Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті: математика негіздері, сөйлеуді
дамыту, сурет,жапсыру.
Тақырыбы: 5 көлеміндегі сандарды тура
және кері санау. Заттар тобын салыстыру.
Мақсаты: 5-ке дейін реттік санау
дағдыларын дамыту. Сұраққа толық жауап беруге баулу. Сурет салуда
әртүрлі түстерді қолдануға үйрету. Шығармашылық қабілетті, қиялды
дамыту.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: 5 ке дейінгі сандар, қима
қағаздар,желім,гуащь
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің барысы.
Ұйымдастыру
кезеңі.
Шаттық
шеңбер (Балалар шеңбер бойына
тұрады)
«Көңілді шеңбер»
ойыны.
Мақсаты: Балалардың 1ден 5ке дейін тура
және кері санау дағдыларын қалыптастыру.
Шарты: Балалар шеңбер бойына
тұрады,музыкамен билеп.Музыка тоқтағанда тәрбиеші 1,2,3,4,5
сандарды көрсетеді.1 саны бар бала лар ортаға жиналады. Ойын
осылайша жалғаса береді.
Балаларды түрлі-түсті сағат
арқылы смарт телефондарға түстерін сәйкестендіріп топқа
бөлеміз.
-
1 саны арқылы бөлінген топ.
«Сәйкестендір» еркін ойыны.
Шарты: Тақтамен жұмыс. Балалар
сандарды ретімен орналастырып қою керек. Балалар әр санға
жұлдызшаларды апарып, сәйкестендіру керек.
-
2 саны арқылы бөлінген топ.
«Педагог жетекшілігімен ойын»
«Есеп құрастыр»
ойыны
Шарты: Балалардың алдында саусақ
санамақ беріледі. Балалар саусақтармен 1 ден 5 ке дейін есептерді
құрастырады.
-
3 саны арқылы бөлінген топ.
«Құрылымдалған ойын»
Балалар өз еріктері бойынша
сандарды таңдап, санға пва желімін жағып,оның үстінен тұз сеуіп
шығады.Себілген тұзды гуаштың көмегімен сандарды бояп
көрсетеді.
Сергіту
сәті: «Кім тапқыр»
ойыны.
Шарты: Балаларды шеңбер бойына
тұрғызып, көзін байлап қай сан екенін бабуы керек. Ойын жалғаса
береді.
Қорытындылау.
«Логикалық сұрақтар» арқылы
оқу іс-әрекетін қорытындылау.
1.Екі сиырда қанша бас
болады?
2.Мысықта неше аяқ
бар?
3.Ағашта 3 қарға отыр оның
біреуі ұшып кетті. Ағашта неше қарға
қалды.
4.Төрт баланың неше мұрны
бар
5.Асан дүкеннен 5 алма сатып
алды. Жолда 1 алманы жеп қойды. Асан үйге неше алма алып
барды.
Бағалау
«Күлегештер» арқылы балаларды
бағалаймыз.