Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: ҚМҰҚ Тақырыбы: 1 цифры мен 1 саны туралы өткенді пысықтау. Үлкен, кіші, кішкентай, ұшбұрыш.
Мақсаты: Өткен білімдерін нығайту. Таныс заттарды көлеміне қарай салыстыруға, сол белгілері бойынша біріктіруге үйрету.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу,ояту. |
Суретпен жұмыс. Дәптердегі сурет бойынша әңгіме жүргізу. Бір күні анасы мен қызы хайуанаттар бағына барады. Қыз торда тұрған арыстанды көріпп, таңырқап, қасында тұрып қалады. Анасы оны байқамай жүріп кетеді. Балалар, суретте қыз нешеу? Арыстан нешеу? |
Балалар суретке қарап, тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. Сұраққа жауап береді Қыз біреу.Арыстан да біреу.. |
|
Ұйымдастыру, іздену.
|
1 цифрымен таныстыру. Осы сан туралы өлең жолдарын оқып беріп, балаларға қайталату. Бір дегенің бірінші Тұрады ғой қатарда. Көтеріп ап танауды, Бастайды ол санауды. Балаларға сандар қатарынан 1 цифрынын орнын тауып, сонша моншақты бояуды ұсынады. 2 – тапсырма: Содан соң балаларға өзге цифрлардың арасына 1 цифрын тауып , қоршап сызуды тапсырады. Сергіту сәті: «Арыстан» Мен мықты арыстан Аңдардың патшасы Жауымнығ соғысқан Күл болған қаңқасы. 3-тапсырма: Тәрбиеші балаларға суреттерді қарап шығып, бірдей- лерін бір-біріне қосуды тапсырады. 4 – тапсырма: Тәрбиеші балаларға бірінші және екінші қатардағы фигурплардың қалай орналасқанына назар аударуды ұсынады. - Балалар, фигураларды дәл осындай ретпен орналастыра отырып, қатарды жалғастырыңдар. |
Балалар өлеңді жаттайды. Балалар бір моншақты бояйды. Балалар 1 санын қоршайды. Балалар қолдарын көтеріп, шынтағын бүгеді, күштерін көрсетеді.Жұдырығын түйіп, сермейді. Балалар суреттерді қарап шығады да, бірдейлерді сызық арқылы қосып шығады. Қатардағы фигуралардың орналасуын айтып, тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялытүзету. |
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. - Біз қандай цифрмен таныстық? - Бір саны туралы тақпақты қайталап айтып беріңдер. Балаларды мадақтау. |
Біз 1 деген цифрмен таныстық. Балалар жаттаған тақпақтарын айтып береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 цифрын таниды; оң жақта, сол жақта, ортасында деген ұғымдарын;
Игереді: Көп цифрлар арасынан 1 цифрын табуды;
Меңгереді: геомериялық фигураларды ажырата білуді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 цифры мен 1 саны туралы өткенді пысықтау. Үлкен, кіші, кішкентай, ұшбұрыш.
1 цифры мен 1 саны туралы өткенді пысықтау. Үлкен, кіші, кішкентай, ұшбұрыш.
Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: ҚМҰҚ Тақырыбы: 1 цифры мен 1 саны туралы өткенді пысықтау. Үлкен, кіші, кішкентай, ұшбұрыш.
Мақсаты: Өткен білімдерін нығайту. Таныс заттарды көлеміне қарай салыстыруға, сол белгілері бойынша біріктіруге үйрету.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу,ояту. |
Суретпен жұмыс. Дәптердегі сурет бойынша әңгіме жүргізу. Бір күні анасы мен қызы хайуанаттар бағына барады. Қыз торда тұрған арыстанды көріпп, таңырқап, қасында тұрып қалады. Анасы оны байқамай жүріп кетеді. Балалар, суретте қыз нешеу? Арыстан нешеу? |
Балалар суретке қарап, тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. Сұраққа жауап береді Қыз біреу.Арыстан да біреу.. |
|
Ұйымдастыру, іздену.
|
1 цифрымен таныстыру. Осы сан туралы өлең жолдарын оқып беріп, балаларға қайталату. Бір дегенің бірінші Тұрады ғой қатарда. Көтеріп ап танауды, Бастайды ол санауды. Балаларға сандар қатарынан 1 цифрынын орнын тауып, сонша моншақты бояуды ұсынады. 2 – тапсырма: Содан соң балаларға өзге цифрлардың арасына 1 цифрын тауып , қоршап сызуды тапсырады. Сергіту сәті: «Арыстан» Мен мықты арыстан Аңдардың патшасы Жауымнығ соғысқан Күл болған қаңқасы. 3-тапсырма: Тәрбиеші балаларға суреттерді қарап шығып, бірдей- лерін бір-біріне қосуды тапсырады. 4 – тапсырма: Тәрбиеші балаларға бірінші және екінші қатардағы фигурплардың қалай орналасқанына назар аударуды ұсынады. - Балалар, фигураларды дәл осындай ретпен орналастыра отырып, қатарды жалғастырыңдар. |
Балалар өлеңді жаттайды. Балалар бір моншақты бояйды. Балалар 1 санын қоршайды. Балалар қолдарын көтеріп, шынтағын бүгеді, күштерін көрсетеді.Жұдырығын түйіп, сермейді. Балалар суреттерді қарап шығады да, бірдейлерді сызық арқылы қосып шығады. Қатардағы фигуралардың орналасуын айтып, тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялытүзету. |
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. - Біз қандай цифрмен таныстық? - Бір саны туралы тақпақты қайталап айтып беріңдер. Балаларды мадақтау. |
Біз 1 деген цифрмен таныстық. Балалар жаттаған тақпақтарын айтып береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 цифрын таниды; оң жақта, сол жақта, ортасында деген ұғымдарын;
Игереді: Көп цифрлар арасынан 1 цифрын табуды;
Меңгереді: геомериялық фигураларды ажырата білуді
шағым қалдыра аласыз













