Математика
|
Сабақтың тақырыбы: 1 санымен амалдар қолдану. |
Мұғалімнің аты-жөні: Қазыбек бек бекетіндегі орта мектеп Күні: 20.02 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: 26 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.4. Санды 1-ге көбейту және бөлу жағдайларын әріпті теңдік түрінде. a*1=a, a/1=a |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар ды дарыту |
Жеке, топпен, жұппен бірлесе жұмыс жасауда бірлікке,татулыққа,сыйластыққа үйрету |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу,түсіну,қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,ойын түрлері,стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік,топтастыр, анықтамасын тап Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Теңдік және теңсіздіктер Санды және әріпті өрнектер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру (Топқа бөлу,топпен жұмыс ережелерін айтқызу) Тақырыпты болжау,мақсат қою |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
5минут 5минут Жаңа білім 7 минут |
Үй тапсырмасын тексеру №2 51бет -Қандай қосылғыштарды топтастырдың? Ортақ тақырыпты ашу Т.Ж. «Адасқан сөздер» ойыны Ітоп: «Ағаш тамырымен,адам досымен мықты» ІІтоп: «Білім инемен құдық қазғандай» ІІІтоп: «Анаға баланың алалығы жоқ» ІYтоп: «Досы жоқ адам тұзы жоқ тағам» Т.Ж. «Анықтамасын тап» әдісі Қабырғаға бірнеше ортақ тақырыпқа байланысты кілтті сөздердің анықтамалары жазылып ілінеді. Оқушылар сыныпты аралап жүріп,ортақ тақырып анықтамасын өздері табулары қажет. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 1*2 1+1 1*3 1+1+1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысымен алмастырып есепте Екінші көбейткіш пен көбейтіндінің мәнін салыстыр. Қандай қорытынды жасауға болады? Қорытындыны балалардың өздеріне тапқызу.
Кез-келген санды 1-ге және 1-ді кез-келген санға көбейткенде,сол санның өзі шығады: а*1=a 1*a=a Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру. |
Мақал- мәтелдер Анықтама жазылған қағаздар қабырғаға ілінген ватмандар Топтық тапсырмалар Оқулық, мәтіндер, слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 5 минут ҚБ 4минут 5минут |
Д.Ж 5*1=5 2*1=2 1*5=5 1*2=2 5/1=5 2/1=2 5/5=1 2/2=1 Дескриптор Білім алушы - көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, көбейтінді жазады; - көбейтіндіні бірінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді жазады; - көбейтіндіні екінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді жазады. Ж.Ж Тапсырма : Берілген ережелерді әріпті өрнек түрінде жаз. Кез-келген санды 1-ге көбейткенде сол сан шығады.
Кез-келген санды 1-ге бөлгенде сол сан шығады.
1-ді кез-келген санға көбейткенде сол сан шығады.
Дескриптор Білім алушы - санды 1-ге көбейту жағдайын әріпті өрнек түрінде жазып көрсетеді; - санды 1-ге бөлу жағдайын әріпті өрнек түрінде жазып көрсетеді; - 1-ді санға көбейту жағдайын әріпті өрнек түрінде жазып көрсетеді. Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Т.Ж 1 топ: Есепті шығар Сырым 8 жүйек, ал Санжар одан 2есе кем жүйек суарды. Екеуі барлығы неше арық суарды?
2 топ: Есепті шығар Мақсат 12кг алма, ал Әнуар одан 4кг кем алма жинады. Екеуі барлығы неше кг алма жинады?
3 топ: Есепті шығар Серуенге 5 ересек адам, ал олардан 3есе артық балалар шықты. Барлығы неше адам серуенге шықты?
