"Математика" оқу пәнінің 1-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
- "Сандар мен шамалар": натурал сандар және 0 саны, тура, кері және реттік санау
- сандарды оқу, жазу және салыстыру,
- сандар құрамы, разрядтық құрамы,
- сандарды топтап санау,
- сандармен амалдар орындау,
- сандарды қосу мен азайту,
- қосу мен азайту өзара кері амалдар,
- қосудың ауыстырымдылық қасиеті,
- 0-дің қасиеті,
- қосу кестесі,
- шамалар және олардың өлшем бірліктері,
- ұзындық, масса, көлем (сыйымдылық),
- уақыт шамалары, шамаларды өлшеу, салыстыру, түрлендіру,
- циферблат бойынша уақытты анықтау,
- ондықтар.
- геометриялық фигуралар және оларды өлшеу;
- тиындармен әрекеттер.
"Сандар мен шамалар": натурал сандар және 0 саны, тура, кері және реттік санау болйынша диагностикалық тапсырмалар:
Сандарды оқу, жазу және салыстыру бойынша диагностикалық тапсырмалар
Сандарды қосу мен азайту бойынша диагностикалық тапсырмалар
Қосу мен азайту өзара кері амалдары бойынша диагностикалық тапсырмалар
-

Есепті шығар
2+1=
3+4=
2+3=
1+3=
4+1=
1+2=
4+3=
3+2=
3+1
1+4=
4-2=
3-1=
3-2=
4-3=
4-1=
2-1=
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті бойынша диагностикалық тапсырмалар
Ауызша орындау
0-дің қасиеті бойынша диагностикалық тапсырмалар
|
|
|
|
Қосу кестесі, бойынша диагностикалық тапсырма

Сандар құрамы бойынша диагностикалық тапсырма
Сұрақ қою: Сан дегеніміз не? Цифр дегеніміз не?
Жауабы:

Жазбаша орындату 1-кесте
Ауызша сұрау 2-кесте
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7
|
8
|
9
|
1
|
|
2-кесте
|
1 1 2 |
2 1 1 2 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шамалар және олардың өлшем бірліктері бойынша диагностикалық тапсырмалар
(ұзындық, масса, көлем (сыйымдылық)
Бос ұяшықтарды толтыру, сұраққа жауап беру:
![]()
Бос ұяшықтарды толтыру:
![]()
Есепті шығару:

Мысалға қара:
Қаншаға тең?
Жауабы:
Бос ұяшықтарды толтыру:
![]()
Бос ұяшықтарды толтыру, сұраққа жауап беру:
![]()
![]()
Бос ұяшықтарды толтыру, есепті шығару:
![]()

![]()
Уақыт шамалары, циферблат бойынша уақытты анықтауға диагностикалық тапсырмалар
Бос ұяшықтарды толтыру, барілген тапсырмаларды орындау:
![]()
Сағатқа 3 керек заттары жетпейді, суретін салып, атауларын төменге жаз
1.______________________
2.______________________
3._______________________
![]()
Тапсырманың жауабын кестеге толтыр:
|
Дүйсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Сейсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Сәрсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Бейсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Жұма күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Сенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
Ондықтар бойынша диагностикалық тапсырмалар
Бос ұяшықтарды толтыру:

Есепті шығар:
6
5
4
2
3
1
Есепті шығаруға арналған ұяшықтар:
|
1 |
|
4 |
|
|
2 |
|
5 |
|
|
3 |
|
6 |
|
Геометриялық фигуралар және оларlы өлшеу бойынша диагностикалық тапсырмалар
Фигураларды атаулары бойынша суретін сал:
|
Төртбұрыш қызыл түспен |
|
|
Тіктөртбұрыш көк түспен |
|
|
Үшбұрыш жасыл түспен |
|
|
Домалақ сары түспен |
|
Тапсырманы орында:
Тіктөрбұрышты сызғышпен өлшегенде қанша сантиметр болды?
-
-
-
Жауабы:_________
-
-
Кесінділерді өлшеп, ұзындықтарын салыстыр
_____см
____см
Тиындармен әрекеттер бойынша диагностикалық тапсырмалар
Тиындардың атауын жаз:
Мысалы: бір теңге
Тауарлардың бағасын есептеп бос ұяшыққа жауабын жаз
|
Йогурт |
|
|
Шоколад |
|
|
Нан |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1-сынып, математика пәні бойынша дефектолгтардың диагностикалық тапсырмалары
1-сынып, математика пәні бойынша дефектолгтардың диагностикалық тапсырмалары
"Математика" оқу пәнінің 1-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
- "Сандар мен шамалар": натурал сандар және 0 саны, тура, кері және реттік санау
- сандарды оқу, жазу және салыстыру,
- сандар құрамы, разрядтық құрамы,
- сандарды топтап санау,
- сандармен амалдар орындау,
- сандарды қосу мен азайту,
- қосу мен азайту өзара кері амалдар,
- қосудың ауыстырымдылық қасиеті,
- 0-дің қасиеті,
- қосу кестесі,
- шамалар және олардың өлшем бірліктері,
- ұзындық, масса, көлем (сыйымдылық),
- уақыт шамалары, шамаларды өлшеу, салыстыру, түрлендіру,
- циферблат бойынша уақытты анықтау,
- ондықтар.
- геометриялық фигуралар және оларды өлшеу;
- тиындармен әрекеттер.
"Сандар мен шамалар": натурал сандар және 0 саны, тура, кері және реттік санау болйынша диагностикалық тапсырмалар:
Сандарды оқу, жазу және салыстыру бойынша диагностикалық тапсырмалар
Сандарды қосу мен азайту бойынша диагностикалық тапсырмалар
Қосу мен азайту өзара кері амалдары бойынша диагностикалық тапсырмалар
-

Есепті шығар
2+1=
3+4=
2+3=
1+3=
4+1=
1+2=
4+3=
3+2=
3+1
1+4=
4-2=
3-1=
3-2=
4-3=
4-1=
2-1=
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті бойынша диагностикалық тапсырмалар
Ауызша орындау
0-дің қасиеті бойынша диагностикалық тапсырмалар
|
|
|
|
Қосу кестесі, бойынша диагностикалық тапсырма

Сандар құрамы бойынша диагностикалық тапсырма
Сұрақ қою: Сан дегеніміз не? Цифр дегеніміз не?
Жауабы:

Жазбаша орындату 1-кесте
Ауызша сұрау 2-кесте
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7
|
8
|
9
|
1
|
|
2-кесте
|
1 1 2 |
2 1 1 2 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шамалар және олардың өлшем бірліктері бойынша диагностикалық тапсырмалар
(ұзындық, масса, көлем (сыйымдылық)
Бос ұяшықтарды толтыру, сұраққа жауап беру:
![]()
Бос ұяшықтарды толтыру:
![]()
Есепті шығару:

Мысалға қара:
Қаншаға тең?
Жауабы:
Бос ұяшықтарды толтыру:
![]()
Бос ұяшықтарды толтыру, сұраққа жауап беру:
![]()
![]()
Бос ұяшықтарды толтыру, есепті шығару:
![]()

![]()
Уақыт шамалары, циферблат бойынша уақытты анықтауға диагностикалық тапсырмалар
Бос ұяшықтарды толтыру, барілген тапсырмаларды орындау:
![]()
Сағатқа 3 керек заттары жетпейді, суретін салып, атауларын төменге жаз
1.______________________
2.______________________
3._______________________
![]()
Тапсырманың жауабын кестеге толтыр:
|
Дүйсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Сейсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Сәрсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Бейсенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Жұма күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
|
Сенбі күні не істеді? Сағат қаншада? |
|
Ондықтар бойынша диагностикалық тапсырмалар
Бос ұяшықтарды толтыру:

Есепті шығар:
6
5
4
2
3
1
Есепті шығаруға арналған ұяшықтар:
|
1 |
|
4 |
|
|
2 |
|
5 |
|
|
3 |
|
6 |
|
Геометриялық фигуралар және оларlы өлшеу бойынша диагностикалық тапсырмалар
Фигураларды атаулары бойынша суретін сал:
|
Төртбұрыш қызыл түспен |
|
|
Тіктөртбұрыш көк түспен |
|
|
Үшбұрыш жасыл түспен |
|
|
Домалақ сары түспен |
|
Тапсырманы орында:
Тіктөрбұрышты сызғышпен өлшегенде қанша сантиметр болды?
-
-
-
Жауабы:_________
-
-
Кесінділерді өлшеп, ұзындықтарын салыстыр
_____см
____см
Тиындармен әрекеттер бойынша диагностикалық тапсырмалар
Тиындардың атауын жаз:
Мысалы: бір теңге
Тауарлардың бағасын есептеп бос ұяшыққа жауабын жаз
|
Йогурт |
|
|
Шоколад |
|
|
Нан |
шағым қалдыра аласыз































