|
Бөлім : |
Ақпараттық этикет «Саяхат» |
|
|
Педагогтің аты-жөні : |
|
|
|
Күні : |
|
|
|
Сынып : 1 |
Қатысушылар саны : |
Қатыспағандар саны : |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Роботқа арналған программа |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.4.1.1 Кейіпкер фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты таңдау. 1.4.1.2 Кітапханадан Сахна фонын таңдау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Орындаушы және оның командалар жүйесін анықтап алгоритм құру Алгоритм түрлерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру. |
|
|
жасампаздық және жаңашылдық құндылығы |
Дәйек сөз - Жасампаздық – бәрімізге өнеге - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды түгендеу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі |
Қ/б бағалау |
Слайд оқулық |
|
Сабақтың ортасы 35 мин. |
Жаңа сабақ. Роботты қозғалту үшін компьютерлік программаны қолданамыз. Роботты құрастырып жүру үшін арайын LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасын пайдаланамыз.
Топтық
жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
|
Оқушылар мұғалімнің нұсқаулығымен информатика кабинетіне келу алгоритімін айтады.
Оқушылар алгоритімге мысал келтіре алады.
Оқушылар видионы көреді. Роботтың бөліктерімен танысады.
Оқушылар сурақтарға жауап беріп скретін салады.
Оқушылар мұғалімнің көмегімен LEGO MINDSTORMS EV3 платформасын жина.
Оқушылар мұғалімнің көмегімен LEGO MINDSTORMS EV3 платформасын жина. |
Жарайсыңдар!
Өте жақсы!
Жарайсыңдар
ҚБ
Жарайсыңдар |
Слайд Оқулық
Слайд Оқулық Жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Үйге тапсырма : Бөлімді қайталау
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 сынып 11 -сабақ Роботқа арналған программа ҚМЖ
1 сынып 11 -сабақ Роботқа арналған программа ҚМЖ
|
Бөлім : |
Ақпараттық этикет «Саяхат» |
|
|
Педагогтің аты-жөні : |
|
|
|
Күні : |
|
|
|
Сынып : 1 |
Қатысушылар саны : |
Қатыспағандар саны : |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Роботқа арналған программа |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.4.1.1 Кейіпкер фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты таңдау. 1.4.1.2 Кітапханадан Сахна фонын таңдау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Орындаушы және оның командалар жүйесін анықтап алгоритм құру Алгоритм түрлерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру. |
|
|
жасампаздық және жаңашылдық құндылығы |
Дәйек сөз - Жасампаздық – бәрімізге өнеге - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды түгендеу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі |
Қ/б бағалау |
Слайд оқулық |
|
Сабақтың ортасы 35 мин. |
Жаңа сабақ. Роботты қозғалту үшін компьютерлік программаны қолданамыз. Роботты құрастырып жүру үшін арайын LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасын пайдаланамыз.
Топтық
жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
|
Оқушылар мұғалімнің нұсқаулығымен информатика кабинетіне келу алгоритімін айтады.
Оқушылар алгоритімге мысал келтіре алады.
Оқушылар видионы көреді. Роботтың бөліктерімен танысады.
Оқушылар сурақтарға жауап беріп скретін салады.
Оқушылар мұғалімнің көмегімен LEGO MINDSTORMS EV3 платформасын жина.
Оқушылар мұғалімнің көмегімен LEGO MINDSTORMS EV3 платформасын жина. |
Жарайсыңдар!
Өте жақсы!
Жарайсыңдар
ҚБ
Жарайсыңдар |
Слайд Оқулық
Слайд Оқулық Жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Үйге тапсырма : Бөлімді қайталау
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз





















