Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 сынып Киллограм
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
|
|||||
Бөлім: |
|
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ауыр,жеңіл. Килограмм. Өнім жинауға көмектесемін |
|||||
Оқу жоспарына сай оқу мақсаты: |
1.1.3.1. ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық) шамаларын ажырату,оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшем жүргізу; 1.1.3.3. ұзындық (см,дм) масса (кг) көлем (сыйымдылық) (л) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амадарын орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Масса өлшем бірлігі киллограммен танысады; Сыйымдылық шамаларын ажыратуды үйренеді; |
|||||
Құндылықтар |
Еңбек пен шығармашылық Басқаның еңбегін сыйлау; Шығармашылықпен айналысу; |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Кері байланыс 5 минут |
Амандасады Ортаға шеңбер құрып тұрады: Бір – біріне тілегі: Сәттілік тілеймін саған, Сәттілік тілеймін өзіме, Сәттілік тілеймін бәрімізге! Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді: 1 – топ «Ауыр» 2 – топ «Жеңіл» 3 – топ «Таразы» Балалар, айтыңдаршы, біз өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? «Бала батыр» әдісі 1) 10 см – 1см = 9 см 2) 10 см – 2 см= 8см 3) 10см – 3см=7 см 4) 10 см – 4см=6см 5) 10 см – 5 см= 5см 6) 10 см – 6 см=4 см 7) 10 см – 7 см =3 см 8) 10 см – 8 см =2 см 9) 10 см – 9 см=1 см Жарайсыңдар!
Таразы 2 түрлі Алма, кәмпит,пішінәй
(Оқушыларды тақтаға шығара отырып, заттарды бірге өлшейді)
https://youtu.be/p02FGHU_jwE?si=YrMoxtgttQ5G6mLI 1 – тапсырма (жеке жұмыс) «Ауыр» немесе «жеңіл» Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма Саралау – диалог https://wordwall.net/play/80347/462/113
2 – тапсырма (жұптық жұмыс) А) Салыстырыңдар; Үлкен немесе кіші белгісін қойыңдар;
Ә) СЕРГІТУ СӘТІ (оюлар биі) 3 – тапсырма (топтық жұмыс) Балалар, бүгін біз өнім
жинауға шығайық; Қай топтың себеті тезірек толады екен? Кеттік! Есептерді шығара отырып, әр топ өз себетіне алмаларды жинайды; Қай топта дұрыс жауап көп, сол топтық себеті тезірек толады; 1 – топ
2 – топ
3 – топ Салыстыр:
4 – тапсырма «Ауыр» немесе «жеңіл» Балалар берілген заттарды ауыр немесе жеңіл екенін анықтауы керек; Тарызға сала отырып, есептеулері керек
«Таразыдағы жемістер» әдісі арқылы кері байланыс береді |
Амандасады Сабаққа сәттілік тілейді; Сантиметрге байланысты есептерді шығарады Дүкен ішіндегі заттардың салмағын біледі Мұғаліммен бірге заттарды өлшейді Таразымен танысады Жаңа өлшем массасы – килограмм туралы жаңа ақпарат алады Видео тамашалайды Берілген сұрақтарға жауап береді Аталған екі затты салыстыра отырып, ауыр немесе жеңіл екендігін айтады Жұптық жұмыста берілген тапсырмада «<» немесе «>» белгісін қояды Сергіту сәтіне қатысады Топтық жұмыста әр топ берілген амаларды есептейді; Дұрыс жауап берсе әр топ өз себетіне апарып салады Алу амалына берілген есептерді шығарады Үлкен немесе кіші салыстырады Қайсысы ауыр? Қайсысы жеңіл? Суреттерді салыстырып, салмағына қарай ауыр немесе жеңіл екенідігін айтады |
Оқушылар дұрыс жауаптары үшін жемістермен марапатталады Дескриптор: Есептерді дұрыс шығарады; Жарайсың! Дескриптор: Керемет! Дескриптор: Тапсырмада «<» немесе «>» белгісін дұрыс қояды; ҚБ: Жарайсың! Дескриптор: Алу, қосу, үлкен, кіші амаларына берілген есептерді дұрыс шығарады; ҚБ: Жарайсың! Дескриптор: Берілген заттардың ауыр немесе
жеңіл екенін табады; Тамаша! |
Слайд Жемістер көкөністер
Презентациялық жұмыс
Таразы түрлері Дүкен Тәттілер https://youtu.be/p02FGHU_jwE?si=YrMoxtgttQ5G6mLI https://wordwall.net/play/80347/462/113
Музыка Себет Алмалар Ағаш
|