Миға шабуыл: арқылы оқушыларға бірнеше
сұрақтар қоямын (жекелей жұмыс)
ü Эргономика дегеніміз
не?
ü Компьютермен жұмыс істеу кезінде
жасауға болатын және болмайтын әрекеттерге мысал
келтір.
ü Компьютермен жұмыс жасау
барысында қандай жаттығу бар жасалатын?
Бағалау критерийіне сәйкес оқушылар
бір-бірін өзара бағалайды
Оқушыларға бірнеше сыни сұрақтар
беріледі.«Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы топтар
өзара ой бөліседі. Жұптық жұмыс.
1. Эргономика
ғылымы неліктен пайда болды?
2. Компьютермен
жұмыс істеу не себепті адам денсаулығына зиян
келтіреді?
3. Неліктен
компьютерде ұзақ уақыт отыруға болмайды?
4. Неліктен
монитор мен көздің арасындағы арақашықтықты сақтау
керек?
5. Көзге
арналған жаттығуларды не үшін жасаймыз?
Сергіту жаттығуы
Көзге арналған жаттығулар
жасату
Оқулықпен жұмыс жасаймыз. Постермен
жұмыс
№1 топқа тапсырма. Жалпы қауіпсіздікке
қойылатын жалпы талаптар қандай ?
(суретпен, сызбамен
қорғау)
№2 топқа тапсырма. Апат жағдайындағы
қауіпсіздік талаптар .
( топтастыру, оқушылар
акт тақтаға жазады )
№3 топқа тапсырма. Алғашқы медициналық
көмек көрсету.
(Флипчартқа өз
ойларын жазып пікірлесу)
Жоғары деңгей дағдысы: сараптау және
бағалау
Алдын ала сыныптағы оқушылар санына сәйкес
суреттерді басып аламын (мысалы: 12 сурет). Сабаққа дейін кабинетте
суреттерді жасырып қоямын. Оқушылар суреттер тақырыбына сәйкес
келетін сұрақтарды таңдау үшін, курветкаларда сұрақтар дайындап
қоямын (сурет бойынша):
Бағалау саусақ
бойынша.
|