4 топ: Есепті шығар Спортзалда таңғы жаттығуға 15 ұл бала,ал олардан 3есе кем қыз бала қатысты. Барлығы неше бала жаттығуға қатысты? |
Оқулық, Жұмыс дәптер қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 2 минут |
Сергіту сәті "Дартс" ойыны |
Ойын слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 2 минут Кері байланыс 2 минут |
Бағалау парақшасы
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
Санды 1-ге көбейту және бөлу жағдайларын әріпті теңдік түрінде жазу дағдыларын бағалаймын |
Сергіту сәтін жүргіземін.Партаға дұрыс отыруларын, кітаппен көз арақашықтығын сақтауларын қадағалаймын |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 амалы
1 амалы
Математика
|
Сабақтың тақырыбы: 1 санымен амалдар қолдану. |
Мұғалімнің аты-жөні: Қазыбек бек бекетіндегі орта мектеп Күні: 20.02 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: 26 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.4. Санды 1-ге көбейту және бөлу жағдайларын әріпті теңдік түрінде. a*1=a, a/1=a |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар ды дарыту |
Жеке, топпен, жұппен бірлесе жұмыс жасауда бірлікке,татулыққа,сыйластыққа үйрету |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу,түсіну,қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,ойын түрлері,стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік,топтастыр, анықтамасын тап Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Теңдік және теңсіздіктер Санды және әріпті өрнектер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру (Топқа бөлу,топпен жұмыс ережелерін айтқызу) Тақырыпты болжау,мақсат қою |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
5минут 5минут Жаңа білім 7 минут |
Үй тапсырмасын тексеру №2 51бет -Қандай қосылғыштарды топтастырдың? Ортақ тақырыпты ашу Т.Ж. «Адасқан сөздер» ойыны Ітоп: «Ағаш тамырымен,адам досымен мықты» ІІтоп: «Білім инемен құдық қазғандай» ІІІтоп: «Анаға баланың алалығы жоқ» ІYтоп: «Досы жоқ адам тұзы жоқ тағам» Т.Ж. «Анықтамасын тап» әдісі Қабырғаға бірнеше ортақ тақырыпқа байланысты кілтті сөздердің анықтамалары жазылып ілінеді. Оқушылар сыныпты аралап жүріп,ортақ тақырып анықтамасын өздері табулары қажет. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 1*2 1+1 1*3 1+1+1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысымен алмастырып есепте Екінші көбейткіш пен көбейтіндінің мәнін салыстыр. Қандай қорытынды жасауға болады? Қорытындыны балалардың өздеріне тапқызу.
Кез-келген санды 1-ге және 1-ді кез-келген санға көбейткенде,сол санның өзі шығады: а*1=a 1*a=a Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру. |
Мақал- мәтелдер Анықтама жазылған қағаздар қабырғаға ілінген ватмандар Топтық тапсырмалар Оқулық, мәтіндер, слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 5 минут ҚБ 4минут 5минут |
Д.Ж 5*1=5 2*1=2 1*5=5 1*2=2 5/1=5 2/1=2 5/5=1 2/2=1 Дескриптор Білім алушы - көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, көбейтінді жазады; - көбейтіндіні бірінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді жазады; - көбейтіндіні екінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді жазады. Ж.Ж Тапсырма : Берілген ережелерді әріпті өрнек түрінде жаз. Кез-келген санды 1-ге көбейткенде сол сан шығады.
Кез-келген санды 1-ге бөлгенде сол сан шығады.
1-ді кез-келген санға көбейткенде сол сан шығады.
Дескриптор Білім алушы - санды 1-ге көбейту жағдайын әріпті өрнек түрінде жазып көрсетеді; - санды 1-ге бөлу жағдайын әріпті өрнек түрінде жазып көрсетеді; - 1-ді санға көбейту жағдайын әріпті өрнек түрінде жазып көрсетеді. Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Т.Ж 1 топ: Есепті шығар Сырым 8 жүйек, ал Санжар одан 2есе кем жүйек суарды. Екеуі барлығы неше арық суарды?
2 топ: Есепті шығар Мақсат 12кг алма, ал Әнуар одан 4кг кем алма жинады. Екеуі барлығы неше кг алма жинады?
3 топ: Есепті шығар Серуенге 5 ересек адам, ал олардан 3есе артық балалар шықты. Барлығы неше адам серуенге шықты?
4 топ: Есепті шығар Спортзалда таңғы жаттығуға 15 ұл бала,ал олардан 3есе кем қыз бала қатысты. Барлығы неше бала жаттығуға қатысты? |
Оқулық, Жұмыс дәптер қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 2 минут |
Сергіту сәті "Дартс" ойыны |
Ойын слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 2 минут Кері байланыс 2 минут |
Бағалау парақшасы
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
Санды 1-ге көбейту және бөлу жағдайларын әріпті теңдік түрінде жазу дағдыларын бағалаймын |
Сергіту сәтін жүргіземін.Партаға дұрыс отыруларын, кітаппен көз арақашықтығын сақтауларын қадағалаймын |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













