Материалдар / §1. Антиденелердің құрылысы мен құрылымы. Антиденелердің арнайлылығы. Антиген мен антидененің әрекеттесуі.

§1. Антиденелердің құрылысы мен құрылымы. Антиденелердің арнайлылығы. Антиген мен антидененің әрекеттесуі.

Материал туралы қысқаша түсінік
11.4.1.1 - антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2024
24
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11 сынып ЖМБ №1

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Антиденелердің құрылысы мен құрылымы. Антиген мен антидененің әрекеттесуі.

§1. Антиденелердің құрылысы мен құрылымы. Антиденелердің арнайлылығы. Антиген мен антидененің әрекеттесуі.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Молекулярлық биология және биохимия»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 11 «ә» ЖМБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Антиденелердің құрылысы мен құрылымы. Антиген мен антидененің әрекеттесуі.

§1. Антиденелердің құрылысы мен құрылымы. Антиденелердің арнайлылығы. Антиген мен антидененің әрекеттесуі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.1.1 - антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіреді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Стоп кадр» әдісі. Өткен сабақта берілген суреттерді сөйлету.


Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.


«Стоп кадр» әдісінде берілген суреттерге қарап мазмұнын, мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой қозғайды, пікір алмасады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-суреттің мазмұнын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж

Оқушылардың назарын аудару

«Кіру билеті» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


Тірі организмдер үшін антиденелердің маңызы қандай?

Иммуноглобулиндердің әр класының құрылыс ерекшеліктері қандай?

Біздің организмде қандай жасушалар антиденелер түзеді?


Кіру билетінде берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді- 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж

Сабақтың мақсатын таныстыру

11.4.1.1 - антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру;


Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель, презентация


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж


Сабақтың ортасы


Жаңа тақырыпты таныстыру

«Қазіргі атаулар» әдісі

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды.


Антидене

Антиген

Иммуноглобулин

Аффинділік

Авидтілік

Серология

«Қазіргі атаулар» әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады. Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге асырылады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж

Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Кинометафора» әдісі.

Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-бейнефильмнен түсінгенін сипаттайды- 2 балл;

Интерактивті панель


бейнефильм

https://youtu.be/BVyRTvHGjNI


Практикалық тапсырмалар беру.

Жұптық жұмыс

«SWOT» талдау әдісі.

Берілген тақырыптың күшті жағы, әлсіз жағы, мүмкіндік беретін тұсы, қауіп қатер тудыратын тұстарын түсіндіреді.



Тақырып: «Антиген мен антидененің әрекеттесуі»



Оқушылар 4-жұптасып, берілген тақырыпты жұпта талдайды, бір-бірімен пікір алмасады, ой бөліседі.

Дескриптор:

- «Антиген-антидене» өзара әрекеттесу механизмін қалай қолдануға болатыны туралы талқылайды – 2 балл;

- «Антиденелер мен антигендердің әрекеттесу негізінде ферменттер мен субстраттардың әрекеттесуі кезіндегідей ұқсас механизмді анықтайды – 2 балл;

- Антиген мен антидененің әрекеттесу механизмін түсіндіреді – 2 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж


Бағалау

Жеке жұмыс

1-тапсырма. Құрылымдық бөліктер атауын жазыңыз.

2-тапсырма. Антидененің өзара әрекеттесуінің келесі 4 типтерін анықтаңыз.

3-тапсырма. «Биологиялық диктант»

Сабақ мазмұны бойынша ойын жазады, қандай білім алғанын тұжырымдайды. Берілген сұрақтарға жауап жазады.

Дескриптор:

-Антиген-антидене кешенінің құрылымдық бөліктерін сипаттайды – 2 балл;

- Антидененің өзара әрекеттесуінің келесі 4 типтерін анықтайды – 2 балл;

- бос орындарға тиісті сөздерді жазады – 2 балл;

Интерактивті панель, презентация

Жұмыс дәптері







Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж

Сабақтың соңы




Кері байланыс беру

Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..


Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Шығармашылық жұмыс.

Тірек сызба «Фермент пен субстраттың өзара әрекеттесуі»

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Жұмыс дәптері


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


(АП) Ақпарат парағы

«Стоп кадр» әдісі. Өткен сабақта берілген суреттерді сөйлету.



(БП) Бағалау парағы

Жеке жұмыс

1-тапсырма. Құрылымдық бөліктер атауын жазыңыз


1__________________________

2__________________________

3__________________________

4__________________________

5__________________________

6__________________________











2-тапсырма. Антидененің өзара әрекеттесуінің келесі 4 типтерін анықтаңыз



3-тапсырма. «Биологиялық диктант»

Антиген-------------------------кезде түзіледі

Антидене................................қарсы әсер етеді.

Резус-конфликт...........................кезде байқалады.

Қан сарысуында..........агглютиногені бар болса..........агглютинины болады.

Антиген..........................................қарсы әсер етеді.

Гуморальдық иммунитет кезінде..............жасушалары қатысады.

Жасушалық иммунитет кезінде........................жасушалары қатысады.









Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!