Сабақтың басы
3 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
« Есесіне мен ...» әдісі
бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады
«Стикер» түсі»
бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар шеңберге тұрып
« Есесіне мен...»
әнді жақсы айтамын, н\е бәлішті жақсы пісіермін
деген сияқты өздерінің жақсы қасиеттерін айтып сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
«Стикер»
түсі бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті
стикерлер
|
3мин
|
Үй
тапсырмасы
«Серпілген
сауалдар» әдісі бойынша
.
Шарты:Екі оқушы бір-біріне
доп лақтырып, сұрақ қояды және жауап
береді.
1.Химия нені
зерттейді?
2. Химияның маңызы мен
міндеттері қандай?
3. Дене жəне зат ұғымдарының
айырмашылықтары неде?
«Стоп кадр»
тәсілі арқылы суретті талдай отырып, жаңа
сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

|
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа
тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын
анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
Сурет
|
Сабақтың ортасы
20 мин
|
Топтық жұмыс.
«Кинометафора»
тәсілі арқылы бейне роликті көруді ұынады,
қауіпсіздік ережесімен таныстырады.
1.№1 практикалық жұмыс
«Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және
зертханалық құрал-жабдықтармен танысу»
“Химия кабинетіндегі
қауіпсіздік техникасы ережелері”
Мақсаты:
оқушыларды қауіпсіздік ережелерімен және кейбір
химиялық құрал-жабдықтармен таныстыру.
Химиялық ыдыстар мен құрал-жабдықтар:
тұрғы, спиртшам, қысқыш, сынауық ұстатқыш, құйғы,
кәрлен табақша, сүзгі қағаз, өлшегіш цилиндр, сынауық, шыны таяқша,
конусты колба, тамшуыр, стақандар, термометр.
Практикалық жұмысты дәптерге
орыңдайды
|
Оқушылар бейне роликті көріп қауіпсіздік
ережесімен танысады
Практикалық жұмысты дәптерге
орыңдайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Химиялық
зертханадағы
қауіпсіздік техникасы
ережелері.mp4
|
10
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады, бақылайды .
№1
тапсырма
«
Суретті сөйлет» тәсілі арқылы
жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.
Суретті мұқият қарап, химиялық
заттар және жабдықтармен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік
ережелерін түсіндір

Дескриптор
|
ұпай
|
химиялық заттар мен жабдықтармен жұмыс істеу
кезіндегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіре алады;
|
2
|
қауіпсіздік белгілерін дұрыс
сипаттайды;
|
3
|
Барлығы
|
5
|
2-тапсырма. «Кинометафора»
тәсілі
Бейнероликті мұқият көріп,
қышқылды сұйылту туралы түсіндір.

Дескриптор
|
ұпай
|
суға қышқылды құю керек екендігін түсіндіре
алады;
|
2
|
қышқылды сұйылту әдісін сипаттайды;
|
2
|
қауіпсіздік ережесін түсіндіредіі;
|
1
|
Барлығы
|
5
|
|
Оқушыларға тақырыпты бекіту үшін мұғалімнің
нұсқауымен тапсырмалар
орындайды.
Суретті мұқият қарап, химиялық
заттар және жабдықтармен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік
ережелерін түсіндіреді.
Бейнероликті мұқият қарап,
қышқылды сұйылту туралы түсіндіреді.
|
ҚБ:
«Білім заряды» арқылы бағалайды
Жалпы балл-5
ҚБ:
«Білім заряды» арқылы бағалайды
Жалпы балл-5
|
3-косымша
тапсырма жазылған
парақтар
бейне ролик
“Қышқылдың
сулы
ерітінділерін
дайындау
ережелері.mp4
|
Сабақтың соңы
4 мин
|
Кері байланыс
« Плюс, минус, қызықты»
тәсілі арқылы кері байланыс жасауды
ұсынады
|
Қатысушылар «Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды
|
Кері байланыс:
«Плюс, минус, қызықты»
тәсілі арқылы
|
Кесте
|