1 саниға бағлиқ көпәйтиш билән бөлүшниң хусусийәтлири

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1 саниға бағлиқ көпәйтиш билән бөлүшниң хусусийәтлири

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарын дұры құрастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

«И.Таиров атындағы орта мектеп МДШО » КММ

Қисқа муддәтлик дәрис режиси

Дәрис мавзуси: 1 саниға бағлиқ көпәйтиш билән бөлүшниң хусусийәтлири № 88

Бөлүм:

3С.САНЛИҚ ВӘ ҺӘРИПЛИК ИПАДИЛӘР.ТӘҢЛИМИЛӘР.ҺЕСАПЛАР

Пәни:

математика

Педагогниң исим-нәсиби:

Иминова Мунира

Күни:


Синип: 2 «Ә»

Қатнашқанлар сани:

Қатнашмиғанлар сани:

Дәрис мавзуси

1 саниға бағлиқ көпәйтиш билән бөлүшниң хусусийәтлири.

Оқуш прогрммисиға мувапиқ оқутуш мәхсити:

2.2.1.4. Санни 1-гә көпәйтиш вә бөлүш

жағдайлирини һәриплик тәңлик түридә: a×1=a; a:1=a көрситиш.

Дәрисниң мәхсити

1 саниға бағлиқ көпәйтиш биләнбөлүшниң хусусийәтлирини қоллинишни үгиниду.

Дәрисниң бериши

Дәрис қисми/ вақти

Педагогниң иш-һәрикити

Оқуғучиниң иш-һәрикити

Баһалаш

Ресурслар

Дәрисниң беши

5 минут






















Дәрисниң оттуриси

35 минут


























































Дәрисниң ахири

5мин






Саламлишиш

Психологиялиқ әһвални орунлаштуруш

Саламлишиш

Психологиялиқ әһвални орунлаштуруш .

«Эмоционалды көңіл күй» әдісі

Оқуғучиларға эмоциялар сүритини көрситиду, шу арқилиқ оқуғучилар өзлириниң көңүл күйини көрситиду.

Өй тапшурмисини пишшиқдаш

«Educaplay» әдісі


Йеңи дәрис

Дәрис мәхсити билән тонуштуруш:

-Интайин яхши балилар ,бүгүн биз силәр билән 1 саниға бағлиқ көпәйтиш билән бөлүшниң хусусийәтлири мавзусиға тохтилимиз.

Көпәйтишни қошуш билән алмаштуруп,көпәйтмиләрниң мәнасини һесаплаңлар.

1 х3 2х1 34х1

3х1 1х2 1х7

Қайси көпәйтмини қошуш билән алмаштурушқа болмайду? Немишкә?


Дәптәрлиригә бүгүнки ай күнни язиду


Ядиңларда сақлаңлар!


2-тапшурма Топ билән иш

Көпәйтмиләрниң мәнасини һесаплаңлар.

26х1 (40-24)х1 28х (14-13)

(17+34) 1х ( 37+3) (25-24)х13


Сәргитиш минути


3-тапшурма Мустәқил иш

Чүшүп қалған санларни тепиңлар.Хуласә чиқириңлар.

1х3=3 3:1=3

Ядиңларда сақлаңлар!

Санни 1гә бөлгәндә,шу санниң өзи чиқиду:

a:1=a. Бу йәрдики а-һәрқандақ сан.



4-тапшурма «Wordwoll» әдісі

7х1 (35-13)х1 97: 1

6:1 (64-60):1 ( 0+1)х1

83: (19-18) (29+19) х1


5-тапшурма

Һесапни чиқириңлар.

Шәрти:


Ат спорти-4 топтин

Һәр топта -9 оюнчи бар ?




6-тапшурма Жүп билән иш

Сантиметр билән ипадиләп чиқириңлар.

6 дм 3 см + 2 дм 8 см

3 дм 6 см : 1

84 см - 5 дм 7 см

5 дм • 2


АБМБ 1 жилда нәччә ай бар ?Һәптә күнлирини ата. Яки карточка пайдилниш


Өйгә тапшурма №9 51-бәт

Рефлексия

Саламлишиду

Дәрискә тәйярлиғини көрситиду

Шеирини хор билән ейтиду




Берилгән соаллар жавап бериду, йеңи мавзуни ениқлайду,дәрис мәхсити билән тонушиду



Сөзләрни жаваплар билән маслаштуриду









Көпәйтишни қошуш билән алмаштуруп,көпәйтмиләрниң мәнасини тапиду







Топ билән ишләп көпәйтминиң мәнасини тапиду






Балилар өз алдиға мустәқил тапшурмини орунлайду











Мәсилә һесапниң шәртини йезип , йешилишини ,жававини язиду



Карточкидики тапшурмини жүп билән орунлайду







Өйгә тапшурма язиду


Мән.......... билимән

Мән...........чүшәндим

Мән .......... орунлаймән



10 баллиқ баһалаш

Тикток усули арқилиқ баһалаш

1 жүрәкчә -1 балл



Ярайсиләр!













Наһайити яхши











Дескриптор:

Көпәйтишни қошуш билән алмаштуруп,көпәйтмиләрниң мәнасини дурус тапиду 1 балл




Дескриптор:

Көпәйтишниң мәнасини тапиду 1балл





Дескриптор:

Чүшүп қалған санни тапиду,хуласә чиқириду 1балл





Дескриптор:

Ипадиниң мәнасини тапиду 2 балл






Дескриптор: мәсилиниң шәртини дурус түзиду 1 балл соалини дурус қоюду 1балл йешилишини дурус ишләйду.

1 балл


Дескриптор:

Өлчәм бирликлири

ни түрләндүри

ду 2б










стикерлар





«Educaplay» платформиси












Дәрислик, иш дәптири










Дәрислик







Дәрислик








«Wordwoll» платформа








Дәрислик









Карточкилар












Әкси бағли

ниш



Тәкшүрүлди:









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі