Тақырыбы | 1-сабақ:Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану2-сабақ: Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға арналған әдістерді жоспарлау |
Мақсаты | Мұғалімдер оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін анықтайды. |
Оқытудың нәтижесі | Мұғалімдер өз пәні бойынша сын тұрғысынан ойлауды дамытуға ықпал ететін үш түрлі тапсырма әзірлейді.
|
Түйінді идеялар | Сын тұрғысынан ойлау көбінесе бір нәрсені елестеуге,баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекетін жаңа немесе түрлендірілген тәсілдер енгізуге дайын болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді. |
1-сабақ |
Кезеңдері мен уақыты минут | Оқыту барысы | Ескерту |
Жағымды ахуал құру5 минут | Тренер нұсқауы: Әріптестер! Қазір «Менің көршім» жаттығуын жүргіземіз. Көршіңіздің есімінің бас әрпіне сай жақсы сөз айтыңыз. Осылайша жаттығу жалғасады. |
|
Топқа біріктіру5 минут | Тренер нұсқауы: Суреттер топтамасын құру арқылы топқа бірігесіздер |
|
«Миға шабуыл» әдісі25 минут | Тренер нұсқауы: «Сіздер әлемнің жеті кереметін қалай түсінесіздер?» деген сұраққа өз ойларыңызды жазыңыздар (5 минут).Тренер нұсқауы: Топта жазғандарыңызды талқылап, бір қорғаушы өз тобының жауаптарын саралап өтсін(5 минут).Тренер нұсқауы: Сіздерге бейнежазба ұсынамын(3 минут).Тренер нұсқауы: Өз пікіріңізді бейнежазбадағы пікірмен салыстырыңыздар(5 минут).Тренер нұсқауы: Сонымен бүгінгі тақырыбымыз : «Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану».Сұрақ: «Сын тұрғысынан ойлау дегенді қалай түсінесіз?» (7 мин) |
|
Жаңа тақырыпты игерту (40 минут)
Жеке жұмыс |
Сын тұрғысынан ойлау таныстырылымы (10 минут)1.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. (МАН 43 – бет)2. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралдары (Үлестірмелі материалдар 230-233 беттер)Сын түрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпараты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады және әрекет жасауға негіз, түрткі болуы мүмкін..Тренер нұсқауы:Жеке жұмыс «Сын тұрғысынан ойлаудың дамыту құралдарын өз пәнімде қалай пайдаланамын?» (10 минут)Қатысушылар өз пәндерінде сын түрғысынан ойлаудың құралдарын қалай пайдаланатынын айтады. Тренер нұсқауы: Сын тұрғысынан ойлаудың әдістерін нақты тақырыптың тапсырмасына сәйкес таңдауды жұпта талдап, оны бүкіл топқа ұсынады (10 минут)Тренер нұсқауы: Сын тұрғысынан ойлаудың әдістерін нақты тақырыптың тапсырмасына сәйкес таңдауды жұпта талдап, оны бүкіл топқа ұсынады(10 минут).Бекіту сұрақтары: (10 минут)Сабақ барысында сын тұрғысынан ойлауды пайдалану қаншалықты тиімді? |
|
«Идея туралы пікір» кері байланысы(15 минут) | Тренер нұсқауы: Сұраққа жауап ала отырып, бұл ой туралы басқалардың пікірін сұрай арқылы, ойлау логикасын дамыту |
|
2-сабақ |
Сергіту сәті (5 минут)
| "Мендегі өзгерісті тап" ойыныОйынның ережесімен таныстырады.Тренер нұсқаулығы: Мұғалімдер жұп болып тұрады,бір-біріндегі жасырылған өзгерісті табадыТренер сұрағы: Тапсырманы орындауда қандай әрекет жасадыңыз ? |
|
«Ақылдың алты қалпағы» әдісі(30 минут)
Топтық жұмыс (20 минут) |
Тренер нұсқаулығы:Оқу бағдарламасы туралы сын тұрғысынан ойлау: әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың мақсаттары мен құндылықтары туралы топта талқылап, өз ойларын ортаға салу«Ақылдың алты қалпағы» әдісімен жан-жақты талдауТоптық жұмыс «Сын тұрғысынан ойлаудың әдістері»Тренер нұсқаулығы:Тапсырманы топта талдап, постер жасау (20 минут)(Үлестірме материалдар 230-бет)
|
|
«Түсініңіз және ой қорытыңыз» әдісі | Оқытудың жеке тұлғаға бағытталуының он тәсілі(Үлестірме материалдар 229-бет)«Түсініңіз және ой қорытыңыз» әдісі бойынша тапсырманы бөліп беру.
|
|
«Ойлаудың бес гүлі» кері байланысы(5 минут) |
Мен не білдім.Менің көңіл күйім қандай?Мен кімге көмек бере алдым?Маған не қиын болды? 5. Менің ұсынысым... |
|
Сабақтан кейінгі рефлексия(10 минут) | Соңғы сөзді мен айтайын.........
|
|