1-сынып "Аңдар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1-сынып "Аңдар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 1-сыныпқа арналған Тақырыбы: " Аңдар"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 4-бөлім. Бізді қоршаған әлем

Күні : 03.12.2024

Педагогтің аты-жөні: Ауелбекова Б.К.

Сынып: 1

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 9. Аңдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-

1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау

1.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою және қысқаша жауап беру

1.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын

білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: Аңдарды атай алады, 20-ға дейін санауды үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі: Қандай аң екенін, оның санын айта алады. Тақырып көлемінде өзара сұрақ-жауапқа қатыса алады. Кейбір оқушылар: Басқа да аң атауларын біледі, олардың атауларын өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аю, қасқыр, қоян, түлкі, арыстан, піл, кірпі, жолбарыс, керік, орман

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Мынау не? Ол қандай? Ол кім?


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 .. Сәлеметсіңдер ме, балалар! - Қалдарың қалай? - Көңіл - күйлерің қалай? - ... Өте жақсы, балалар Жарайсыңдар балалар, отыра қойыңдар!

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.








«Қол шапалақ»

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:

Тыңдалым.

1- тапсырма

Тыңда. Суретке қара. Қайтала.












Тыңдалым Айтылым.




2-тапсырма

Тыңда, қайтала. Үлгі бойынша айт.







Видеороликтен аңдардың сұлбасын орнына қояды




Балалар аңдар адасып кетіпті, оларды үйіне оралу үшін көмектесейік

аю, қоян, түлкі




Балалар өзенге келдік өзеннен өту үшін мына тапсырмларды орындасақ өтеміз





Балалар кірпіге саңырауқұлаққа баруға, керікке өз баласына баруға көмектесейік

«Суретті сөзжұмбақ шешейік»


Балаларға құтқарушылар деген суреттер беріліп отырады

Айтылым

Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі










Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Арыстан- лев - lion Керік – жираф Піл – слон - elephant Түлкі – лиса Қасқыр – волк - wolf Қоян – заяц Кірпі – ежик

Айтылым

1. Мұғалім дауыстап оқиды 2. Мұғалім оқушыларды тізбектеп сұрайды, дұрыс айтуларын қадағалайды. 3. Сөздерді пайдалана отырып, сөз тіркестер, сөйлемдер құрастыру

Тыңдайық

Скругленная прямоугольная выноска 2

Бұл не?

Бұл- арыстан.









Оқушылар ия деп жауап береді балалар адасқан жануарларды тауып, қазақша атын атайды


Оқушылар анасына төлін табу керек

Бұл кірпі, бұл кірпінің анасы





Оқушылар қағазға кірпінің, керіктің жолын іздейді







Айтайық

Оқушылар 10-ға дейінгі сандарды қайталайды және мұғалім 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді.

Айтылым











«Табыс баспалдағы»
































Дескриптор:

-Жануарларды әр жерден тауып атайды

Өзеннен өту тапсырмасын орындайды






«Қол шапалақ»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»


Дескрипторлары:

- сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады

- тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды

- сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады












Оқулық


сөздік

слайд





























Үлестірмелі қағаздар










слайд








Үлестірмелі қағаз

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 4-тапсырма


Кері байланыс

«Үш шапалақ»


 


Бағалау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.12.2024
238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі