Пән мұғалімі:
Рахыметов Қуанышбек
Пәні: География.
Күні:
Сыныбы: 11
«а»
1.Сабақтың
тақырыбы:
Жапония..
2.Сабақтың түйінді
мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу
тәртібі: .Жапония.Мемлекеттің қалыптасу
тарихы мен құрылымы,табиғат жағдайлары мен ресурстары және халқы
жайлы мағлұматтар алады. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастырып дамыту
3.Белсенді сабақ беру
тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
жеке жұмыс,топтық
жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: Оқушылар Жапония мемлекетінің
негізгі қалыптасу кезеңдерін анықтап,экономикалық- географиялық
жағдайы,табиғаты және табиғат ресурстары,халқы жайлы мәліметтермен
танысып оларға сипаттама беруді
үйренеді.
.
Қолдану: Жапония мемлекетінің
орналасу аймақтарын картадан көрсете
алады.
Талдау: Жапония мемлекетінің негізгі
қалыптасу кезеңдерін анықтай алады.
5.Өзіне оқыту үшін бағалау
кіретін бағалау: критерий бойынша
бағалау
6.Жоспарлау барысында әр
оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мақсаттардың орындалуы үшін
оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен
жабдықтар: оқулық,
карта, постер,презентация,
интернет материалдары.
Сабақ
барысы
Уа-қыт
|
Бөлім
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушылар
іс-әрекеті
|
5
мин
|
Кіріспе
|
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін
жасайды
2. Мұғалім сыныпты 1,2,3
деп санау арқылы топқа
бөледі.
3. Үй тапсырмасын «Көпір»
тапсырма-ларын орындай отырып
сұрайды.
|
1.Оқушылар сергіту сәтін
жасайды,топтарға
бөлінеді.
2. Оқушылар «Көпір»
тапсырма-сы бойынша берілген сұрақтарға жауап
береді,
|
10
мин
|
Тұсаукеср
|
1. Мұғалім оқушылармен
бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2.Тақырып
айқындағаннан кейін мұғалім оқушыларға жаңа
тақырыппен танысуға тапсырма береді.
|
1.Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып,
айқындайды.
|
25
мин
|
Негізгі
бөлім
|
1.Тақырыппен танысып болған
соң, жигсо әдісін пайдаланып, жаңа ұғымдарды бір-біріне түсіндіруге
тапсырма беріледі.
2.Мемлекеттің
қалыптасу тарихымен құрылымын анықтауға тапсырма
беріледі
3. Жапония халқының ұлттық
құрамының біркелкілігін
анықтайды.
|
|
5
мин
|
Қорытынды
|
1. Мұғалім сабақты
қорытындылайды.
2.Үйге
тап-ма:
1) §6 оқу. Жапония..
2) Жапония мемлекетін
кескін картаға бейнелеу
|
1.Оқушылар критерий бойынша
бірін-бірі бағалайды.
2.Оқушылар табыс ағашына өз
ойларын жазады.
|
Қосымша
Көпір
тапсырмалары
1.Жапония Тынық
-------------------------------------------------------------ірі
аралдық мемлекет.
2.XIX ғасырдың соңына қарай
-----------------------------------------------даму жолына
түсті.
3.Жапонияның ең биік
нүктесі ----------------------------------------------------3776
метр
4.Фукусима -1 АЭС- нің
жарылуына---------------------------------------- көптеп
тарады.
5.Ең ірі өзені
--------------------------------------------------------------------------өзені(367
км).
6.Ел аумағында орташа
тығыздық---------------------------------------шамасында
болады