Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 наурыз алғыс айту күні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: |
Күні: 27.02.2020жыл |
Мектебі: № 17 орта мектеп |
||
Сабақ: |
Мұғалімнің аты-жөні: Лесбаева Мереке |
|||
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Тақырыбы: 1 наурыз алғыс айту күні |
||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Балалардың «сыйластық» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту |
|||
Сабақ мақсаттары: |
Ризашылық пен алғыс
туралы түсінік беру; |
|||
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Басы: |
Ұйымдастыру Ризашылық ұғымымен тағы қандай ұғымдар байланысты?Адамдар арасындағы ынтымақты қарым - қатынастың орнауы әр адамның өзіне және қоршаған ортасына тікелей байланысты. Сондықтан «Ризашылық» атты Қазақстан елінің барлық оқушылары мен отбасылары қатысатын акциясы өткізіледі. Осы акция төңірегінде көмекті қажет ететін балалар мен ересек адамдарға ақшалай, тұрмысқа қажет құралдар мен киім - кешек түрінде көмек көрсетіледі. Осы акцияның негізін салушы Сара Алпысқызы. |
Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
||
Ортасы: |
Бүгін – Рақмет айту (Thanksgiving Day) күні. Күннің халықаралық дәрежесі жоқ, мұны АҚШ және Канада халықтары қараша айының әрбір төртінші бейсенбісінде атап өтеді. Көз алдыңызға америкалық бақытты отбасылардың дастарқан басына жиналып, дәмді бәліштер мен күрке тауық етін жеп отырған сәті келді ме? Алайда, бұл мереке дастарқанмен ғана шектелмейді. Мерекенің ешбір дінмен байланысы жоқ, адамдар тек қана әрбір күн сайын не үшін рақмет айту керек екендігін ойланады. Атаулы күн алғаш рет 1621 жылы ағылшындық колонистердің бастамасымен тойланған. Қыс мезгілі өте ауыр болып, адамдар аштыққа ұшырағандықтан губернатор Уильям Брэдфорд қол астындағылардың көңіл-күйін көтеру үшін Алғыс айту күнін белгілейді. Айналадағы басқа да көршілер бұл дәстүрді жылы қабылдап, қаһарлы қысты аман-есен өткереді. Рақмет айту күнінің басты нышандарының бірі – түйе тауық. Себебі, ағылшындық колонистер мерекені алғаш тойлағанда орманда атылған төрт түйе тауықты жеген екен.
Кейіннен,
яғни, 1789
жылы Джордж Вашингтон Рақмет айту күнін "Ұлттық мереке"
деп жариялайды. Әрине, мереке біздің менталитетке сай емес деушілер табылар. Дегенмен, жылдың бір күнінде не үшін рақмет айту керек екенімізді ойлана жүрсек артық етпейтін секілді. Көптеген адамдар материалдық жағынан толық қамтамасыз етілген болса да, алғыс айта білмегені үшін рухани кедей болып қалып жатады. Қазақстан халқы Ассамблеясының "Мәңгілік Ел: бір ел - бір тағдыр" тақырыбымен басталған ХХІІ сессиясының ашылу салтанатында сөз сөйлей отырып, Назарбаев халықтардың түгелдей жер аударылғанын еске алды. "Сталин режимінде әр жылдары, өздеріңіз білетіндей, халықтар түгелдей жер аударылды. Оларды вагондардан ауылдарға тастап кете берді, олардың еш дүниесі болған жоқ. Сол уақытта бұл далада өздері мұқтаж бола отырып, оларды саман үйлеріне қабылдаған қазақтар, қазақ отбасылары ғана өмір сүрді", - деді Президент.
Назарбаев
отбасының жер аударылғандарды қабылдап алғанын еске алды. "Саманнан
жасалған екі бөлмелі там үйде тұрған біздің отбасы үш баласы бар
жанұяны қабылдап алды. Көз алдымда әрқашан, әрқашан олардың
бөлменің бір бұрышына жиналғанын елестете беремін, олар қорқып
тұрды - киімдері жыртылған, аш, тозып кеткен. Олар біздің отбасыда
өмір сұрді, жұмыс істей бастады, өмір бойы алғыс айтып өтті. Мен
оның балаларымен дос болдым", - деді ол.
Анаға – өмір
сыйлағаны үшін,
|
Дайын сұрақтар Викториналық сұрақтар |
||
Соңы: |
Қорытындылау |
А3 парақтары, түрлі-тісті қаламдар мен маркерлер |
||
Қосымша ақпарат |
||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай бағалайсыз? |
Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру, өзін-өзі тану |
||
Рефлексия Оқушы үшін: Менің ойымша... Мұғалім үшін: Сұрақ-жауап Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? /тапсырмалар сәйкес болды ма?/ Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтың қандай деңгейде өткенін, ұнаған немесе ұнамаған тұстарын жазып, өз ойларын білдіреді. Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||
Қорытынды: Қорытынды бөлімде 3 топтың білімдері бағаланып, озаттары марапатталады. |