Әдебиеттік
оқу
4
сынып
|
Бекітемін:
_________________
Оқу ісінің
меңгерушісі:А.Садабаева
|
Уақыты:19.11.18
|
Мұғалім:Килтбаева.А
|
Сабақтың
тақырыбы
|
М.Дулатов «Шешенің
балаларын сүюі»
|
Жалпы
мақсаты:
|
М.Дулатовтың өмірі мен
шығармашылығынан ақпарат беру;Өлеңнің тәрбиелік мәнін
түсіну.
|
Оқу
нәтижелері:
|
М.Дулатовтың өмірі мен
шығармашылығын біледі;Өлеңнің тәрбиелік мәнін түсінеді;Әр бала
анасын сыйлауды,қадірлеуді
үйренеді.
|
Сілтеме:
|
Интернет
сайты
|
Қолданылатын
материалдар:
|
АКТ, интернет ресурстары,
кесте, оқулық, маркерлер интерактивті тақта,
стикерлер
|
Оқыту формасы, технологиясы,
әдістері:
|
Топпен жұмыс, жұптық жұмыс,
жеке жұмыс (АВС),семантикалық карта,Ашық және жабық сұрақтарСатылай
кешенді талдау. ОүБ
құралдары Екі жұлдыз, бір тілек,Блум
таксаномиясы
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
|
Топқа
бөлу
|
І-ТОП:
«Мейірім
ІІ-ТОП:
«Шуақ»
ІІІ-ТОП:
«Қамқорлық»
|
Қолдарына алған сөздер бойынша
топтасып отыру
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
«Сәттілік»
тренингі
|
Оқушылар бір-біріне
сәттіліктер тілеп, сыныпта жақсы ахуал
қалыптастырады.
|
Білу
|
Өткенді
пысықтау.
«Бәйге» ойыны
бойынша үй тапсырмасын
пысықтау.
1.Оқиға қалай
басталды?
2.Оқиға қалай
өрбіді?
3.Ахаң балаларды
кездесуге қай жерге шақырды?
4.Ақкөлде қандай
балықтар бар еді?
5.Ахмет не туралы
жұмбақ жасырды?
6.Жұмбақтан басқа
балалар тағы не айтысты?
7.Жұмбақ пен
жаңылтпашты олар қайдан
үйреніпті?
8.Әңгімеде қандай
оқулықтың аты айтылды?
9.Кітап оқу пайдалы
ма?
10Егерде
А.Байтұрсынұлы «Әліпбиді»жазбаса жағдай қандай болар
еді?
11.А.Байтұрсынұлы
кім?(қазақтың 5 арысының
бірі)
Мағынаны
тану
Қазақтың бес
арысы кімдер?
СУРЕТПЕН
ЖҰМЫС
-
Айқындық
сұрақтар
-
Бұл суреттен не көріп, өздеріңізге
не түйіп отырсыздар?
-
Ана бізге не үшін
қымбат?
-
Бұл суреттердің бүгінгі сабаққа
қатысы қандай деп ойлайсыздар?
М.Дулатұлының өмірі
мен шығармашылығы түсіндіру.
ВИДЕО
тыңдау
«Шешенің
балаларын сүюі»
Қызығушылықты
ояту.
-Отбасының
ұйытқысы
-Жарық дүние
сыйлаушысы
-Өмір
сыйлаушы
-Мейірімді
жан
-Өмірдің
шуағы
-Қамқор
жан
Оқулықпен
жұмыс
1.Мұғалімнің
мәнерлеп оқуы
«Ауызша жауаптар
болады
1.Өлеңнен ананың
баласына деген қандай сезімі,қасиеттері
танылады?
2.Ананың бала өмірі
үшін қандай маңызы бар?
3.Өлең тақырыбының
маңызы неде?
4.Ана сөзінің кілтін
табу.
