Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 сынып 2022 - 2023 сынып жылдық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«МУЗЫКА» ПӘНІ БОЙЫНША 1 – СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҰЗАҚМЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Ортақ тақырып |
Бағдарлама бөлімдеріне сілтеме |
Оқыту мақсаттары |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үй тапсырмасы |
Ескерту |
Өзім туралы |
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл – күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау. |
Өзіңді таны |
1 |
07.09. |
8 – 9 бет оқу |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс – әрекет |
1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f,p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп, анықтау |
Менің есімім |
1 |
14.09. |
10 – 11 бет |
|
|
1.3 Музыкалық сауаттылық |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптардың сүйемелдеуімен орындау. 1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау. |
Менің дауысым |
1 |
21.09. |
12 – 13 бет |
|
|
2.1 Шығармашылық идеяларды дамыту және материалдарды жинақтау |
1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну |
Менің көңіл – күйім |
1 |
28.09. |
14 – 15 бет |
|
|
2.2 Музыка шығару және импровизациялау |
1.2.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару |
Менің сүйікті әндерім |
1 |
05.10 |
16 – 17 бет |
|
|
Менің мектебім |
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.2Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау |
Мен және менің мектебім |
1 |
12.10. |
20 – 21 бет |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс-әрекет |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау |
Мен мектеппен танысамын |
1 |
19.10. |
22 – 23 бет |
|
|
1.3 Музыкалық сауаттылық |
1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f,p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп, анықтау |
Мектептегі музыкалық дыбыстар |
1 |
26.10. |
24 – 25 бет |
|
|
Менің отбасым және достарым |
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.2Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау |
Музыкалық іздер |
2 |
09.11. 16.11. |
30 – 31 бет |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс – әрекет |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау |
Көңілді достар |
1 |
23.11. |
32 – 33 бет |
|
|
1.3 Музыкалық сауаттылық |
1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f,p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп, анықтау 1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспаптарының дыбыс бояуын және дауысбояуын ажырату |
Менің достарым – жануарлар |
1 |
30.11 |
34 – 35 бет |
|
|
2.1 Шығармашылық идеяларды дамыту және материалдарды жинақтау |
1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну |
Ырғақты оқиғалар |
1 |
07.12. |
36 – 37 бет |
|
|
2.2 Музыка шығару және импровизациялау |
1.2.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару |
|
|||||
3.1 Музыканы көрсету және бағалау |
1.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсете білу |
|
|||||
Бізді қоршаған әлем |
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл – күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау. |
Ауа райы |
1 |
14.12 |
40 – 41 бет |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс – әрекет |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау |
Су туралы әндер |
1 |
21.12.. |
42 – 43 бет |
|
|
2.1 Шығармашылық идеяларды дамыту және материалдарды жинақтау |
1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну |
Суретке арналған әндер |
1 |
28.12. |
44 – 45 бет |
|
|
3.1 Музыканы көрсету және бағалау |
1.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсете білу |
|
|||||
Саяхат
|
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.2Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау |
Жұлдызшаның саяхаты |
1 |
11.01 |
48 – 49 бет |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс – әрекет |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау 1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау. |
Көңілді саяхат |
1 |
18.01. |
50 – 51 бет |
|
|
1.3 Музыкалық сауаттылық |
1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f,p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп, анықтау 1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспаптарының дыбыс бояуын және дауысбояуын ажырату |
Атпен серуендеу |
1 |
25.01. |
52 – 53 бет |
|
|
3.1 Музыканы көрсету және бағалау |
1.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсете білу |
Көңілді паровоз |
1 |
01.02. |
54 – 55 бет |
|
|
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.2Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау |
Салт-дәстүр |
1 |
15.02. |
58 – 59 бет |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс – әрекет |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау 1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау |
Салт-дәстүр |
1 |
22.02. |
60 – 61 бет |
|
|
1.3 Музыкалық сауаттылық |
1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспаптарының дыбыс бояуын және дауысбояуын ажырату |
Халық ертегілері |
1 |
01.03. |
62 – 63 бет |
|
|
2.1 Шығармашылық идеяларды дамыту және материалдарды жинақтау |
1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну |
Халық биі |
1 |
01.03 |
64 – 65 бет |
|
|
2.2 Музыка шығару және импровизациялау |
1.2.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару 1.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсете білу |
Әннің интерпретациясы |
1 |
15.03. |
66 – 67 бет |
|
|
3.1 Музыканы көрсету және бағалау |
|
||||||
Тағам және сусын |
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл – күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау. |
Тағамдар музыка әлемінде |
2 |
29.03. 05.04. |
70 – 71 бет |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс – әрекет |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау 1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау |
Әннің ырғақтары |
1 |
12.04. |
72 – 73 бет |
|
|
1.3 Музыкалық сауаттылық |
1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f,p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп, анықтау 1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспаптарының дыбыс бояуын және дауысбояуын ажырату |
Жемістер мен көгөністер концерті |
1 |
19.04. |
74 – 75 бет |
|
|
2.1 Шығармашылық идеяларды дамыту және материалдарды жинақтау |
1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну 1.2.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару |
Жемістер маршы |
1 |
26.04. |
76 – 77 бет |
|
|
2.2 Музыка шығару және импровизациялау |
|
||||||
Дені саудың – жаны сау |
1.1 Музыканы тыңдау және талдау |
1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл – күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау. |
Ойнаймыз, ән айтамыз |
1 |
03.05. |
80 – 81 бет |
|
1.2 Музыкалық – орындаушылық іс – әрекет |
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |