5 сандары

Материал туралы қысқаша түсінік
0.2.1.1.20көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0.2.1.2.Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттікнөмірін атау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді: _______________

Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

7 ҰОҚ. Тақырыбы: Анама көмектесемін, 5 ке дейін санаймын.

Мектеп/МҰ:


Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Мектепалды сынып/топ: МАД


Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардыңсаны:


Оқыту мақсаттары





0.2.1.1.20көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау.

0.2.1.2.Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттікнөмірін атау.

Күтілетіннəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер:

-5 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды.


Көптеген тəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайалады.


Кейбір тəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардыңреттік нөмірін атайды.

Тілдік мақсаттар


Тəрбиеленушілер:

-өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің

сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияныпайдалана алады.

Пəндік лексика жəне терминология:

бірінші, екінші, ..., бесінші.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

Реттік санау кезінде сандардың атауы қалай туындайтынынтүсіндір.

4 санынан кейін қандай сан тұрады деп ойлайсың?

Сандық ссанау кезіндегі қандай сандар реттік санау кезіндегіқандай сандарға сəйкес келеді?

Жазу:-салынған үзік сызықтар бойынша бастырып жазу.

Алдыңғы білім

Заттардың орналасу тəртібі туралы алғашқы білім, геометриялықфигуралар мен денелердің атауы.

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар


Басталуы 0–5 минут


Ынталандыру.

Педагог тəрбиеленушілерді шаттық шеңберін құруға

Өзектендіру.

Педагог балалардан:

Үйдегі қандай жұмыс түрлерін білесіңдер?

Аналарыңа қалай көмектесесіңдер?–деп сұрайды.



Ортасы

6–15


Мақсат қою ( проблемалық жағдай)

(Ұ) Электрондық жиынтық полотномен (№5) жұмыс

ұйымдастырады. Барлық балалар тапсырманы бірдейорындай алмайды.

Жаңалық ашу.

Туындаған мәселені шешу үшін, балаларға 1-ден 5-ке дейінсанаған кезде сандардың арту тəртібімен əр затқа бірцифрды сəйкестендіріп қойып 5 көлемінде заттарды, дыбыстарды, қозғалыстарды санау ұсынылады.

Балалар 1-тапсырмадағыцифрлардызаттардың санына сəйкестендіре отырып сызып қосады.

Сергіту сәті:

Педагогтің қалауы бойынша. (әдістемелік нұсқаудың соңын қараңыз)

5.

электрондық

жиналмалы

полотно





Үлестірмелі

материалдар.

5 жиынтық

полотно.

16–25

Жаңаны қолдану.

(Ұ) Педагог заттардың санын,сандар мен цифрларды

сəйкестендіру білігін пысықтау үшін №5-8 электрондық

жиынтық полотно материалын қолдана алады.

(Ө) 2-тапсырманы өз бетінше саусақтардың ұсақ

моторикасын дамыту үшін орындайды. Педагог анаға

көмек туралы лексикалық тақырыпты жалғастырады, яғни

тəрелкелердегі жемістерді санауды ұсынады.

3-тапсырмада балалартəрелкедегізаттардыңсанына сәйкес келетін цифрларды жапсырады.Балаларға əліппе-дəптердегі 4 тапсырмада жазылған цифрларды саусақпен жүргізіп, олардың көру бейнесін тактильді түрде бекіту үшін оларды ермексаздан жасау ұсынылады.


Рефлексия

26–30


Рефлексия.

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылыбағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгісатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер азболса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады.Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

Әліппе-дәптер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!