А-дамның
Н-ағыз
А-сылы
Сөздікпен
жұмыс
Көз жасын
көлдету-қатты
жылау
|
Әр топ мүшелері
ақылдасып,берілген сұрақтарға тез жауап беріп
отырады.
Оқушылар жан-жақты жауап
береді.
|
Түсіну
|
«Ойлан,топтас,талқыла»
ТОППЕН
ЖҰМЫС
-
«Анасы бар адамдар,ешқашан
қартаймайды....» ана туралы 5 жолды өлең
құрастыру
-
1.ЗАТ
ЕСІМ
-
2.СЫН
ЕСІМ
-
3.ЕТІСТІК
-
4.Негізгі ойды
түйіндеу (4 сөз)
-
Тақырыпқа
байланысты-СИНОНИМ
Дәптермен
жұмыс
ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
Сатылай кешенді
талдау.
Авторы:М.Дулатов
Тақырыбы:Ананың баласына деген
махаббатына арналған
Жанр
түрі:поэзия/өлең/
Идеясы:ананың бар арманы,өмірінің
мәні-баласы,соның амандығы.
Шумақ:аяқталған синтаксистік
біртұтас ойды білдіреді.4
шумақ
Тармақ:Өлеңнің әр шумағытармақ16
тармақ
Бунақ:Әр тармақта 3
бунақтан
Ұйқас:Қара өлең
ұйқасы/а-а-б-а/
Тәрбиелік
мәні:Балаға ана қадірін
ұқтыру,ананы сүюге,қамқор болуға,перзенттік парызын өтеуге
тәрбиелеу.
|
Әр топ өздеріне берілген
тақырып бойынша топтаса
сөйлейді.
Өлеңге сатылай кешенді талдау
жасайды.
|
Қолдану
|
Тапқыр
болсаң,тауып көр....
МАҚАЛ МӘТЕЛДІ
ЖАЛҒАСТЫРУ
1-топ:
1.Ақ шашты ана: "жастығым —
балам" дейді. Ақылды бала: "ай-күнім — анам"
дейді.
2. Алып анадан
туады,
Ат биеден
туады.
3. Ана
алдында құрмет,
Ата алдында
қызмет.
2-топ:
1.Ана алақанының
аясы,
Ақ шынардың
саясы.
2.Анаңа ауыр сөз
айтпа, Атыңа ауыр жүк артпа.
3.Ана сүті бой
өсіреді,
Ата тілі ой
өсіреді.
3-топ:
1.Баланың білегі
ауырса ананың жүрегі
ауырады.
2.Ана сүтін
ақтамағанды ешкім мақтамайды
3.Ананың сүйген жері
отқа
күймейді, оқ та
тимейді.
|
Мақал мәтелдердің жалғасын
тауып мағынасын ашады
|
Жинақтау
|
Шығармашылық шыңы
– ізденіс
1-топ: Ана тақырыбына жазылған
қандай мақал –мәтелдер айтып бере
аласың?
2-топ: Басқа тағы қандай ақынның
өлеңінен үзінді оқып бере
аласың?
3-топ: Анаға-құрмет дегенді қалай
түсінесің?
|
Оқушылар өздерінің ойларын
ортаға салады
|
Сабақты
бекіту
|
Бүгінгі сабақта біз не
істедік?
Ананы неге,кімге
теңейміз?
ТОППЕН
ЖҰМЫС
|
Анаға теңеу сөздер
жазады
|
Үй
тапсырмасы
|
М.Дулатовтың
«Шешенің балаларын сүюі» өлеңін
жаттау.
«Менің аяулы
анам»тақырыбында эссе жазу.
|
Оқушылар күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
№
|
Оқушының
аты
|
Үй
тапсырмасы
|
1-тапсырма
|
2-тапсырма
|
3-тапсырма
|
4-тапсырма
|
5-тапсырма
|
Жалпы
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Рефлексия
Ет
тартқыш, чемодан, қоқыс жәшігі суреттері
ілінеді.
(Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,
үш заттың біріне іледі.)
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|
Кері
байланыс
|