1 сынып Айналадағы əлем кмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1 сынып Айналадағы əлем кмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Айналадағы əлем екі күндік кмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

1-сынып

Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым


Бөлім: Айналадағы әлем

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып:

1

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.1.5 – Өз отбасы мүшелерінің атауларын білу

Сабақ мақсаттары

Отбасы мүшелерінің атауларын атайды

Құндылықтарға баулу

«Тәуелсіз елдің ұланы»

Потриоттық сезімді қалыптастыру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)

Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу
- оқушылардың назарын аударту;
- отбасы туралы қысқаша әңгімелесу.
Ширату тапсырмалары:
- Отбасы мүшелерінің атауларын қайталау.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.

Оқушы сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.

Компьютер, проектор, презентация.


Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс: Отбасы туралы мәтінді оқу және талдау (5 минут)

Оқушы мәтінді оқиды, талқылайды.

Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.


1-тапсырма:

Оқушы суреттерді сәйкестендіреді.

Суреттер, карточкалар.


Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс

Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды

Оқушы білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.





















Қысқа мерзімді жоспар

1-сынып

Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары адам достары


Бөлім: Айналадағы әлем

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып:

1

Сабақтың тақырыбы

Үй жануарлары адам достары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.2.2.6. Жабайы (түлкі, қасқыр) және үй жануары мысық, ит, тауық.

Сабақ мақсаты

- Үй жануарларын дұрыс атайды және сипаттайды.

Құндылықтарға баулу

«Тәуелсіз елдің ұланы»

Потриоттық сезімді қалыптастыру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)

Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;

- оқушының назарын аударту;

Ширату тапсырмалары:
- Үй жануарлары туралы қысқаша әңгіме айту.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.

Оқушы сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.

Компьютер, проектор, презентация.

https://www.google.com/search?q=Үй+жануарлары+адам+достары

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс
Үй жануарларының маңызы (5 минут)

Оқушы өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=Үй+жануарлары+адам+достары

1-тапсырма
Үй жануарларын атау және сипаттау. (5 минут)
Дескриптор:
- Үй жануарларының атауын білу;
- Әр жануардың сипаттамасын айту;
- Үй жануарларының адам өміріндегі маңызын түсіндіру.

Оқушы өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=Үй+жануарлары+адам+достары

2-тапсырма
Үй жануарларының пайдасы туралы эссе жазу. (7 минут)
Дескриптор:
- Үй жануарларының пайдасын түсіну;
- Эссе құрылымын сақтау;
- Өмірден мысал келтіру.




Оқушы өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=Үй+жануарлары+адам+достары

3-тапсырма
Үй жануарларының суретін салу және таныстыру. (8 минут)
Дескриптор:
- Үй жануарларының суретін салу;
- Суретті таныстыру;
- Сурет арқылы жануардың маңызын түсіндіру.

Оқушы өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=Үй+жануарлары+адам+достары

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс

Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды

Оқушы білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.11.2025
43
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі