Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 сынып КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 1 – сынып Жылдық жүктеме: 66 сағат, аптасына 2 сағат. Оқулық: Қазақ тілі 1-сынып , Ә.Ж.Хазимова, Б.О.Салыхова, М.Ж.Бейсебекова Алматыкітап баспасы, 2021 1 - сынып (барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағат) |
|||||||||||||
|
|
№
|
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
||||||
|
Тоқсан: 1 (16 сағат) |
|
|
||||||||||
|
|
1. |
Сәлем! Сенің атың кім? |
1.1.1.1хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анықайтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану) 1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
05.09.24 |
|
||||||
2. |
Бұл кім? |
1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу 1.4.1.1 мұғалімнің қолдауымен тақырып бойынша сурет/сызбаларды қолданып, шағын постер/мәтін құрастыру 1.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
1 |
06.09.24 |
|
||||||||
3. |
Бұл не? |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
12.09.24 |
|
||||||||
1.Өзім туралы
|
4. |
Неше доп? |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
13.09.24 |
|
|||||||
5 |
Мен жеті жастамын |
1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
19.09.24 |
|
||||||||
6. |
Мен қарындаш аламын |
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (санамақ, тақпақ, жаңылтпаш,жұмбақ,ертегі) ажырату 1.4.3.1 жай сөйлемнің тыныс белгілерін мұғалімнің қолдауымен қолдану 1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім қолдауымен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану |
1 |
20.09.24 |
|
||||||||
7. |
|
|
|
|
|
||||||||
|
8 |
Кел, қайталайық! |
1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.4.1 фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді мазмұндау |
1 |
26.09.24 |
|
|||||||
2. Менің мектебім |
|
Мынау-мектеп |
1.1.5.1 мәтінніңтақырыбыниллюстрациясыарқылыболжау 1.2.5.1 оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрысемес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісіндеқарапайымпікірінбілдіру |
1 |
27.09.24 |
|
|||||||
2. |
Менің сыныбым |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу 1.4.5.1 ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, дұрыс жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
03.10.24 |
|
||||||||
3. |
Қызыл қарындаш |
хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану) 1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
04.10.24 |
|
||||||||
4. |
Мынау-кітап |
1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу 1.4.1.1 мұғалімнің қолдауымен тақырып бойынша сурет/сызбаларды қолданып, шағын постер/мәтін құрастыру 1.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
1 |
10.10.24 |
|
||||||||
5. |
Бірінші сабақ |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
11.10.24 |
|
||||||||
6 |
Мен бірінші сыныпта оқимын |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
17.10.24
|
|
||||||||
7 |
Мектепте |
1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
18.10.24
|
|
||||||||
8 |
Кел, қайталайық! |
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (санамақ, тақпақ, жаңылтпаш,жұмбақ,ертегі) ажырату 1.4.3.1 жай сөйлемнің тыныс белгілерін мұғалімнің қолдауымен қолдану 1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім қолдауымен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану |
1 |
24.10.24 |
|
||||||||
|
9 |
Кел, ойнайық! |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған, жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну; |
1 |
25.10.24 |
|
|||||||
2 -тоқсан (16 сағат) |
|||||||||||||
3.Менің отбасым және достарым |
1. |
Бұл – менің інім |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
07.11.24 |
|
|||||||
2. |
Менің анам |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
08.11.24 |
|
||||||||
3. |
Бұл – менің отбасым |
1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
14.11.24 |
|
||||||||
4. |
Менің досым |
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (санамақ, тақпақ, жаңылтпаш,жұмбақ,ертегі) ажырату 1.4.3.1 жай сөйлемнің тыныс
белгілерін мұғалімнің қолдауымен қолдану |
1 |
15.11.24 |
|
||||||||
5. |
Сен аулада не істейсің? |
1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.4.1 фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді мазмұндау |
1 |
21.11.24 |
|
||||||||
6. |
Менің достарым |
1.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?)қою және қысқаша жауап беру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді дұрыс байланыстырып, көркем жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
22.11.24 |
|
||||||||
7. |
Кел, қайталайық! |
1.1.5.1 мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау 1.2.5.1 оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
1 |
28.11.24 |
|
||||||||
8 |
Менің кітапшам |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу 1.4.5.1 ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, дұрыс жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
29.11.24 |
|
||||||||
4. Бізді қоршаған әлем
|
1. |
Аңдар |
хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану) 1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
05.12.24 |
|
|||||||
2. |
Аю қандай? |
1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу 1.4.1.1 мұғалімнің қолдауымен тақырып бойынша сурет/сызбаларды қолданып, шағын постер/мәтін құрастыру 1.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
1 |
06.12.24 |
|
||||||||
3. |
Аулада |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
12.12.24 |
|
||||||||
4. |
Мен сурет саламын |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
13.12.24 |
|
||||||||
5. |
Бүгін күн қандай? |
1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.4.1 фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді мазмұндау |
1 |
19.12.24 |
|
||||||||
6. |
Мынау – қар |
1.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?)қою және қысқаша жауап беру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді дұрыс байланыстырып, көркем жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
20.12.24 |
|
||||||||
7. |
Кел, қайталайық! |
1.1.5.1 мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау 1.2.5.1 оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
1 |
26.12.24 |
|
||||||||
8. |
Менің кітапшам |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу 1.4.5.1 ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, дұрыс жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
27.12.24 |
|
||||||||
|
3 тоқсан 10 апта- 19 сағат |
|
|
|
|||||||||
5. Саяхат |
1. |
Мен тауға барамын |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
09.01.25 |
|
|||||||
2. |
Ол қайда барады? |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
10.01.25 |
|
||||||||
3. |
Мен анаммен барамын |
1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
16.01.25 |
|
||||||||
|
4. |
Көлік |
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (санамақ, тақпақ, жаңылтпаш,жұмбақ,ертегі) ажырату 1.4.3.1 жай сөйлемнің тыныс
белгілерін мұғалімнің қолдауымен қолдану |
1 |
17.01.25 |
|
|||||||
|
5. |
Мен шаңғы тебемін |
1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.4.1 фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді мазмұндау |
1 |
23.01.25 |
|
|||||||
|
6. |
Кеше |
1.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?)қою және қысқаша жауап беру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді дұрыс байланыстырып, көркем жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
24.01.25
|
|
|||||||
|
7. |
Кел, қайталайық! |
1.1.5.1 мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау 1.2.5.1 оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
1 |
30.01.25
|
|
|||||||
|
8. |
Менің кітапшам |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу 1.4.5.1 ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, дұрыс жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
31.01.25
|
|
|||||||
6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
7. Тағам және сусын |
1. |
Домбыра |
хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану) 1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
06.02.25
|
|
|||||||
2. |
Ертең – мереке |
1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу 1.4.1.1 мұғалімнің қолдауымен тақырып бойынша сурет/сызбаларды қолданып, шағын постер/мәтін құрастыру 1.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
2 |
07.02. 25 20.02.25
|
|
||||||||
3. |
Әдемі гүлдер |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
21.02.25
|
|
||||||||
4. |
Мерекеде |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
27.02.25
|
|
||||||||
5. |
Жұмбақ |
1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.4.1 фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді мазмұндау |
1 |
28.02.25 |
|
||||||||
6. |
Мен ертегі оқимын |
1.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.4.1 фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді мазмұндау |
1 |
06.03.25
|
|
||||||||
7. |
Мақта қыз бен мысық |
1.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?)қою және қысқаша жауап беру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді дұрыс байланыстырып, көркем жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
07.03.25
|
|
||||||||
7. |
Көктем сәні |
1.1.5.1 мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау 1.2.5.1 оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
1 |
13.03.25
|
|
||||||||
8. |
Кел, қайталайық! |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу 1.4.5.1 ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, дұрыс жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
14.03.25
|
|
||||||||
9. |
Менің кітапшам |
хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану) 1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
20.03.25
|
|
||||||||
|
4 тоқсан (16сағат) |
|
|
|
|||||||||
1. |
Сен не аласың? |
1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу 1.4.1.1 мұғалімнің қолдауымен тақырып бойынша сурет/сызбаларды қолданып, шағын постер/мәтін құрастыру 1.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
1 |
03.04.25 |
|
||||||||
2. |
Мен шырын ішемін |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
04.04.25
|
|
||||||||
3. |
Мен алма жеймін |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
10.04.25
|
|
||||||||
4. |
Мен тамақ ішемін |
1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
11.04.25 |
|
||||||||
5. |
Мен қасықпен жеймін |
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (санамақ, тақпақ, жаңылтпаш,жұмбақ,ертегі) ажырату 1.4.3.1 жай сөйлемнің тыныс белгілерін мұғалімнің қолдауымен қолдану 1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім қолдауымен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану |
1 |
17.04.25 |
|
||||||||
6. |
Балмұздақ |
1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.4.1 фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді мазмұндау |
1 |
18.04.25 |
|
||||||||
|
7. |
Кел, қайталайық! |
1.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?)қою және қысқаша жауап беру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді дұрыс байланыстырып, көркем жазу 1.5.1.4 мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану |
1 |
24.04.25 |
|
|||||||
8. |
Менің кітапшам |
1.1.5.1 мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау 1.2.5.1 оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
1 |
25.04.25 |
|
||||||||
8. Дені саудың-жаны сау
|
1. |
Менің шашым қара |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу 1.4.5.1 ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, дұрыс жазу 1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау |
1 |
01.05.25 |
|
|||||||
2-3. |
Оң қолымда бес саусақ |
хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану) 1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
2 |
02.05.25 08.05.25 |
|
||||||||
4. |
Мен қолымды жуамын |
1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу 1.4.1.1 мұғалімнің қолдауымен тақырып бойынша сурет/сызбаларды қолданып, шағын постер/мәтін құрастыру 1.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
1 |
09.05.25 |
|
||||||||
5. |
Тісіңді тазала! |
1.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.2.1 оқыған/ аудио/бейне-материалдардакездескентанысатаулардыжазу 1.5.1.2 мұғалімніңқолдауыменкөптік/тәуелдік/ жіктік /септікжалғауларынауызшатілдеқолдану |
1 |
15.05.25 |
|
||||||||
|
6. |
Сен не істейсің? |
1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
16.05.25 |
|
|||||||
7. |
Кел, қайталайық |
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (санамақ, тақпақ, жаңылтпаш,жұмбақ,ертегі) ажырату 1.4.3.1 жай сөйлемнің тыныс белгілерін мұғалімнің қолдауымен қолдану 1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім қолдауымен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану |
1 |
22.05.25 |
|
||||||||
|
8. |
Менің кітапшам |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
1 |
23.05.25 |
|
|||||||
|
|
Барлығы |
66 сағат |
|
|
|